You are not logged in.
Meitsi on fani.
Meen kohta ostaa pitkän harkinnan jälkeen Gwenin keikalle lipun. Pakkohan se helkkari, kun No Doubt jäi näkemättä aikanaan. Eivät vissiin ees käyny Suomessa, en oo varma.
Ja pakko sanoa, että Tragic Kingdom on yksi mun kaikkien aikojen suosikkilevyistä. Muita No Doubtin levyi en oo ees kuullu. hihi. Pitäis kai. Ja Gwenin omia ei oo yhtään hyllyssä, kun ei oo muistanu ostaa. Mut se on niin peipi ja musa on pirun hyvää.
Kaksi kuvaa, kumpikaan ei toimi.
Joo toka ei, poistin. Äh, korjaan ekanki kohta. Vittu että jännittä se keikka. En ees tiä onks sinne lippuja enää, mut PUREn lippupalvelun tätiä nenästä jos ei oo.
Hollaback Girl
This must be what jail / I will scratch
Vaikka Gwen onkin upea niin tuossa kuvassa se näyttää aika transulta kun siinä korostuu ettei sillä oo ennen lapsen saamista ollu tissejä. mulla on tissipakkomielle
Gwen on kyllä ihastuttava mutta musa ei ole oikein napannut.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nonni, nyt on keikkalippu jääkaapin ovessa. Permanto oli täynnä, mutta ihan kelpo paikka löytyi katsomosta 119 ja riviltä 3. Jännää!! En osaa yhtää tietää, että millanen show on tulossa, kun en oo ikinä ollu vastaavilla. Björk veti Pietarissa jännää, mutta ei sitä lasketa.
[quote:2cdfa67987="leposi"]Ja pakko sanoa, että Tragic Kingdom on yksi mun kaikkien aikojen suosikkilevyistä. Muita No Doubtin levyi en oo ees kuullu. hihi. Pitäis kai. Ja Gwenin omia ei oo yhtään hyllyssä, kun ei oo muistanu ostaa. Mut se on niin peipi ja musa on pirun hyvää.
[/quote:2cdfa67987]
Smaa
Eiksne käyny suomessa? Musta kävi. Missäköhän mun Tragic Kingdom cd on. Hävinny jonnekin tai sitten pikkuveli rikkoi kannet ja joku heitti roskiin tai jotain muuta yhtä järkevää Nykyään tykkään kyllä gwenin sooloista enemmän, mut en ehkä kokonaista levyä jaksais kuunnella.
en ole kolmekybänen emoboy
Gweniä toki panisin ainakin musiikkivideon välityksellä, mutta No Doubt oli ihan hirveetä paskaa. Etenkin se "It's My Life" versio.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mut en ehkä kokonaista levyä jaksais kuunnella.
Minusta noi molemmat levyt toimii alusta loppuu ihan täysii. Käyn kuumana. Joo ja siis eiks tällä oo tosiaan vaan noi kaksi levyy?
Gweniä toki panisin ainakin musiikkivideon välityksellä, mutta No Doubt oli ihan hirveetä paskaa. Etenkin se "It's My Life" versio.
sama. vois hommaa soololevyt kuunteluun mutta toisaalta pärjään ilmankin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
olin ihan kummissani ku joskus aquarius recordsissa no doubtin kokoelma oli joku viikon levy tms ja siellä hypetettiin ihan sikana.
mut sen ekan soolon piisit on kuulostanu ihan hyvältä ja eix siellä jotai new order -lädejäki seikkaile mukana? midprice-osastoo taitaa olla nykyään. uudelta levyltä oon kuullu kai vaan sen jodlauspiisin, ei sekään ihan mahdoton.
spåm
Kyllä No Doubt kävi Suomessa, joskus vuonna 1996 tai jotain. Olin keikalla, vaikka olin tuolloin 12-vuotias o/ Nykyään ei oikein enää nappaa.
Kyllä No Doubt kävi Suomessa, joskus vuonna 1996 tai jotain.
Ja just niiden parhaina aikoina. Tai siis enhmä mä tiiä, kun en oo kuullu muita levyi ku sen yhden. hihi.
Cansei De Ser Sexy lämppää Gwenii Areenalla
Nöyppärten Tragic Kingdom on kyllä definitiivisen kaamea levy. Mutta Gwennie on parantanut vanhetessaan, eka soolo oli varsin messevä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kyl mä ihan tykkään bändistä ja sooloista sen mitä olen kuullut. Sinkkuja lähinnä. Se bändi olisi varmaan ollut aikanaan ihan tutustumisen arvoinen levymitassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Muistan No Doubtilta tasan kaksi biisiä: Just a Girl oli hyvä, Don't Speak sietämätön.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Just a Girl
Don't Speak
Spiderwebs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Don't Speakista tykkäsin ja ostin levynkin, mutta en tainnu sitten jaksaa kuitenkaan kovinkaan montaa kertaa kuunnella. Just A Girl oli muistaakseni ainakin aika huono.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Enpä ole jaksanut perehtyä, kun ensivaikutelma on ollut huono.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Just a Girl
sama
Don't Speak
sama
Spiderwebs
eri
This must be what jail / I will scratch
joo ekaa sooloo oon nyt vähä kuunnellu, iha kiva
tokan soolon kannesta en oikein tykkää
[quote:c9e7d37d20="HUIG"]Just a Girl
[/quote:c9e7d37d20]
samaHUIG wrote:Don't Speak
sama
HUIG wrote:Spiderwebs
eri
Sama paitsi vikaa en oo ehkä kuullu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
YLIHUOMENNA MUN PÖXYISSÄ RÄJÄHTÄÄ!
Oli kyllä mahtava ilta. Ylitti kaikki odotukset. Penkeillä ei tarttenu istua muuta ku lämppärin ajan. huh. Ei se nyt hulinaks menny, mutta hytkymiseksi kuitenkin. Mahtava nainen. Söpö, ihana, lututen, aito höpönassu. Sit ne tanssijat. Ihan huippuja! Ne moovit. Sillo ku joku vetää sillai ympyrää tosi pitkään melkän niskan varassa ni rispektii täältä. Mieletöntä! Pitäis oikeesti käydä kattoo jotain tanssiesityksiä joskus. Jotain freestylee tai mitä niitä nyt ikinä onkaan. Breikkii! Tai vaikka humppaa, hitto soikoon.
Parin tunnin setti oli. Aika irtonaisia lauseita. Tuli niin hyvä mieli. Oon taas maailman onnellisin poika tässä pöytäni ääressä. Syön ruispaloja Keijulla ja tomaatilla. Kukkamukissa on Yorkshire teetä soijamaidolla. Tulin juuri mielettömän hienosta konsertista. huh. Oli kiva ku joku tyttö edestä antoi Gwenille kaulakorun ja sitten se pyydettiin lavalle laittamaan se Gwenin kaulaan. Varmaan aika hieno kokemus pissikselle tollanen. Ihan vaan siksi, että mä meinasin pyörtyä kun Gwen lähti yhden biisin aikana pörräämään katsomoihin. Yhtäkkiä se oli alle viiden metrin päässä minusta siellä keskellä penkkirivistöä laulamassa. Oi voi. Sit se kerto, että oli tullut jo eilen Helsinkiin ja oli mennyt jonnekin tavarataloon, jossa oli mahdottomasti ihmisiä ja paljon keltaisia PALLOJA. Ja vain yksi ihminen oli tullut sanomaan sille moi siellä hulinassa Oli ollut lapsensa kanssa Stokkalla siis. Sit ne tyypit oli tietty keikalla melkein eturivissä. Gwen oli vissiin ujostellut edellisenä päivänä eikä ollut juuri mitään turissut. Niin se sano. Mutta joo, näköjään kannattaa tästä lähtien vierailla Huluilla päivillä. eiq. Aika kreisii, joo-o, kyl kyl. Ja mulla oli vielä kaiken lisäksi mahtava paikka. Tosi lähellä lavaa, riviltä kolme, ihan käytävän vieressä, joten oli tilaa mellestää. Aika hienolta näytti koko yleisö yhden hitaan aikana, kun kaikki heilutteli jotain kännyköiden valojaan joka puolella hallia. Ihan siellä ylhäällä, missä oli pimeetä, ja näki vaan ne pienet tuikut, jotka näyttivät heiluvilta tähdiltä tai joiltain vastaavilta. Parasta!
Ihan mieletöntä!!!
Sit jos No Doubt tulee Suomeen ni oon siellä pakosta! Uutta levyä ollaan kuulemma tekemässä ilman Gweniä, joka sitten lähtee kiertueelle mukaan, kunhan saa omansa kohta pakettiin.
MAHTAVAA!!!!!
Niin että tosiaan tykkäsin aika paljon keikasta