You are not logged in.
[quote:9814493c75="looramerri"]Mäniks on muuten mun lemppariyhtye maailmassa, vaikken kuuntele ikuna niiden levyi.[/quote:9814493c75]
No ei kai ny kukaan Mäniks-fani niitä levyjä kuuntelisi. Muutenhan ne tajuaisi miten paskaa ne on...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
7/10 biisiä uudelta levyltä kuultuna ja ainakin pari helmeä löytyy. Indian Summer ja loistavan kertosäkeen sisältävä Second Great Depression nyt ainakin. Ninan laulu uudella sinkulla on mukavaa kuunneltavaa vaikka muuten biisi ei ole kummoinen. Ehkä pitäisi hankkia Cardigansia kuunteluun...
Levyn nimikkobiisiä on kovasti kehuttu mutta sitä en ole vielä kuullut.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Loputki näistä vois hypätä kalliolta
Varikset komentavat
Tähän oli sun suosikkibändis Placebon lisäks vielä Provinssissa 04
[quote:2f27b9ba91="turston"]Indian Summer[/quote:2f27b9ba91]
Ei kai nämäkin...
räg?
[quote:fb17f6dd68="turston"][quote:fb17f6dd68="stratum"][quote:fb17f6dd68="turston"]Indian Summer[/quote:fb17f6dd68]
Ei kai nämäkin...[/quote:fb17f6dd68]
räg?[/quote:fb17f6dd68]
Siis ei kai tuo vaan ole Beat Happening -cover?
ei
http://yodaniel.vox.com/library/audio/6 … 16a47.html
tossa yksi uusi biisi.
Levy taitaa löyty jo kaupoista? Hankin itse varmaan vasta kesän festareiden jälkeen, nyt pitää kaikki rahat säästää matkakassaan.
Oon nyt kuitenkin kaikki levyn biisit kuullut, en levyjärjestyksessä, mutta se tuskin on kovinkaan oleellista. Jos vanhoihin levyihin täytyy verrata, uusin on ehkä sekoitus debyyttiä ja Everything Must Go:ta. Indian Summerin alku ja Second Great Depressionin kertsinostatus tuovat ainakin selvästi mieleen A Design for Lifen. Hardrock-vaikutteisista biiseistä Underdogs on noussut yhdeksi suosikikseni, Imperial Bodybags taas pysyy edelleen inhokkinani. Levyn ehkä suurin vahvuus on taas kerran hienot sovitukset. Siinä bändi onkin maailman parhaita.
ps. Piilobiisinä levyltä löytyy cover Lennonin Working Class Herosta.
pps. Levyltä löytyy taas yksi lyhennöshirviö leposille: YLAINE
Löysin Nickyn soololevyn Vaasan Anttilasta kolmella eurolla ja päätin ostaa. Parempi se oli kuin muistin ja enää Nickyn heikohkot laulutaidotkaan eivät haitanneet. Ihan hyvä levy.
Tuo uusi Manicsien levykin pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia, mutta täyttä hintaa jaksan tuskin maksaa.
<@DBGene> senkin karkki
Eilen kuunneltiin krokettipeleissä tuota levyä ja kuulosti kyllä vallan pirteältä. Ei mikään superhyperjättimenestys, mutta juuri sellainen hieno levy täynnä hienojen ihmisten hienoa musiikkia. Sinkun kolmen laulajan juttu on todella hienosti toimiva ja yllättävän hyvän b-puolenkin herrat ovat seiskalle väkäisseet.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ihan hyvältä se uusi kuulosti nyt kun sen kokonaisuudessaan kuulin. Stadionrokkia, mutta onneksi ei kuitenkaan niin Bon Jovia kuin Gold Against The Soul. Vaikuttaisi olevan parempi kokonaisuus kuin vaisuhko ja ennenkaikkea helposti puhkisoinut Lifeblood. Ei-manic-fanin tuskin tarvii kuitenkaan vaivautua kuuntelemaan,
Nickyn sooloa voisin melkein sen sijaan suositella jopa lintumiehelle ja psykokarkillekin tietyin varauksin. Olin nimittäin viime kuuntelulla löytävinäni levyltä paljonkin The Fall-vaikutteita. Laulutapa niistä nyt ilmeisin lienee.
<@DBGene> senkin karkki
Nickyn sooloa voisin melkein sen sijaan suositella jopa lintumiehelle
Joo kyllähän tuo kiinnostaisi, mutta epäilen ettei löydy Tampereen Anttilasta. Uutta Manicsia kuulin kaupassa joskus, ihan kuuntelukelpoiselta vaikutti, mutta eihän tuo bändi ole tämän vuosituhannen puolella enää oikein kiinnostanut.
Nickyn sooloa voisin melkein sen sijaan suositella jopa lintumiehelle ja psykokarkillekin tietyin varauksin. Olin nimittäin viime kuuntelulla löytävinäni levyltä paljonkin The Fall-vaikutteita. Laulutapa niistä nyt ilmeisin lienee.
åhå, no jos kuuloetäisyydelle sattuu niin pitääpä tsekata.
mukava että alxity taas spämmäillyt tänne, yleensä aamuisin ehkä yksi väsynyt spämmi kevyempää-otsikkoon ja loput sitten noita vapaita lätinöitä. pitäis itekin taas kirjoitella vähän enempi näihin asiatopicceihin.
mukava että alxity taas spämmäillyt tänne, yleensä aamuisin ehkä yksi väsynyt spämmi kevyempää-otsikkoon ja loput sitten noita vapaita lätinöitä. pitäis itekin taas kirjoitella vähän enempi näihin asiatopicceihin.
Jep, alxityn kirjoittelurupeaman tulokset ovat aina mukavaa nähtävää.
[quote:b47479daf8="psykokarkki"]mukava että alxity taas spämmäillyt tänne, yleensä aamuisin ehkä yksi väsynyt spämmi kevyempää-otsikkoon ja loput sitten noita vapaita lätinöitä. pitäis itekin taas kirjoitella vähän enempi näihin asiatopicceihin.[/quote:b47479daf8]
Jep, alxityn kirjoittelurupeaman tulokset ovat aina mukavaa nähtävää.
Kiitän fanejani.
Voi vaan olla, että tuleivaisuudessakin kiireet hieman spämmimistäni rajoittavat...
<@DBGene> senkin karkki
Voi vaan olla, että tuleivaisuudessakin kiireet hieman spämmimistäni rajoittavat...
Ei makeaa mahan täydeltä!
Niin joo, Aamulehden Valo-liitteessä oli hiljattain juttua suomalaisista Manics-faneista, jotka ovat kiertäneet bändin perässä Britanniaa. En tiennytkään bändin herättävän vielä nykyäänkin moista fanitusta, mutta sille.
Niin joo, Aamulehden Valo-liitteessä oli hiljattain juttua suomalaisista Manics-faneista, jotka ovat kiertäneet bändin perässä Britanniaa. En tiennytkään bändin herättävän vielä nykyäänkin moista fanitusta, mutta sille.
Onhan niillä aika uskollisia faneja edelleenkin. Täältä voi halutessaan tarkastaa miten homma voi mennä aika huolestuttaviinkin sfääreihin:
http://www.meisseli.net/manics/index.php
Taannoisella Ruisrockin keikalla tapasin muuten fanin, joka oli ollut bändin perässä jopa Kuubassa.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:bf35a60847="Alxity"]Onhan niillä aika uskollisia faneja edelleenkin. Täältä voi halutessaan tarkastaa miten homma voi mennä aika huolestuttaviinkin sfääreihin:
http://www.meisseli.net/manics/index.php[/quote:bf35a60847]
tai:
http://www.vee.fi/musiikki/levyt/manic_ … ers/arvio/
edit: ei helvetti...
[quote:bf35a60847="manics-pissis"]
Mä muistan aika harvoin uniani, mutta pari kertaa olen nähnyt unta Richeystä ja Nickystä. Ne ovat olleet sellaisia outoja threesomeunia. Ja mäkun olen James-tyttö, en ymmärrä...[/quote:bf35a60847]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:bf102e3327="silvawhale"]tai:
http://www.vee.fi/musiikki/levyt/manic_ … ers/arvio/[/quote:bf102e3327]
Tai paremminkin:
http://www.vee.fi/musiikki/levyt/manic_ … en_arviot/
[quote:bf102e3327]Itsekin kirjoittaisin varmaan tuollaisia vitutukseeni jos olisin tuhlannut viimeiset 10 vuotta vapaa-aikani kompaten suomalaista arkkitehtiräppäriä[/quote:bf102e3327]
LOL APAU!
Tero saatana, s'olet gay!
Höh. Manics-foorumilla hakusanalla "tolonen" palautuu tyhjä tulosjoukko.
taitaa toimia yhtä hyvin kuin ssjr:n haku.. :lollero:
[quote:cb24cac9fa="forssto"]Höh. Manics-foorumilla hakusanalla "tolonen" palautuu tyhjä tulosjoukko.[/quote:cb24cac9fa]
taitaa toimia yhtä hyvin kuin ssjr:n haku.. :lollero:
Hakusi - site:meisseli.net tolonen - ei vastaa yhtään sivua.
Höh. Manics-foorumilla hakusanalla "tolonen" palautuu tyhjä tulosjoukko.
[quote:25566b7fa7="forssto"]Höh. Manics-foorumilla hakusanalla "tolonen" palautuu tyhjä tulosjoukko.[/quote:25566b7fa7]
http://www.meisseli.net/manics/viewtopic.php?t=647
No aika laimeaa. Höh.
[quote:b8249ac031="silvawhale"][quote:b8249ac031="forssto"]Höh. Manics-foorumilla hakusanalla "tolonen" palautuu tyhjä tulosjoukko.[/quote:b8249ac031]
http://www.meisseli.net/manics/viewtopic.php?t=647[/quote:b8249ac031]
No aika laimeaa. Höh.
jeps. luulis tolla arviolla irtoavan parempaakin.
[quote:8e42ce175a="forssto"][quote:8e42ce175a="silvawhale"][quote:8e42ce175a="forssto"]Höh. Manics-foorumilla hakusanalla "tolonen" palautuu tyhjä tulosjoukko.[/quote:8e42ce175a]
http://www.meisseli.net/manics/viewtopic.php?t=647[/quote:8e42ce175a]
No aika laimeaa. Höh.[/quote:8e42ce175a]
jeps. luulis tolla arviolla irtoavan parempaakin.
Joo, ensiluokkainen trollaus. Pitäisi nousta kalaa moisella.
[quote:9aec0c2291]Itsekin kirjoittaisin varmaan tuollaisia vitutukseeni jos olisin tuhlannut viimeiset 10 vuotta vapaa-aikani kompaten suomalaista arkkitehtiräppäriä[/quote:9aec0c2291]
On muuten eka oikeasti hyvä lukijadissaus mitä mun kohdalle on koskaan sattunut:-)
Kyllä halpa provo kannattaa!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan