You are not logged in.
Pages: 1
Olis tossa keikalla lauantaina Semifinalissa, niin totanoin, olisko kenelläkään siitä mitään sanottavaa ja olisiko joku jopa menossa sinne? Joku joskus kehui hyväksi livenä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joku joskus kehui hyväksi livenä.
En ainakaan minä eikä kukaan muukaan seurueesta, joka näki bändin helmikuussa Silverbullitin lämmittelijänä. Mutta sehän ei toki välttämättä kerro vielä mitään... Jotain prågeilua se kai oli.
Oon nähny kerran nämä livenä. Pakko vaan sanoa suoraan, että ihan helvetin tylsää musiikkia.
En ole kuullut. Mutta Rubik on ainakin hyvä keikalla joten kai tuonne voisi vaivautua.
En ole kuullut. Mutta Rubik on ainakin hyvä keikalla joten kai tuonne voisi vaivautua.
Joo, Rubik on keikalla ainakin hyvä. En ole topikin yhtyettä kuullut kuin sen ensilevyn muodossa, mikä kuulosti vähän Jeff Buckleyn ja nössöpopin yhdistelmältä, ilman B:n ärsyttävyyttä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Jotain prågeilua se kai oli.
Voi helvetti, minulle sentään väitettiin, että pikemminkin sonicyoutheilua.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:8b94d85536="lintumies"] Jotain prågeilua se kai oli.
Voi helvetti, minulle sentään väitettiin, että pikemminkin sonicyoutheilua. [/quote:8b94d85536]
Minusta ei kumpaakaan. Tosin, en tiedä mihin suuntaan ollaan menty sitten debyytin. Sellasta kitarapoppia, ilman turhaa söpöilyä tai poweria. Eli kaiketi liian progea joidenkin makuun.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Joku joskus vertasi Radioheadiin..... en tiedä sitten.
Grungeksikin olen kuullut bändin musiikkia kutsuttavan... Kyllähän siitä joku tykkääkin, on kehuttu monessa paikassa. Mutta aika tylsän vaikutelman tosiaan jätti siellä keikalla, en edes muista enää miltä kuulosti. Yhden biisin loppunostatus oli ihan hyvä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Last edited by ydinaukio (20.12.2010 13:56)
mitä helvettiä
Paskaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Pages: 1