You are not logged in.
Joo, voisko joku vaiks vinkata jonkun kliffan mp3-nettikaupan, joka täyttäisi seuraavat ehdot:
* Ei DRM-homosteluja tai muitakaan kikkailuja
* MP3:t vähintään 192 kbps laadulla
* Hinta edes etäisesti kohtuullinen
* Laillinen, eli ei mitään helvetin allofmp3-säätöjä
* Valikoimassa Euroviisut 2007
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:fab07dd84a="forssto"]Joo, voisko joku vaiks vinkata jonkun kliffan mp3-nettikaupan, joka täyttäisi seuraavat ehdot:
* Valikoimassa Euroviisut 2007[/quote:fab07dd84a]
soulseek ****/*****
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
soulseek ****/*****
Jos ois johonkin "testikäyttöön" tai muuhun tsekkaukseen, niin plplpl, mutta mä olen ottamassa ihan pysyväiseen kuunteluun, joten Soulseekille (ja kaikille sieltä musaa vähänkin pysyvämpään kuunteluun lataaville ja etenkin jakaville)
[quote:a816edcb1e="forssto"]Joo, voisko joku vaiks vinkata jonkun kliffan mp3-nettikaupan, joka täyttäisi seuraavat ehdot:
* Valikoimassa Euroviisut 2007[/quote:a816edcb1e]
tossa:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=727655
tosin ämpäreiksi joudut ite kikkaileen mut siitä lienee jo kokemusta? sit voitki myydä mulle ton levyn vaiks femmalla tms plpl?
[quote:fa5e31b708="psykokarkki"][quote:fa5e31b708="forssto"]Joo, voisko joku vaiks vinkata jonkun kliffan mp3-nettikaupan, joka täyttäisi seuraavat ehdot:
* Valikoimassa Euroviisut 2007[/quote:fa5e31b708]
tossa:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=727655
tosin ämpäreiksi joudut ite kikkaileen mut siitä lienee jo kokemusta? sit voitki myydä mulle ton levyn vaiks femmalla tms plpl?[/quote:fa5e31b708]
Paitti että CDON:in downloads-sektiossa kyseisen biisin voi kyllä ostaa erikseenkin.
[quote:b307b8066d="HUIG"]soulseek ****/*****
Jos ois johonkin "testikäyttöön" tai muuhun tsekkaukseen, niin plplpl, mutta mä olen ottamassa ihan pysyväiseen kuunteluun, joten Soulseekille (ja kaikille sieltä musaa vähänkin pysyvämpään kuunteluun lataaville ja etenkin jakaville)[/quote:b307b8066d]
hiukan off-topic mut kaveripiirissä on hihitelty kuinka lähitulevaisuudessa ö-laarin leffat ei oo enää "suoraan videolle" eikä "suoraan dvd:lle" vaan "suoraan torrentiksi".
:lolleri:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Vedän nää rosikseen!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mutta toi on joku ftun WMA. Ei helvetti, miten tämä mp3:en ostaminen voi olla näin vitun vaikeaa?!
mun archos soittaa wma:ta-spØm
[quote:b82a6b68de="forssto"]Mutta toi on joku ftun WMA. Ei helvetti, miten tämä mp3:en ostaminen voi olla näin vitun vaikeaa?!
mun archos soittaa wma:ta-spØm[/quote:b82a6b68de]
Mun Archos soittaa KMA:ta eiq
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:280f43a191="silvawhale"][quote:280f43a191="forssto"]Mutta toi on joku ftun WMA. Ei helvetti, miten tämä mp3:en ostaminen voi olla näin vitun vaikeaa?!
mun archos soittaa wma:ta-spØm[/quote:280f43a191]
Mun Archos soittaa KMA:ta eiq[/quote:280f43a191]
:peuk:
mun archos soittaa wma:ta-spØm
Kerro tosta lisää. Siis minkälainen sulla on, minkälainen on "käyttäjäkokemus" jne.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:0e7c6591c1="silvawhale"]mun archos soittaa wma:ta-spØm
Kerro tosta lisää. Siis minkälainen sulla on, minkälainen on "käyttäjäkokemus" jne.[/quote:0e7c6591c1]
hyvin palvellut, teipillä koossa, akku finaalissa.
archos gmini 120 tais olla nimeltään, eli vanha ku taivas.
+ oli aikainaan 100e halvempi ku vastaava iPoiju
+ sanelunauhuri, mikki kyljessä
+ kunnon line-in. aika monet keikat on tullu tolla äänitettyä (nauhoittaa max. 192kbs mp3:a tai 16bit wavia)
+ sai suht iisisti modattua 60GB kokoiseksi (alkup. 20)
+ ei DRM, iTuittu sun muuta hölmöilyjä. kone mini-usb:lla koneeseen kiinni, tulee näkyviin kovalevynä. sitten sinne kopioidaa musaa (mp3 tai wma) ja sen jälkeen niitä voi kuunnella. näinhän se pitäis toimia.
+ kummallisena lisänä CF-kortin lukija. kortin sisällön voi siis kopsata vehkeen kovikselle ilman tietsikkaa.
- paska käyttäjäliittymä. no, rakentelemalla tarkasti kansiorakenteen pääsi suht nopeesti paikasta toiseen. mut semmosella nintendo-risti-ohjailmen tyyppisellä siis liikutaan.
- ei mikkisisäänmenoa. eipä ole kyllä muissakaan tän hintaluokan vehkeissä.
archoksella nykyään aikamoinen katalogi erilaisia soittimia. en sit tiedä ovatko pysyneet drm:stä erossa ja mikä meno muuten.
Sliipparien Suomen Poliisit-nimellä julkaistu levy on näköjään saatettu kauppojen hyllyille cd-muodossa. Millanenhan lienee?
Sleepy Sleepers-legendojen Sakke Järvenpään ja Mato Valtosen taiteellisempi projekti vuodelta 1984 nyt - lukuisista toiveista huolimatta - ensimmäistä kertaa cd:llä!
Kerrotaan, että Suomen Poliisit-levy syntyi Sielun Veljien innoittamana. Jos Siekkarit edustivat sielua, niin tässä mennään ehkä enemmänkin poliisin arjesta tutun ruumiinkulttuurin puolelle.
Edellä mainittujen komissaarioiden, Järvenpää ja Valtonen, lisäksi lain kirjainta lihaksi muuttamassa olivat myös konstaapelit Hate Kinnunen, Devil Virtanen ja Pitkä Lehtinen, jolle levyllä on omistettu kaunis ja herkkä tunnelmapala Pierevä hidalko .
Uudellen masteroitu cd Suomen Poliisit julkaistaan juuri sopivasti Vapun alla. Sen toivotaan omalta osaltaan rauhoittavan välillä ehkä liiankin vauhdikkaaksi äityvää juhlintaa.
Suomen Poliisit ei pamputa! Se luukuttaa!!!
KUN KOHDATTIIN TEKI KIPEÄÄ / MIHIN SIE MEET KEIJO / ELÄMÄ ON RANKKAA AKU ANKKA / ONNEA ISÄLLE / PIEREVÄ HIDALKO / VEROTOIMISTON HUORAT / RAILA NIEMINEN / GÖBBELSILLA SEISOO / HULLU KULLI JOKINEN
Sliipparien Suomen Poliisit-nimellä julkaistu levy on näköjään saatettu kauppojen hyllyille cd-muodossa. Millanenhan lienee?
joo pari sivua sitten tässä topicissa oli jo mainintaa... nyt se sliippari-topicci pystyyn? kekkonen-kokista kuuntelin vähän viikonloppuna, onhan niillä kaikenlaista... niin ja on mulla tosta kopsu mut en paljoa muista.
[quote:51de79e2c4="upsetter"]Sliipparien Suomen Poliisit-nimellä julkaistu levy on näköjään saatettu kauppojen hyllyille cd-muodossa. Millanenhan lienee?
joo pari sivua sitten tässä topicissa oli jo mainintaa... nyt se sliippari-topicci pystyyn? kekkonen-kokista kuuntelin vähän viikonloppuna, onhan niillä kaikenlaista... niin ja on mulla tosta kopsu mut en paljoa muista.[/quote:51de79e2c4]
Jaaolivai?? Pitäs varmaan lueksia näitä juttuja, mitä ihmiset tänne hiki hatussa raapustelee...
niin... tai perustaa oma topicci. en vaan tiedä mihin osastoon, haluisko joku muu
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kappas, ihan uudenlainen tapa myydää paskaa paketissa:
[quote:e107787d6d="Feggy"]Kappas, ihan uudenlainen tapa myydää paskaa paketissa:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54682071[/quote:e107787d6d]
Näyttää toimivan.
Yleisradion popmiehet Pekka Laine ja Jukka Haarma puivat pop-musiikin ja sitä ympäröivän liiketoiminnan polttavia kysymyksiä viikoittain ilmestyvässä Pop-Talk podcast - ohjelmasarjassa kesän 2007 ajan. http://blogit.yle.fi/pop-talk
Metron 25-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Free Your Mind ja HKL järjestävät musiikkikilpailun, jonka tarkoituksena on luoda musiikkia metron ääniä apuna käyttäen.
http://www.freeyourmind.fi/demo/index.php
[quote:6d53a684a3="noiseidea"][quote:6d53a684a3="Feggy"]Kappas, ihan uudenlainen tapa myydää paskaa paketissa:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54682071[/quote:6d53a684a3]
Näyttää toimivan.[/quote:6d53a684a3]
pieni pätkä levylistaa, aika kuumaa settiä. artsy vois olla kiinnostunut, jos ei ole sit itse myyjänä?
Pepsi Chart Album 2
Suomipoppia 3
Heavy Dance 2
Party Pack
The best smooth jazz
ever 2 (4CD)
Rock 2006.fi uuden vuosituhannen sankareita
HardRock Hallelujah Vol.1 Kokoelma
No1s of the sixties
America : A tribute to heroes
Grammy Nominees 2001
Electric Beat- kokoelma
The magic on panpipe
The lovely sound of panpipe
Fausto Papetti Feelings
Bonus Cd 10 kokoelma (kansi kulunut)
Bonus Cd 3 Kokoelma (kansi kulunut)
Number ones of dance kokoelma (kansi kulunut)
Punk + - kokoelma (kansi kulunut)
Love 2 dance kokoelma (kansi kulunut)
[quote:74f51a2c41="silvawhale"]
Fausto Papetti[/quote:74f51a2c41]
Parhaissa levynkansissa nämä:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Bravery "plagioi" Kotiteollisuutta http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=13785
[quote:fc1c38b578="mesta.net"]The Bravery on käynyt Suomessa kahdesti. The Bravery ja Kotiteollisuus esiintyivät molemmat Seinäjoen Provinssirockissa vuonna 2005 - ilmeisesti kappale on jäänyt tuolloin laulaja-biisintekijän Sam Endicottin alitajuntaan, tai sitten kyseessä puhdas sattuma. Mene ja tiedä.
[/quote:fc1c38b578]
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Padasjoen Sanomissa kerrotaan että koulun bändi soitti yläasteen kekkereissä Neljä Ruusua -yhtyeen kappaleen Luotsivene ja PMMP:n Pikkuveljen
Juu, onhan tuo melodiapätkä sama kuin Kotiteollisuuden biisissä. Mitään muuta samaa kappaleissa ei taida olla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:7263bbdc4b="noiseidea"][quote:7263bbdc4b="Feggy"]Kappas, ihan uudenlainen tapa myydää paskaa paketissa:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54682071[/quote:7263bbdc4b]
Näyttää toimivan.[/quote:7263bbdc4b]
Joo ja ehkä tosta ostaja jää voitollekin vielä kun noita levyjä eteenpäin myy.
Juu, onhan tuo melodiapätkä sama kuin Kotiteollisuuden biisissä. Mitään muuta samaa kappaleissa ei taida olla.
Kotiteollisuus taas pölli tuon biisin riffin... jaa Stone Temple Pilotsiltahan se kuulostaa... mutta Hynynen väittää että Kissiltä se on.
Sent from my iPhone 16