You are not logged in.
[quote:0f31ed15d8="Alxity"]Kuulosti muuten aika hyvältä se levykin kun aamulla pistin soittimeen. Kyllähän nämä ovat selkeästi minun juttuni.
Toi on hyvä juttu. Tollasten omien juttujen kautta pystyy hyvin identifioimaan itsensä ja panoksensa yhteisössä.[/quote:0f31ed15d8]
Onhan siinä tuokin hyvä puoli vielä. Harmi vaan kun Roskildessa tuntuivat hyväksyvänsä bandwagoniinsa vain britteja ainakin niiden lavaspiikkien perusteella, että se vähän vaikeuttaa identiteettini luomista... Ehkä muuten Köpikseen ja hankin Ruotsin kansalaisuuden.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mutta etkös sä oo jo muutenki tommonen Englishman in New York, eli jakobstadilainen oulus?
Taidanpa kyllä olla. Eli tykkäänkö Artic Monkeysista sen vuoksi, että tunsin itseni ulkopuoliseksi keikalla? Miksi tykkäsin levystä jo ennen keikkaa?
<@DBGene> senkin karkki
Ajattelin sillai, että ostaisin tän tänään ilmestyneen uuden ihan ilman mitään ennakkotietoja, mutta pörräsinpä levykaupassa sen aikaa, että noin 5 ihmistä osti sen ja taisi pyörähtää lähes kokonaan ympäri tuo levy. Tylsää. Eka levy on hyvä, mut tää uusi kuulosti liian, no hmm, geneeriseltä brittipaskalta. Okei, ei paskalta, mutta pirun tylsältä. Pari kivaa biisiä, mutta ne hitaammat on ihan kakaa.
Ja ruma kansiki vielä.
[quote:9cd7e35d36="leposi"]Ajattelin sillai, että ostaisin tän tänään ilmestyneen uuden ihan ilman mitään ennakkotietoja, mutta pörräsinpä levykaupassa sen aikaa, että noin 5 ihmistä osti sen ja taisi pyörähtää lähes kokonaan ympäri tuo levy. Tylsää. Eka levy on hyvä, mut tää uusi kuulosti liian, no hmm, geneeriseltä brittipaskalta. Okei, ei paskalta, mutta pirun tylsältä. Pari kivaa biisiä, mutta ne hitaammat on ihan kakaa.
Ja ruma kansiki vielä.[/quote:9cd7e35d36]
Eri. Anttilassa soi tämä ja kuulosti erittäin hyvältä.
Samat biisit taisi olla kuin debyytillä.
:?
[quote:e746341ad8="lejoncio"]Samat biisit taisi olla kuin debyytillä.
:?[/quote:e746341ad8]
Joo, paitti tempoo ja draivii oli hukattu.
Singlekappaleen nytkytysmelodia on jostain tutusta mutten saa mieleen hakemallakaan-spä,m
bzort glorf bööth
mun kaveri osti popparienkelistä jonku arctic monkeysin levyn tai ep:n ja illalla kotelosta paljastui monkeysin sijaan joku funkadelicin levy -späm
mun kaveri osti popparienkelistä jonku arctic monkeysin levyn tai ep:n ja illalla kotelosta paljastui monkeysin sijaan joku funkadelicin levy -späm
kandee kaverin käydä vaihtamassa oikeat kuoret levyynsä
Joskus vuosia sitten ostin Popparienkelistä Josh Rousen Homen. Kotelon sisältä löytyi Rakimin soololevy. Tuon jälkeen olenkin aina levyn ostettuani katsonut jo kaupan ulkopuolella että kotelossa on varmasti oikea levy. Muuten ei mitään pahaa sanottavaa Popparienkelistä. Ostan mielelläni levyjä sieltä.
inhimillisiä erehdyksiä ja mukisematta ne vaihto oikeen levyn. ei jääty kantamaan kaunaa popparille!
[quote:ef5b4f75f3="lejoncio"]Samat biisit taisi olla kuin debyytillä.
:?[/quote:ef5b4f75f3]
Aika hyvin bändi on levyänsä minusta kuvaillut kun ovat kertoneet sen olevan muuten aika lailla samanlainen kuin debyytin, mutta että hiljaisemmat kohdat ovat hiljaisempia ja lujemmat kohdat lujempia. Oltaisiinko tässä siirrytty Buzzcocksista Pixiesiin? Ihan hyvältä se joka tapauskessa kuulosti, mutta enpä taida kuitenkaan jaksaa hankkia. Onneksi eivät kuitenkaan Strokeseja tehneet.
<@DBGene> senkin karkki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.