You are not logged in.
Godspeed You Black Emperor - Yanqui u.x.o.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Edelleen kuuntelen samaa.
(Nämä sivut on ainakin koulun koneilla ollut tänään todella hitaat.)
Nämä sivut on ainakin koulun koneilla ollut tänään todella hitaat.)
Sammaa kotikoneella.
Chemical Brothers - Surrender
eipäs ole tullut aikoihin kuunneltua tätä levyä.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
t.A.T.u. - Dangerous and Moving
[quote:a9e1fe869f="leposi"]t.A.T.u. - Dangerous and Moving
Sama. HYVÄ.[/quote:a9e1fe869f]
Oli kyllä tosi hyvä. Rakastan venäjän kieltä.
Herman Düne - Mas Cambios
[quote:854dc92172="ZapMan"]A Silver Mt. Zion - Live
June 16th, 2005
La Sala Rossa
Montreal, QC, Canada[/quote:854dc92172]
Pelkään ZapManin kovalevyn täyttymisen puolesta. Tuolla Archive.orgissa on käsittääkseni häviämättömänä nuo keikat... ja postrokkarit kun tykkäävät venyttää niitä biisejä vielä hiton pitkiksi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Broken Social Scene
Tää olis parempaa instrumentaalina. Onko tuo rumpali Do Make Say Thinkistä? Kuulostaa ainakin siltä.
...komento takas: vain tuo hittibiisi ottaa korvaan. Parhaimmillaan tämä onkin ihan hyvää, vaikkakin liian indierokkia.
[quote:5e9c1bcec1="ex-kolja"]Broken Social Scene
Tää olis parempaa instrumentaalina. Onko tuo rumpali Do Make Say Thinkistä? Kuulostaa ainakin siltä.[/quote:5e9c1bcec1]
Hihihihi. Minun ensimmäiset kuunteluni aiheuttivat juurikin nuo samat reaktiot. Taisin niistä bändin topicciinkin mainita. Ja tämä BSS - DMST -yhteys taas on seuraava:
[quote:5e9c1bcec1]Ohad Benchetrit is a Canadian musician. He plays guitar, bass, saxophone and flute for the post-rock band Do Make Say Think, and has also contributed to albums by Broken Social Scene and The Hidden Cameras.[/quote:5e9c1bcec1]
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:9961fccda8="Laatu"][quote:9961fccda8="ex-kolja"]Broken Social Scene
Tää olis parempaa instrumentaalina. Onko tuo rumpali Do Make Say Thinkistä? Kuulostaa ainakin siltä.[/quote:9961fccda8]
Hihihihi. Minun ensimmäiset kuunteluni aiheuttivat juurikin nuo samat reaktiot. Taisin niistä bändin topicciinkin mainita. Ja tämä BSS - DMST -yhteys taas on seuraava:
[quote:9961fccda8]Ohad Benchetrit is a Canadian musician. He plays guitar, bass, saxophone and flute for the post-rock band Do Make Say Think, and has also contributed to albums by Broken Social Scene and The Hidden Cameras.[/quote:9961fccda8][/quote:9961fccda8]
Eli toisin sanoen: melkein kaikkia instrumentteja, paitsi rumpuja.
Noh, rummut kuulosti tämän levyn alussa ihan DMST:ltä. Nyt ei enää niinkään.
Broken Social Scene - Cause = Time
...jostain tämä kappale vaan on niin kauhean tuttu.
the prodigy - back 2 skool
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pelkään ZapManin kovalevyn täyttymisen puolesta. Tuolla Archive.orgissa on käsittääkseni häviämättömänä nuo keikat... ja postrokkarit kun tykkäävät venyttää niitä biisejä vielä hiton pitkiksi.
Jep. Pääasiallisesti nämä on tallennettu flac- tai shn-tiedostoina eli nimenomaan häviättöminä. Koko näissä on n. 0.3-1 gigaan, joten ei näitä voi tietysti hirmuisesti hamstrailla. Parhaat olen kyllä heittänyt suoraan rompulle.
Nyt (taas)
Explosions in the Sky live at Rescue Rooms, Nottingham
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Mew - Special
[quote:1cc5655588="psychocandy"]the prodigy - back 2 skool
mitäs?[/quote:1cc5655588]
Ovat julkaisseet edellisen studioalbumin jälkeen kaksi uutta biisiä, tuon ja jonkun toisen. Ovat kaiketi siinä sinkkukokiksella.
Nyt kuuluu vaan telkkarin ääntä, mutta äsken pitkästä aikaa Heaven or Las Vegas.
[quote:13c9dd4de3="aqzu"][quote:13c9dd4de3="psychocandy"]the prodigy - back 2 skool
mitäs?[/quote:13c9dd4de3]
Ovat julkaisseet edellisen studioalbumin jälkeen kaksi uutta biisiä, tuon ja jonkun toisen. Ovat kaiketi siinä sinkkukokiksella.[/quote:13c9dd4de3]
selvä.
haistan kyllä tuossakin sen kaikkkein kuluneimman rahastuksen; lyödään pari uutta biisiä kokikselle että "fanit" ostaa. Liamille tiedoksi että en aio cd:tä ostaa, olette nykyisin paskaa ja livenäkin aika nuuh/pl. Miksi edes jatkaa jos julkaisut ovat Spitfire-sinkun tasoa. Dvd pitänee "ex"-fanina hankkia mutta jos kaikki yhtyeen sinkut on hyllyssä niin ei tuota kokista parin "täytebiisin" takia kyllä halua hankkia.
Ainoastaan New Order tulee heti mieleen järkevän kokoelman julkaisijana; Ceremonysta mukana harvinaisempi versio, kaikki sinkut mukana sinkkuversioina (jopa Turn joka on uudelta se neljäs tuleva sinkku) mutta ei sitten mitään muuta ylimääräistä houkutinta. Selkeät sävelet, ja oletetaan että fani ostaa jos pitää kiinnostavana.
Niin ja nyt soitossa nössöilyä: Kings Of Convenience - Quiet Is The New Loud
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ei tuota kokista parin "täytebiisin" takia kyllä halua hankkia.
Kannattaa silti ehkä tsekata nuo kaksi uutta biisiä, olen kuullut monien fanien sanovan, että taso on noussut huomattavasti pitkäsoiton kappaleista, jotka olivat paskaa. Internetin kautta, tai miten nyt parhaaksi näkee. Näin ainakin itse teen.
Nyt kuuluu vaan telkkarin ääntä, mutta äsken pitkästä aikaa Heaven or Las Vegas.
Smaa levyä fiilistelin päivällä kyyneliä pidellen.
punk floydii.. comf.. numb
neil young - heart of gold
turun tauti - paskaa
hurinaa ja rapinaa. teen sen ihan itse!