You are not logged in.
Ecstasy of Saint Theresan muu tuotanto ei kyllä oikein ole jaksanut iskeä, mitä nyt olen kuullut - Free-D (Original Soundtrack) ja joku kirjaston kokoelma - mutta eipä toisaalta Susurratekaan ole iskenyt ihan niin kovaa kuin eräisiin.
...ja nyt vasta tajusin keneltä olen Free-D:n ostanut. Heh.
[quote:bb3afa95d3="lintumies"]Ecstasy of Saint Theresan muu tuotanto ei kyllä oikein ole jaksanut iskeä, mitä nyt olen kuullut - Free-D (Original Soundtrack) ja joku kirjaston kokoelma - mutta eipä toisaalta Susurratekaan ole iskenyt ihan niin kovaa kuin eräisiin.
...ja nyt vasta tajusin keneltä olen Free-D:n ostanut. Heh.[/quote:bb3afa95d3]
Niin...miksi myin senkin? :?
Mistään ei ilmeisesti pitäis koskaan luopua, mutku...noku...
hei upsetter, kun oot siihen boksiin ehtinyt perehtyä niin pistä tänne juttua, vaikka oma topicci theresalle tai sit shoegazing-otsikkoon.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:a5ec460534="upsetter"]Tulossa on vielä mm The Ecstasy Of Saint Theresa-boksi ja James Chance-boksi... Huh!
huh indeed! mitä theresa-boxi kustantaa ja mistä? susurrate on yksi kaikkien aikojen suosikkilevyjäni![/quote:a5ec460534]
Susurrate on kyllä viiden tähden levy. Muuta tuotantoa en olekaan kuullut, olisi ilmeisesti syytä?
sun city girls - dreamy draw
nyt on kaikki carnival folklore seriesin levyt hallussa, pitänee pitää cfs-maratooni...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hei upsetter, kun oot siihen boksiin ehtinyt perehtyä niin pistä tänne juttua, vaikka oma topicci theresalle tai sit shoegazing-otsikkoon.
Jep! Kunhan ostokset vaan suvaitsis saapua jossain vaiheessa...
Kiva kiva, varattiin kolmen päivän Prahan reissu joulukuun alkuun, tiedä vaikka jokunen Theresa-levy tarttuis matkaan ihan sylttytehtaalta...
chris farlowe - out of time: immediate anthology
small faces - small faces deram-painos
the tages - 1964-1968
the sorrows - take a heart
freddie scott - cry to me
jerry butler - iceman
william bell - best of
desmond dekker - best of
derrick morgan - time marches on
max romeo - war ina babylon
laddism begins at home
uus levari itelle (Dual CS 505-4) ja vanha yo-lahjaks pikkuveljelle, ja sinne sisään DJ Shadow - Endtroducing....
ja itelle upee LCD-näytön kelmeän kajon ja sappinesteen värinen Kraftwerk - Computer World
uus levari itelle (Dual CS 505-4) ja vanha yo-lahjaks pikkuveljelle, ja sinne sisään DJ Shadow - Endtroducing....
Kuulostaa parhaudelta. Koskas Shadow:lle omaa topikkia?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
reportaasia sitten tosta dirty threestä....
ite ostain Animal Collectiven Feelsin limitedpainos-cdn, siinon livelevy mukana
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Scott Walker - Scott 2 CD
Scott Walker - Scott 4 CD
Taivuin nyt vihdoin ostamaan nämä remasteroidut cd:t, koska ei noita vinyylejä taida tosiaan mistään löytyä. Bingosta voitettu levylahjakortti meni siis aika hyvään tarkoitukseen..
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:0e6338e1c1="stratum"]Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place
Yllättäen löytyi paikallisesta hyllystä. Peukut siitä Äxälle.[/quote:0e6338e1c1]
Tuli mieleen, että tuo voi olla minun syytäni. Annoin tyttöystävälle tuon lahjaksi. Hän unohti, että kyseinen levy oli lahja minulta ( ) ja lahjoitti levyn eteenpäin, kyseisen Äx:n erään kauppiaan talouteen.
Madvillain - Madvillainy -lp, maksoi 1,90.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tarkoitin, että kauppias on kaiketi tilannut tuon takia, että on pitänyt levystä.
Kyllä kaikki osapuolet ovat levystä pitäneet.
Niin. Näinhän siinä kävi. Lähdin ostamaan syntymäpäivälahjaa levykaupasta, ostin myös itselleni levyn, mutta minkä levyn: The Blackeyed Susansin All Souls Aliven alle seitsemällä eurolla!! Oli pakko. Ensikuuntelussa par'aikaa.
No nyt tajusin. Ihmettelinkin että on siinä levykauppiaalla pokkaa pistää uusien levyjen hyllyyn puoli Suomea kiertänyt levy
Levy on tilattu vielä Stupidosta, jos oikein muistan, eli reitti on ollut: Helsinkin-Turku-Oulu. Tuo matka kattaa melkein enemmän kuin puoli Suomea.
animal collective - feels
vashti bunyan - lookaftering
hans grüsel's krankenkabinet - das boot, early works
hans grüsel's krankenkabinet - ein haunted sommerplatz
hans grüsel's krankenkabinet / diatric puds & the blobbettes split
nico - the marble index
nico - the end
v/a - string of artifacts
viimeksi mainittu on tuplakokoelma jossa mukana mm. caroliner, wolf eyes, smegma w/ wild man fischer, hans grüsel, panicsville, nautical almanac, sun city girls ja "muutama" muu...
niin ja sit tuli kanssa uusimmat folklore of the moon -jutskat että ihan kiva postipäivä... ja sit kans tuli joku hämärä demo.
unohdin mainita tän:
loachfillet - in random selekt: volume one 3"CDR
tääkin on joku caroliner-yhteyksinen systeemi ja aivan sairaan hyvä...
dirty three - ocean songs cd+dvd 284/500
yello - solid pleasure lp
pussy galore - dial 'm' for motherfucker lp
yello oli vähä pettymys, rumpalit ja kitaristi tekevät tästä välillä nysväysprogea - elektroonisilla elementeillä pelaten nämä tekivät kyllä hyvää juttua mutta progeilujutuille olen allerginen
välillä kuitenkin vedetään hyvää kraftwerk-new order-krauttihulinaa
Levynostolakko lähti hyvin liikkeelle:
AC - Prospect Hummer
Animal Collective - Feels
...ei voi mitään, päässä meni naks kun kiertelin levykauppoja ihan muuten vaan.
Olen huomannut että ainoa keino toteuttaa levylakkoa on pysyä pois levykaupoista/levykauppojen nettisivuilta. En ole montaakaan kertaa poistunut levykaupasta ostamatta mitään...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Olen huomannut että ainoa keino toteuttaa levylakkoa on pysyä pois levykaupoista/levykauppojen nettisivuilta. En ole montaakaan kertaa poistunut levykaupasta ostamatta mitään...
Olisko noin.
[quote:8d710322a0="ex-kolja"]Animal Collective - Feels
Ah, tuota on nyt sitten vihdoin saatavana. Vinyylinä myös?[/quote:8d710322a0]
Ei. En vaan jaksanut odottaa. Kummassakin paikassa löytyy, Stupidolla ja Äx:ssä.
loop - gilded eternity 2xLP
m.i.a. - galang 7"
sleater-kinney - the woods 2lp
sleater-kinney - entertain 7"
dfa holiday mix 2005 cd
hitto, jatin kaytettyjen kauppaan stereolabin aluminum tunes, ja lown thing we lost in fire-lp-setit...taytynee huomenna korjata jos ehtii
My Computer - Vulnerabilia tublaälpee
Etsiskelin tuota pari kuukautta eri kauppojen cd-hyllyistä kun se oli varmaan koko ajan lojunut Stupidon alevinyylilaarissa
Mangojauhe goddamn.