You are not logged in.
KUKA SÄ OOT?
Me ollaan luullakseni istuttu iltaa samassa huoneessa kerran!
No nythän tämä meni mielenkiintoiseksi.
Olen istunut iltaa aika harvoin missään kenenkään kanssa, mutta ei silti äkkiseltään tule mieleen ketään varteenotettavaa vaihtoehtoa, ellet sitten ole se yksi jonka l***journalia olen joskus stalkannut... Lisävihjeet ovat tervetulleita!
no kylläpä se viive nyt vainoaa
This must be what jail / I will scratch
EN OSAA SPÄMMÄTÄ
TULE APUUN HANTTA
[quote:a6203359fd="lintumies"]No nythän tämä meni mielenkiintoiseksi.
Olen istunut iltaa aika harvoin missään kenenkään kanssa, mutta ei silti äkkiseltään tule mieleen ketään varteenotettavaa vaihtoehtoa, ellet sitten ole se yksi jonka l***journalia olen joskus stalkannut... Lisävihjeet ovat tervetulleita![/quote:a6203359fd]
Varmaan ihan oikeilla jäljillä siellä!
Varmaan ihan oikeilla jäljillä siellä!
Hmm, jotenkin en kuitenkaan ole varma, voi olla että olen stalkannut väärää puuta. Olisiko sittenkin ollut syys- eikä joulukuussa?
Täytyy sanoa että tämä Boxer on aika addiktoiva levy, on joutunut lisäämään päiväannoksia.
[quote:fe3998ae70="schlagobers"]Varmaan ihan oikeilla jäljillä siellä!
Hmm, jotenkin en kuitenkaan ole varma, voi olla että olen stalkannut väärää puuta. Olisiko sittenkin ollut syys- eikä joulukuussa?
Täytyy sanoa että tämä Boxer on aika addiktoiva levy, on joutunut lisäämään päiväannoksia.[/quote:fe3998ae70]
Syyskuussa kyllä! Tuo stalkkaaminen olisikin ollut ehkä vähän liioittelua...
Kuuntelin eilen duunissa ne kaikki kolme levyä putkeen ja pakko sanoa, että koko ajan mennään huonompaan suuntaan.
Yritykselle: . Tosin tuskin olisit ihan tuota mieltä kehityssuunnasta, jos olisit kuunnellut myös ekan levyn (joka ei ole kovin hääppöinen). Sad Songsin alkupuolisko on tosi vahva, mutta lopussa vähän lässähtää. Alligator on minulle täydellinen levy, Boxerista en osaa vielä sanoa.
Yritykselle: . Tosin tuskin olisit ihan tuota mieltä kehityssuunnasta, jos olisit kuunnellut myös ekan levyn (joka ei ole kovin hääppöinen). Sad Songsin alkupuolisko on tosi vahva, mutta lopussa vähän lässähtää. Alligator on minulle täydellinen levy, Boxerista en osaa vielä sanoa.
Ai hitto katos! Ihan ekaa en ole kuullut.
Onhan tää uus nyt ihan tosi hyvä levy.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Onhan tää uus nyt ihan tosi hyvä levy.
totta
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:07a6e3c4ca="Stupido"]VIIKON MYYDYIMMÄT - OFFICIAL FINNISH STUPIDO -CHART
25. National: The Boxer CD 19,90
-Ja tämä on törkeen kova.
-Ootteko kuullu, kun meijän Waltsu oli Nykissä, niin näillä oli Boweryllä 5
loppuunmyytyä keikkaa putkeen.
-Jos ette, niin kysykää herraltamme, waltsu ät stupido piste fi !
-TÄMÄ LEVY ON NIIN HYVÄ, ETTEI TAJUA.
-Aikuisempi, herkempi ja kauniimpi kuin Interpol, Magenta Skycode tai Editors.
-SUOSITTELEMME[/quote:07a6e3c4ca]
[quote:446c96640f="lintumies"][quote:446c96640f="Stupido"]VIIKON MYYDYIMMÄT - OFFICIAL FINNISH STUPIDO -CHART
25. National: The Boxer CD 19,90
-Ja tämä on törkeen kova.
-Ootteko kuullu, kun meijän Waltsu oli Nykissä, niin näillä oli Boweryllä 5
loppuunmyytyä keikkaa putkeen.
-Jos ette, niin kysykää herraltamme, waltsu ät stupido piste fi !
-TÄMÄ LEVY ON NIIN HYVÄ, ETTEI TAJUA.
-Aikuisempi, herkempi ja kauniimpi kuin Interpol, Magenta Skycode tai Editors.
-SUOSITTELEMME[/quote:446c96640f][/quote:446c96640f]
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Enpä muista milloin joku olisi viimeksi ensikuulemalta kuulostanut näin hyvältä kuin tämä Boxer. Toivottavasti taso säilyy läpi levyn.
Allmusic liputtaa nimilevyn puolesta, mutta oliko kumminkin näin, että Alligator kannattaa laittaa seuraavaksi?
Menetetty peli
[quote:bd1c184916="PrivateJoy"]Enpä muista milloin joku olisi viimeksi ensikuulemalta kuulostanut näin hyvältä kuin tämä Boxer. Toivottavasti taso säilyy läpi levyn.
Allmusic liputtaa nimilevyn puolesta, mutta oliko kumminkin näin, että Alligator kannattaa laittaa seuraavaksi?[/quote:bd1c184916]
kyllä alligator on näistä kolmesta paras.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:d31b43a52a="simo_vaatehuoneelta"][quote:d31b43a52a="PrivateJoy"]Enpä muista milloin joku olisi viimeksi ensikuulemalta kuulostanut näin hyvältä kuin tämä Boxer. Toivottavasti taso säilyy läpi levyn.
Allmusic liputtaa nimilevyn puolesta, mutta oliko kumminkin näin, että Alligator kannattaa laittaa seuraavaksi?[/quote:d31b43a52a]
kyllä alligator on näistä kolmesta paras.[/quote:d31b43a52a]
Ja neljästäkin. Allmusicilla taitaa olla ns. väärä mielipide, nimilevy on heikointa Nationalia.
Ihan hyvää on!
Varikset komentavat
Nyt otin kuunteluun Sad Songs for Dirty Loversin ja tää ei kyllä oo yhtä muikea kuin nää viimesimmät, mutta! Oi mitä mahtavuutta silti mm. Cardinal Song!