You are not logged in.
Päätin! Tämä maailman paras orkesteri ansaitsee oman otsikkonsa.
Puhuttua kenkiintuijottelu-otsikossa:
Pia Fraus
Tätä virolaisbändiä on kehunut moni, mm. Alces vanhalla foorumilla. (Huhuu Alces, tänne vaan kanssa.) Bändin kotisivulla on useita näytebiisejä, joista parhaalta kuulostaa 400 & 57.
Onko kukaan muu huomannut Pia Frausin How Fast Can You Love -kappaleessa Stereolab-vaikutteita? Alku on kuin Ping Pong, paitsi vähän rajumpana ja nopeempana!! Jos ne soittaa ton biisin keikalla niin taidan ehkä vähän riehaantua. Ei saatana! Tulossa paras keikka IKINÄ!!!
Ja niin! How Fast Can You Love soikin sitten melkein KAKSI kertaa. Soittivat sen lähes kokonaan soundcheckissä! Meinasin pyörtyä. Ja sit keikallakin tietenkin! Lähden heti kyllä Tallinnaan jos soittavat joskus jollain klubilla. Ehkä jopa uskallan mailata ja kysellä Suomeen tulosta. Tai sitten lähetän postikortin..
Musiikista kuulee niin selkeästi Stereolab-vaikutteet. Edustinkin hyvin kun eturivissä tuijotin kauniin Stereolab-paitani kanssa. Tämän hetken suosikkibiisejä ovat ehkä How Fast Can You Love, Summer Before Spring ja You Look Fine.
Nää on vaan ihan täydellisiä. Lyriikat on kivan yksinkertaisia mutta kuitenkin lämmittävät sydäntä.
MAAILMAN PARAS BÄNDI!
Soittivat Tartussa seuraavat kappaleet (ainakin settilistan mukaan):
400 & 57
Obnoxious
Zodalovers
Come to Me
How Fast Can You Love
Summer Before Spring
Mooie Island
Pretend to be Here
Chromatic Nights
Day Week or Season
Tempo
Swim in Eyes
(+Condamnation?)
En oo tuosta viimeisestä varma, että soittivat sitä ollenkaan. Noin se on merkitty paperiin. Kiitos virolaisella ystävälle joka uskalsi pyytää minulle tuon listan, kun itse vähän piilouduin.
Yksi parhaita keikkoja tänä vuonna!
Sen keikan ajan minäkin olin kenkiintuijottelija. Aika parhautta! Ja ulkomusiikillinenkin puoli kunnossa...
Ja ulkomusiikillinenkin puoli kunnossa...
Oi, kosketinsoittaja
Koska mennään uudestaan?
No viimeistään ens vuonna!! Lähetät niille sen kortin ja käsket Turkuun.
Koska mennään uudestaan?
October 15th - Teenage Kicks, Kultuuritehas, Tallinn
Pia Fraus (EST), Shelton San (EST), Ans. Andur (EST), Sumerki (EST)
and Suburban Kids With Biblical Names (SWE)
SHINNE
shelton san
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pienen tauon jälkeen hoksasin taas kuunnella Pia Fraus ämpäreitäni. Kuulostaa paremmalta kuin koskaan! Meinasin kirjoittaa "kuin koskaan mikään", mutta ehkä se olisi jo ollut pientä liioittelua. En ole suukeisarimeinikejä hirveästi viime aikoina jaksanut, mutta nyt taas muistin miksi suugeisingistä joskus innostuin.
Mutta, tietääkö joku mistä In Solarium -levyä saa!?
Mutta, tietääkö joku mistä In Solarium -levyä saa!?
Soulseekin kautta ainakin multa. Jotenkin on sellainen olo, että ei tuota levyä saa mistään ellei käytettynä joskus vastaan kävele. Kerro toki jos jostain löydät
Heti kun näki vähän vaivaa ja etsi googlella, niin saahan noita vielä tilattua.
http://tonevendor.com tuolta saa!
leposi wrote:Koska mennään uudestaan?
October 15th - Teenage Kicks, Kultuuritehas, Tallinn
Pia Fraus (EST), Shelton San (EST), Ans. Andur (EST), Sumerki (EST)
and Suburban Kids With Biblical Names (SWE)SHINNE
HUOMENNA
Tämä vaikuttaa parin kuuntelemani biisin jälkeen ihan erilaiselta söpistelyltä kuin olin odottanut. Kivat saundit ja vähän hämymmät vokaalit ja kaikkee. Pidän kuulemastani, tutustun lisää.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kohta pitäisi tulla jonkinlainen vinyylisinkku ulos. Ja uusi biisi kuulosti erittäin hyvältä eilen livenä.
Pannan nää melkein samat paskat tännekin.
Eli Teenage "Factory" Kicks @ Kultuuritehas, Tallinn, 15.10.2005
Pia Fraus aloitti ja mun karvat vaan nousi pystyyn ekoista tahdeista lähtien. Jos Plink Plonk -festarikeikka oli mahtava, niin tämä oli ainakin kolme kertaa mahtava. Täytyy taas mainita, että kosketinsoittaja on ehkä juuri sen näköinen, että jos pitää kuvailla ulkonäköihannetta niinku. Venäläistä kauneutta jollain tavalla. Mutta se siitä...
Sitten soitti Sumerki. Niiden keikalla mun mieli harhaili ties missä. Hyvää ja toimivaa siis. Laulajanaisella oli hieno ääni. En oikeesti oo ikinä missään keikalla niin "hypnotisoitunut" kuin tuolla. Leijailin.
Suburban Kids with Biblical Names. Huh! Jos se marraskuinen Tukholman keikka oli niinku ihan super nii tää oli supersupersuper. Niin kevyttä, ihanaa, railakasta. Uudet biisi toimi paremmin kuin odotin, eli taitaa mennä juuri julkaistu levy ostoslistalle. Keikan jälkeen #2 ep aukesi ihan eri tavalla. Huippua! pompopompom noodles!!!
Ans. Andur soitti neljäntenä. Hmmm, niillä oli monia hyviä biisejä. En oikeen osaa sanoa kummempaa. Pari turhaa biisiä ja sitten muutama sellainen super. Pitää etsiä tätä jostain lisää. En tiedä jaksanko kovin pitkään laulajan ääntä... REKKA! En tiedä mistä siinä laulettiin, mutta REKKA! ne huus aina yhdessä biisissä. Se oli hyvä. Joo, lyriikat on kuulemma näillä hyviä!
Shelton San aloittikin viimeisenä noin kello 3. Teki kovasti mieli mennä mukaan hulinoihin, mutta jalat ja pää alko olla jo siinä kunnossa, että oli parempi nyökytellä päätä ikkunalaudalla. Tiukkaa settii! Omassa kerhossaan parhaita kuulemiani livebändejä.
exclusive 12 will be out on November under Kohvirecords .
It will feature the track Chromatic Nights and remixes from
Bill Wells (Geographic Music), Mondii (Spekk), Pastacas and Galaktlan (Kohvirecords)
Nyt keksin mitä tää on! Tää on Lush yhdistettynä Stereolabiin!
Oon lukenut tuon vertauksen jostain, mutta en noteerannut sitä ihmeemmin, koska Lush on ihan tuntematon yhtye. Pitäis vissiin tutustuu!!?!
Oon lukenut tuon vertauksen jostain
Jännää, keksin tuo kyllä ihan omasta päästäni
Pitäis vissiin tutustuu!!?!
En ole ihan varma onko se leposi-musaa, mutta kannattaa kokeilla! Itse tykkään Spookysta eniten, mutta Gala ja Split lienevät monen mielestä jopa suositeltavempia.
oliks nää siis tulossa suomeen tammikuussa? pitänee tutustua, latailin just noi pari ämpäriä, kattellaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Luulin että tämä on jotain pallomekkoilua ennen kuin luin ketjun läpi. Aika pl toi yks näytebiisi paitsi laulaja on aika paska.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kyseessä oli siis How Fast Can You Love. Pannan tuo 400 & 57 kans lataukseen.
Täähän on ihan Slowdivea
How Fast Can You Love taisi olla ensimmäinen, jonka minäkin kuulin. Teki kieltämättä vaikutuksen. Oli myös aika erilaista kuin olin kuvitellut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
oliks nää siis tulossa suomeen tammikuussa? pitänee tutustua, latailin just noi pari ämpäriä, kattellaan.
jppp! o/
Tää bändi on hyvä nähdä tasaiseen tahtiin, että jaksaa elämää eteenpäin iloisena ja pirteänä. Peelottaa, että luulevat minun stalkkaavan, kun pörrään ympäri maailmaa näiden keikkojen eturivissa.