You are not logged in.
[quote:c99b5b0f78="Laatu"]Jaga Jazzist - Hotel
Tämä on kai joku Norjan räväkämpi versio Rinneradiosta.[/quote:c99b5b0f78]
Joo! Ihan pl kamaa toi JJ. Miusta muuten Rinneradio on täyttä paskaa.
[quote:3a10c18e1f="Laatu"][quote:3a10c18e1f="aqzu"][quote:3a10c18e1f="psychocandy"]the prodigy - back 2 skool
mitäs?[/quote:3a10c18e1f]
Ovat julkaisseet edellisen studioalbumin jälkeen kaksi uutta biisiä, tuon ja jonkun toisen. Ovat kaiketi siinä sinkkukokiksella.[/quote:3a10c18e1f]
selvä.
haistan kyllä tuossakin sen kaikkkein kuluneimman rahastuksen; lyödään pari uutta biisiä kokikselle että "fanit" ostaa. Liamille tiedoksi että en aio cd:tä ostaa, olette nykyisin paskaa ja livenäkin aika nuuh/pl. Miksi edes jatkaa jos julkaisut ovat Spitfire-sinkun tasoa. Dvd pitänee "ex"-fanina hankkia mutta jos kaikki yhtyeen sinkut on hyllyssä niin ei tuota kokista parin "täytebiisin" takia kyllä halua hankkia.
Ainoastaan New Order tulee heti mieleen järkevän kokoelman julkaisijana; Ceremonysta mukana harvinaisempi versio, kaikki sinkut mukana sinkkuversioina (jopa Turn joka on uudelta se neljäs tuleva sinkku) mutta ei sitten mitään muuta ylimääräistä houkutinta. Selkeät sävelet, ja oletetaan että fani ostaa jos pitää kiinnostavana.[/quote:3a10c18e1f]
joo, toi piisi ainakin on tosi hyvä, ja mainio kokis muutenkin. itse oon aina tykännyt mutta en oo niitä sinkkuja hankkinut, joten onhan tossa kuitenkin kaikenlaisia eri miksauksia yms, ja kyllähän prodigy on muutaman ihan kuolemattoman klassikkopiisin tehnyt, kuten esim. voodoo people, out of space tai everybody in the place. viimeksi mainitusta mukava saada vihdoin sinkkuversio, jossa on mukana se riffi josta tulee mieleen fallin tempo house, lp-versioltahan se puuttuu.
pitäiskö näille oma topicci? niin ja livenä en jaxa mennä kattoon, muutenkin käyn mieluummin keikoilla joissa voi istua tuoppi kädessä lattialla ja kuunnella jotai psykefolkin rämpytystä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Gun Club - For the Love of Ivy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:2c58768a52="aqzu"][quote:2c58768a52="Laatu"][quote:2c58768a52="aqzu"][quote:2c58768a52="psychocandy"]the prodigy - back 2 skool
mitäs?[/quote:2c58768a52]
Ovat julkaisseet edellisen studioalbumin jälkeen kaksi uutta biisiä, tuon ja jonkun toisen. Ovat kaiketi siinä sinkkukokiksella.[/quote:2c58768a52]
selvä.
haistan kyllä tuossakin sen kaikkkein kuluneimman rahastuksen; lyödään pari uutta biisiä kokikselle että "fanit" ostaa. Liamille tiedoksi että en aio cd:tä ostaa, olette nykyisin paskaa ja livenäkin aika nuuh/pl. Miksi edes jatkaa jos julkaisut ovat Spitfire-sinkun tasoa. Dvd pitänee "ex"-fanina hankkia mutta jos kaikki yhtyeen sinkut on hyllyssä niin ei tuota kokista parin "täytebiisin" takia kyllä halua hankkia.
Ainoastaan New Order tulee heti mieleen järkevän kokoelman julkaisijana; Ceremonysta mukana harvinaisempi versio, kaikki sinkut mukana sinkkuversioina (jopa Turn joka on uudelta se neljäs tuleva sinkku) mutta ei sitten mitään muuta ylimääräistä houkutinta. Selkeät sävelet, ja oletetaan että fani ostaa jos pitää kiinnostavana.[/quote:2c58768a52]
joo, toi piisi ainakin on tosi hyvä, ja mainio kokis muutenkin. itse oon aina tykännyt mutta en oo niitä sinkkuja hankkinut, joten onhan tossa kuitenkin kaikenlaisia eri miksauksia yms, ja kyllähän prodigy on muutaman ihan kuolemattoman klassikkopiisin tehnyt, kuten esim. voodoo people, out of space tai everybody in the place. viimeksi mainitusta mukava saada vihdoin sinkkuversio, jossa on mukana se riffi josta tulee mieleen fallin tempo house, lp-versioltahan se puuttuu.
pitäiskö näille oma topicci? niin ja livenä en jaxa mennä kattoon, muutenkin käyn mieluummin keikoilla joissa voi istua tuoppi kädessä lattialla ja kuunnella jotai psykefolkin rämpytystä.[/quote:2c58768a52]
kellotan, everybody in the place on parhaimmillaan origgina What Evil Lurkin b-puolella. Hihi.
Näin nämä viime syksynä tukholmassa, ei enää toiste. Enkä toisaalta näkisi näille topikkia, aikanaan tästäkin puitu ss:llä kaikki mahdollinen. Mutta ihan miten vaan..
Ja noiden sinkuthan ovat olleet ennen AONO:a vallan loistavia paketteja erinomaisine remixeineen..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
zegota - sleepwalkers
Last fmmää kuuntelen. Kivaa kun pääsee edes joskus koneelle jolla se toimii. Juuri nyt soi Yo La Tengo.
last.fm:ssä brittipoppia ja soitossa pulp - disco 2000
Shellac - The Futurist Part 1
tinyfolk - the cat album
The Russian Futurists - A telegram from the future
Einstürzende Neubauten - Redukt[Live]
vashti - 17 pink sugar elephants <3333
lookaftering ois jo kaupoissa, huig!
[quote:44d2595185="babriga"]vashti - 17 pink sugar elephants <3333
lookaftering ois jo kaupoissa, huig![/quote:44d2595185]
hei mistä ton piisin sais? pystysitkö lähettää linkin tai ämpärin?
lookaftering on lähetetty mulle eilen (yhdessa uuden animal collectiven kanssa...)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:3126c37033="psychocandy"][quote:3126c37033="babriga"]vashti - 17 pink sugar elephants <3333
lookaftering ois jo kaupoissa, huig![/quote:3126c37033]
hei mistä ton piisin sais? pystysitkö lähettää linkin tai ämpärin?
lookaftering on lähetetty mulle eilen (yhdessa uuden animal collectiven kanssa...)[/quote:3126c37033]
emmä osaa, se tuli ja meni last.fm-radiossa. big black-radio taas, vashtikin ilmeisesti big blackin tyylistä...
big black tyylistä, just joo... no millanen biisi se oli, toihan on jollain ptolemaic terrascope cd:llä, joku julkaisematon vanha biisi kuulemma. no jotain harvinaisuuskokista on lupailtu...
Big Blackille ei taida olla otsikkoa? Niiltäkin tekisi mieli kuulla jotain muutakin kuin Songs About Fucking.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Big Blackille ei taida olla otsikkoa? Niiltäkin tekisi mieli kuulla jotain muutakin kuin Songs About Fucking.
eiks albinin jutuille ollu? just eräällä toisella foorumilla mietittiin mikä on paras näistä vuoden 1987 blast first -klassikoista, songs about fucking, sister vai locust abortion technician... aika vaikeeta mutta on siinä semmonen kolmikko ettei paremmasta väliä.
big black tyylistä, just joo... no millanen biisi se oli, toihan on jollain ptolemaic terrascope cd:llä, joku julkaisematon vanha biisi kuulemma. no jotain harvinaisuuskokista on lupailtu...
no toi on sinänsä hyvä radio että vaikka on "big black-tyylistä" niin ei tule pelkästään sitä ja samaa vaan neubautenia, sunnoa, elektronista nörtteilyä ja folknysväystä, yhteisenä tekijänä vaan että hyvää kaikkea
toi radio väitti jostain syystä että toi ois another diamond daylta, jos nyt oikein muistan, mutta...se oli nätti folkbiisi missä kaunista laulua
the Vapids - I am a Square
ei sentään Hip to be Square
Leo Kottke, John Fahey & Peter Lang - Thoth Song
the Vapids - Appetite for Adrenochrome
adrenokromia nam
swans - my buried child
Interpol - Turn On The Bright Lights
Aamulla sammaa.
Nyt
Red Sparowes - At The Soundless Dawn
Seuraavaksi
Elbow - Leaders Of The Free World
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
hevirotaatiossa nyt matti nykänen - mäkikotka ja häkkilintu