You are not logged in.
Pages: 1
Topic closed
missä missä? pre-60s kevyemmässä ja post- raskaammassa.
the next step is love.
jossei diggaa Eetä, ei diggaa mitään. always on my mind.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Suspicious Minds-vegaslive on ihan mahtava, mut ei löydy juutubesta, tyhmää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:9c1eea5df4="Tero Skeleton"]missä missä? pre-60s kevyemmässä ja post- raskaammassa.
the next step is love.
jossei diggaa Eetä, ei diggaa mitään. always on my mind.[/quote:9c1eea5df4]
Elvis on kovin. Viime torstain Heavy Trashin keikassa Elvis oli kyllä vahvasti läsnä.
Tekeeks tää vielä keikkaa?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
paras levy: blue hawaii
paras piisi: ito eats
[quote:d7ebe05851="psykokarkki"]paras levy: blue hawaii
paras piisi: ito eats [/quote:d7ebe05851]
Rock-A-Hula-Baby!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Haluisin oikeesti tietää jotain tästä ja sillai, kun oon monta hyvää biisiä kuullu.
Niih.
no osta se kultakantinen ykköshittikokoelma, löytynee aika halvalla vaikkapa anttilasta. tai jospa tero tai joku jaksais asiakirjoittaa aiheesta.
[quote:74d212bc42="leposi"]Haluisin oikeesti tietää jotain tästä ja sillai, kun oon monta hyvää biisiä kuullu.
Niih.[/quote:74d212bc42]
Nahka-Elvistä vm. '68 panisin kyllä, 99,9% tuotannosta jätän suosiolla muiden sekä faijani kuunneltavaksi. Paitsi että, mulla taitaa olla sosialisoituna faijan Elvari-sinkkukokoelma, joten...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tuo ylempänä näkyvä '56 Sessions Volume 1 on lempparilevyni, mutta nämäkin ovat oikein kelpoja:
Minulle tämä on ja pysyy ykkösenä, on sillä tietty tunnearvoakin kun ostin sen viikkorahoilla 11-vuotiaana...
[quote:9c38efdae1="tigrushka"] [/quote:9c38efdae1]
Minulle tämä on ja pysyy ykkösenä, on sillä tietty tunnearvoakin kun ostin sen viikkorahoilla 11-vuotiaana...
Tuo on hyvä selitys... Sain oman The Sun Collection-lp:ni faijalta 70-luvun lopulla, joten samantyyppisillä tunnearvoilla mennään senkin kanssa.
[quote:8286d58064="tigrushka"][quote:8286d58064="tigrushka"] [/quote:8286d58064]
Minulle tämä on ja pysyy ykkösenä, on sillä tietty tunnearvoakin kun ostin sen viikkorahoilla 11-vuotiaana...[/quote:8286d58064]
Tuo on hyvä selitys... Sain oman The Sun Collection-lp:ni faijalta 70-luvun lopulla, joten samantyyppisillä tunnearvoilla mennään senkin kanssa.
Portrait In Musicin olin saanut aiemmin synttärilahjaksi, se oli jo vähän enemmän "oikeaa" Elvistä kuin muden vanhat GI Blues ja Blue Hawaii -soundtrackit, jotka olivat huushollissa ennestään, mutta '56 Sessions räjäytti pankin!
HOMO
[quote:bd3ffc0c60="shanks"]HOMO[/quote:bd3ffc0c60]
Nyt sä taisit sekottaa Elviksen Little Richardiin... Aivan ässä-kamaa on muuten tehnyt sekin juippi.
The King & Queen of Rock'n'Roll on Tutti Frutillaan ansaitusti myös tuoreen MOJOn 100 RECORDS THAT CHANGED THE WORLD -voittaja.
YLÖS!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pages: 1
Topic closed