You are not logged in.
Benway
ja tuohan on kahden hilpeän forumistin duo
Kuten Sarkozy, myös silvawhale on tällä hetkellä eristyksissä ja saavuttamattomissa, valmistautumassa tuleviin koitoksiimme...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:755e3a47a3="noisembryo"]Äitienpäivän ratoksi ohjelmaa:
13.5.2007 Kuudes Linja
liput 5 euroa
A Trio (Libanon)
Petri Kuljuntausta & David Rothenberg (Fin/US)
Benway[/quote:755e3a47a3]
kerronny vähän että mitä on. onks noi niitä Libanonin free-tyyppejä? mikä ihme on Benway? jos vaiks pääsis paikalle.
Benway on minä ja Korpipään T-mu. Konetaustoja, elokuvaväkivaltaa ja kielisoittimia.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tänään ois Dead in the Water, Ex-Loinen + joku Factoryssä 3 e. Taidanpå lähteä radiolähetyksen jälkeen tuonne synkistelemään.
Sent from my iPhone 16
[quote:119ea8f4ba="juustop"][quote:119ea8f4ba="noisembryo"]Äitienpäivän ratoksi ohjelmaa:
13.5.2007 Kuudes Linja
liput 5 euroa
A Trio (Libanon)
Petri Kuljuntausta & David Rothenberg (Fin/US)
Benway[/quote:119ea8f4ba]
kerronny vähän että mitä on. onks noi niitä Libanonin free-tyyppejä? mikä ihme on Benway? jos vaiks pääsis paikalle.[/quote:119ea8f4ba]
Benway ehdittiin jo identifioimaan. Libanonilaisista ensimmäisellä kotimaisella esim. täältä. Huiman musatoukokuun ehdoton zeniitti.
Tänään ois Dead in the Water, Ex-Loinen + joku Factoryssä 3 e. Taidanpå lähteä radiolähetyksen jälkeen tuonne synkistelemään.
Loinen, Ex-Loinen, ota nyt siitä selvää. Ihan saatanan kova keikka joka tapauksessa. Olisko ollut n. 10 ihmistä katsomassa, mutta Gregge ja kumppanit vetivät aivan loistavan keikan. Pakkohan se oli ostaa näitten vinyyli ja paita keikan jälkeen (yht. 14 e)
Eka bändi Usko toimi myös. Kaksi basistia, rumpali ja vokalisti. On se basso vaan hieno soitin.
Dead in the Waterilla ei oikein mennyt putkeen. Ekan biisin jälkeen kitaranuppi hajosi, jonka jälkeen soittivat muutaman biisin nelistään. Tämän jälkeen hajosi ilmeisesti lisää tavaraa ja päättivät lopettaa siihen. Paska mäihä, mutta kuulosti hyvältä sen aikaa minkä soittivat.
Sent from my iPhone 16
eli siis:
of montreal tiistaina 24.7. redrum
xiu xiu perjantaina 27.7. tavastia
en tiä jaksaako kumpaankin vaivautua, tai pitäis ehkå vähän kuulla pändei ja tietää mitä maksaa jne. ehdotuksia?
Xiu xiulta Fabulous muscles ja Air force.
Varikset komentavat
Tavastian tuoppeja esittävät muoviset mukit on aika naurettavia, mutta siksipä siellä juodaankin nelosolutta pulloista, joka on lasketusti hieman halvempaa jopa.
Jaahas, joku muukin on käytelly taskulaskinta näissä merkeissä...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:fed1084a00="Tomsk"]Tavastian tuoppeja esittävät muoviset mukit on aika naurettavia, mutta siksipä siellä juodaankin nelosolutta pulloista, joka on lasketusti hieman halvempaa jopa.
Jaahas, joku muukin on käytelly taskulaskinta näissä merkeissä...[/quote:fed1084a00]
prosentteja laskeskeltu? 80-luvulla ja 90-luvun alussa nämä.
kolmoskarhua tulee tavastialla juotuu, ku se on niin hyvvee
spåm.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ja koskapa joidenkin mielestä lätkän finaali on jotenki tärkeempi ku Janne Westerlundin soolokeikka, tämä viimeksimainittu on siirretty huomenna sunnuntaina alkavaksi vasta klo 22.15 (eikä klo 20 kuten aluksi ilmoitettu). Ja siis Heinähatussa tietty.
Ja koskapa joidenkin mielestä lätkän finaali on jotenki tärkeempi ku Janne Westerlundin soolokeikka, tämä viimeksimainittu on siirretty huomenna sunnuntaina alkavaksi vasta klo 22.15 (eikä klo 20 kuten aluksi ilmoitettu). Ja siis Heinähatussa tietty.
Hyvä! Kerrankin asiakkaan toiveita kuunnellaan, mulla on 20:00 salibandymatsi, pääsenkin katsomaan keikkaa. Jos jaksan tulla... matkaa on niin paljon...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei voi tulla. Kultajuhlat.
Tero saatana, s'olet gay!
sunnuntaina kaikki juhlivat linjalla...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
sunnuntaina kaikki juhlivat linjalla...
sunnuntaina kaikki voittavat linjalla
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:3d21b45fc8="arttu"]sunnuntaina kaikki juhlivat linjalla...
sunnuntaina kaikki voittavat linjalla[/quote:3d21b45fc8]
ei jaksa enää käydä keikoilla.
paitsi jack rose. ns. varma nakki. ei voi olla huono. mitenkään.
sitäpaitsi töllössä kaunotar ja nörtti.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Ihan hyvä että minä ja Teemu soitamme toisillemme niin teillä lasikolla homoilla ei oo väliä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:96e2e34996="Tero Skeleton"]sitäpaitsi töllössä kaunotar ja nörtti.
Täällähän me, mutta ei me sua kyl kylään kutsuta.[/quote:96e2e34996]
johtuu vaan siitä että naises olis kuraa varttitunnissa ja lähtis mun mukaan.
tai oikeastaan sinä lähtisit.
meneen.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Boring as Fuck klubi lauantaina 26.5. Kantiksen lounaspuolella, soittamassa:
AD
* turkulainen industrial/skronk/elektro/taidemitälie outolintu
* tekivät 80-luvulla kolme levyjä, uuden tulemisensa toinen albumi Bodysuit ilmestyi loppuvuodesta 2006
* http://www.ad-tocapo.com/
* http://www.myspace.com/adbodysuit
VerhaverbekeWiderberg
* Antoine Verhaverbeken & Richard Widerbergin projekti
* rahinaa, melodiaa ja satunnaisia pop-elementtejä
* http://www.myspace.com/verhaverbekewiderberg
Liput 4e, ei erillistä narikkamaksua.
Showtime 22.00
HUOM! Lounaspuolelle on eri sisäänkäynti kuin itse juottolaan, kävele ovelta n. 10m ruoholahteen päin ja huomaa kyltti.
Ravintola Kantis, Ruoholahdentie 4, HKI.
organizing the boy scouts for murder is wrong
HUOM! Lounaspuolelle on eri sisäänkäynti kuin itse juottolaan, kävele ovelta n. 10m ruoholahteen päin ja huomaa kyltti.
KANTIS TRIVIA MOMENT!
Lounaspuoli oli alunperin baaripuoli ja toisinpäin.
Tero saatana, s'olet gay!
Oon ollu viimeks Kantiksen lounaspuolella helmikuussa vuonna 2000.
Sitäpaitti kovat jätkät järkkää keikkansa Kantiksen alakerrassa eikä lounaspuolella... Alakerras on rajumpi tunnelma.
AD:n Kumibeatille tehty deby-LP (-83?) on muuten kova. Ja fonissa nuori Jorma Tapio.
[quote:b7cc1d7c1a="harry-irene"]Sitäpaitti kovat jätkät järkkää keikkansa Kantiksen alakerrassa eikä lounaspuolella... Alakerras on rajumpi tunnelma.
AD:n Kumibeatille tehty deby-LP (-83?) on muuten kova. Ja fonissa nuori Jorma Tapio.[/quote:b7cc1d7c1a]
juups. ja kun kumpaankiin joutuu kantamaan ämyrit itse niin miksei suosita alakertaa? yläkerran mörköt pelottaa?
:lollero:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:0cd006b6e6="silvawhale"][quote:0cd006b6e6="harry-irene"]Sitäpaitti kovat jätkät järkkää keikkansa Kantiksen alakerrassa eikä lounaspuolella... Alakerras on rajumpi tunnelma.
AD:n Kumibeatille tehty deby-LP (-83?) on muuten kova. Ja fonissa nuori Jorma Tapio.[/quote:0cd006b6e6]
juups. ja kun kumpaankiin joutuu kantamaan ämyrit itse niin miksei suosita alakertaa? yläkerran mörköt pelottaa?
:lollero:[/quote:0cd006b6e6]
Silloin joskus ku me alettiin (epäsäännöllisti) järkkäilemään tuonne iltamia, ne ihan itse mieluummin tyrkyttivät käyttöön sitä lounaspuolta - jotenkin käsitin, että ne silloin tahtoivat pitää sitä kellaria viikonloppuisin hevipainotteisena. Ei ole sen jälkeen tullut alakertaan siirtyminen mieleen, toiminu meidän käytössä sen verran hyvin se lounaspuoli (..kato ku me ollaanki iha pehmiksiä).
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:a8d43c9dde="janne m."][quote:a8d43c9dde="silvawhale"][quote:a8d43c9dde="harry-irene"]Sitäpaitti kovat jätkät järkkää keikkansa Kantiksen alakerrassa eikä lounaspuolella... Alakerras on rajumpi tunnelma.
AD:n Kumibeatille tehty deby-LP (-83?) on muuten kova. Ja fonissa nuori Jorma Tapio.[/quote:a8d43c9dde]
:lollero:[/quote:a8d43c9dde]
Silloin joskus ku me alettiin (epäsäännöllisti) järkkäilemään tuonne iltamia, ne ihan itse mieluummin tyrkyttivät käyttöön sitä lounaspuolta - jotenkin käsitin, että ne silloin tahtoivat pitää sitä kellaria viikonloppuisin hevipainotteisena. Ei ole sen jälkeen tullut alakertaan siirtyminen mieleen, toiminu meidän käytössä sen verran hyvin se lounaspuoli (..kato ku me ollaanki iha pehmiksiä).[/quote:a8d43c9dde]
ookke. mä taas käsitin (kun varailin sieltä hottijulkkariin iltaa) että siel lounaspuolella on aika usein niitä bluesiltamia.
ne säännölliset heavyillat taitaa olla jo menneisyyttä. se alakerta on auki vaan kun joku järkkää siellä jotain.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Vanhan Kuppilassa keskiviikkona 16.5. klo 19 alkaen:
* Matti Johannes Koivu
* Risto Juhani
* Helmut DJs
Vapaa pääsy, tervetuloa!
http://www.myspace.com/mattijohanneskoivu
http://www.myspace.com/ristojuhani
http://www.myspace.com/helmutcool