You are not logged in.
Oon kai aika tynnyrissä asunut, koska en mä ole tiennyt/tajunnut että se niin suuri homokansanjuhla on. Toisaalta, olen pitänyt etäisyyttä Euroviisuihin noin muutenkin, toisin kuin homoihin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:2e2fc61750="ginipoika"][quote:2e2fc61750="arttu"]Mitä Nytin jutussa sanottiin?
Että jotkut homot tykkäävät euroviisuista.[/quote:2e2fc61750]
Mä olen välillä törmännyt ihmisiin, joille Euroviisujen homokämplataus on tullut uutisena... Missäköhän tynnyrissä kasvaneet? Samat kainalofarkkutoopet yleensä ottaa sen homman vakavasti kans. Niiden kannattaisi ehkä kokeilla sytkäriä ja katsoa miltä siellä kaapissa näyttää...[/quote:2e2fc61750]
samoille ihmisille f.mercuryn seksuaalinen suuntautuneisuus tuli varmaan täysin yllätyksenä..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
samoille ihmisille f.mercuryn seksuaalinen suuntautuneisuus tuli varmaan täysin yllätyksenä..
Tai Rob Halfordin, johon verrattuna Freddie oli heterouden sanakirjamääritelmä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:ca3f6c9d58="arttu"]Mitä Nytin jutussa sanottiin?
Että jotkut homot tykkäävät euroviisuista.[/quote:ca3f6c9d58]
Häh, onks toi muka totta??
Mitenhän Hägglund suhtautuu esim kirjastossa käymiseen? Oon kuullut, että jotkut homotkin käy joskus kirjastossa... Homoilemassa arvatenkin.
Voi vittu mitä ryhmää meillä on "päättävissä" asemissa tässä maassa...
[quote:e136519374="silvawhale"]samoille ihmisille f.mercuryn seksuaalinen suuntautuneisuus tuli varmaan täysin yllätyksenä..
Tai Rob Halfordin, johon verrattuna Freddie oli heterouden sanakirjamääritelmä.[/quote:e136519374]
Mitenhän Jari Sillanpään kaapista ulostulo vaikutti hepun levymyyntiin? Syrjäkylien ikäneidoille toi uutinen oli shokki, veikkaisin...
Oon kai aika tynnyrissä asunut, koska en mä ole tiennyt/tajunnut että se niin suuri homokansanjuhla on. Toisaalta, olen pitänyt etäisyyttä Euroviisuihin noin muutenkin, toisin kuin homoihin.
On yksi asia feidaa koko tapahtuma ja olla epätietoinen sen kulttuurisesta luonteesta ja aivan toinen aktiivisesti seurata sitä ja jäädä jotenkin pimentoon saman suhteen. Edellinen on normaalia, jälkimmäinen ihan vitun tyhmää.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
on toi silti vähän hassua leimata nyt äkkiä euroviisut joksikin homotapahtumaksi, koko kansan viihdettähän ne on aina olleet. mut ihan samapa tuo
[quote:d6529aa30b="ginipoika"][quote:d6529aa30b="arttu"]Mitä Nytin jutussa sanottiin?
Että jotkut homot tykkäävät euroviisuista.[/quote:d6529aa30b]
Häh, onks toi muka totta??
Mitenhän Hägglund suhtautuu esim kirjastossa käymiseen? Oon kuullut, että jotkut homotkin käy joskus kirjastossa... Homoilemassa arvatenkin.
Voi vittu mitä ryhmää meillä on "päättävissä" asemissa tässä maassa... [/quote:d6529aa30b]
No, Hägglundi nyt saavutti lopullisen saunan taakse-statuksensa tuon viime kuukautisliitteen jutun jälkeen: ukko kertoo ylpeänä kuinka meni kuusivuotiaan poikansa kanssa kokemaan JÄÄLLE verkkoja TOUKOKUUSSA ja pisti vielä pojan hiihtämään edellä. Kun kumpikaan ei kuållu jäihin vajoamisesta huolimatta, niin totesi vain että "on tassä ollut jotain varjelusta mukana".
Nappi ohtaan kaikille tuommoisille.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
on toi silti vähän hassua leimata nyt äkkiä euroviisut joksikin homotapahtumaksi, koko kansan viihdettähän ne on aina olleet. mut ihan samapa tuo
Äkkiä? Höh, ollut selvä jo vuosikausia.
Euroviisut nykyisellään ovat heteroystävällinen homotapahtuma. Vähän niinkuin Lostari:-)
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:d729724a67="psykokarkki"]on toi silti vähän hassua leimata nyt äkkiä euroviisut joksikin homotapahtumaksi, koko kansan viihdettähän ne on aina olleet. mut ihan samapa tuo
Äkkiä? Höh, ollut selvä jo vuosikausia.
Euroviisut nykyisellään ovat heteroystävällinen homotapahtuma. Vähän niinkuin Lostari:-)[/quote:d729724a67]
Olenko väärässä, kun musta tää painotus "koko sateenkaarikansan tapahtumaksi" on lisääntynyt voimakkaasti viime aikoina? Se Serbian edustajakin on huhun mukaan ihan perheellinen normihetero, joka on stailattu putsiksi lepakkipisteiden kalastelua silmälläpitäen.
90-luvulla Jenkeissä asuessa Euroviisu-VHS:t oli kovaa valuuttaa homokavereideni keskuudessa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Euroviisut nykyisellään ovat heteroystävällinen homotapahtuma. Vähän niinkuin Lostari:-)
musta lostari on nykyään homoja hyvin sietävä heterorafla...
Olenko väärässä, kun musta tää painotus "koko sateenkaarikansan tapahtumaksi" on lisääntynyt voimakkaasti viime aikoina? Se Serbian edustajakin on huhun mukaan ihan perheellinen normihetero, joka on stailattu putsiksi lepakkipisteiden kalastelua silmälläpitäen.
eiköhän toi homma seonnut lopullisesti viimeistään kun dana voitti aikoinaan..?
[quote:91d90df930="forssto"][quote:91d90df930="silvawhale"]samoille ihmisille f.mercuryn seksuaalinen suuntautuneisuus tuli varmaan täysin yllätyksenä..
Tai Rob Halfordin, johon verrattuna Freddie oli heterouden sanakirjamääritelmä.[/quote:91d90df930]
Mitenhän Jari Sillanpään kaapista ulostulo vaikutti hepun levymyyntiin? Syrjäkylien ikäneidoille toi uutinen oli shokki, veikkaisin...[/quote:91d90df930]
Nojoo, mä soitin mutsille heti kun toi uutinen tuli julki ja kyllä se oli ainakin jo tietoinen asiasta. Eikä ollut mitenkään shokissa tms.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9947a6a59e="Pope"]Olenko väärässä, kun musta tää painotus "koko sateenkaarikansan tapahtumaksi" on lisääntynyt voimakkaasti viime aikoina? Se Serbian edustajakin on huhun mukaan ihan perheellinen normihetero, joka on stailattu putsiksi lepakkipisteiden kalastelua silmälläpitäen.
eiköhän toi homma seonnut lopullisesti viimeistään kun dana voitti aikoinaan..?[/quote:9947a6a59e]
Eikäko mä meinaan sitä, että alunperin håmåjen hommista tulikin joka sortin queer-folkin kinkerit. Mutta ehkä säkin tarkoitat sitä.
[quote:b028009d11="silvawhale"][quote:b028009d11="Pope"]Olenko väärässä, kun musta tää painotus "koko sateenkaarikansan tapahtumaksi" on lisääntynyt voimakkaasti viime aikoina? Se Serbian edustajakin on huhun mukaan ihan perheellinen normihetero, joka on stailattu putsiksi lepakkipisteiden kalastelua silmälläpitäen.
eiköhän toi homma seonnut lopullisesti viimeistään kun dana voitti aikoinaan..?[/quote:b028009d11]
Eikäko mä meinaan sitä, että alunperin håmåjen hommista tulikin joka sortin queer-folkin kinkerit. Mutta ehkä säkin tarkoitat sitä.[/quote:b028009d11]
viittasin lähinnä siihen et mun perstuntumalla (pun intended) ton danan voiton jälkeen sinne on stailattu eksponentiaalisesti enemmän tommosia riemukkaita ja "riemukkaita" gay-kämp-akteja.
[quote:badc06ac0d="Pope"][quote:badc06ac0d="silvawhale"][quote:badc06ac0d="Pope"]Olenko väärässä, kun musta tää painotus "koko sateenkaarikansan tapahtumaksi" on lisääntynyt voimakkaasti viime aikoina? Se Serbian edustajakin on huhun mukaan ihan perheellinen normihetero, joka on stailattu putsiksi lepakkipisteiden kalastelua silmälläpitäen.
eiköhän toi homma seonnut lopullisesti viimeistään kun dana voitti aikoinaan..?[/quote:badc06ac0d]
Eikäko mä meinaan sitä, että alunperin håmåjen hommista tulikin joka sortin queer-folkin kinkerit. Mutta ehkä säkin tarkoitat sitä.[/quote:badc06ac0d]
viittasin lähinnä siihen et mun perstuntumalla (pun intended) ton danan voiton jälkeen sinne on stailattu eksponentiaalisesti enemmän tommosia riemukkaita ja "riemukkaita" gay-kämp-akteja.[/quote:badc06ac0d]
Mkayyyy... mulle nimittäin on ollut kevyehkö yllätys, että yhtäkkiä kaikki lepakotkin on euroviisufriikkejä, kun mun mielikuvissa ja ihan noin kokemusperäisestikin oon pitäny håmsuja niinä aitoina camp-kyldyyrin kuluttajina. Ehkä toi on vain jokin pervokansan sisäistä solidaarisuutta osoittava ilmiö. Viisaammat saa valistaa..
Euroviisujen performanssit ei oo koskaan ennen ollu noin julkihomoseksuaaleja. Ja tuntui olevan vähän huonompien artistien oljenkortena. Eipä auttanut kalastelu. Etenkin tanskan drag-esitys oli TODELLA laiska. Surkea koreografia ja mitäänsanomaton kappale. Jossain vitun kurikassa mies naisena vois olla vielä tosi kontroversiaalista, mutta vittu nää on Euroviisut, vuoden parhaat päivät.
Ilonaiheena oli myös, ettei Itävallan It's Raining Men -pastissi ei pärjännyt.
Hieno oli kuitenkin online-kotikatsomomme tyrmistynyt kommentti:
"Täh. Mies tuli pillusta."
Euroviisujen performanssit ei oo koskaan ennen ollu noin julkihomoseksuaaleja. Ja tuntui olevan vähän huonompien artistien oljenkortena. Eipä auttanut kalastelu. Etenkin tanskan drag-esitys oli TODELLA laiska. Surkea koreografia ja mitäänsanomaton kappale. Jossain vitun kurikassa mies naisena vois olla vielä tosi kontroversiaalista, mutta vittu nää on Euroviisut, vuoden parhaat päivät.
Ulvis kuulostaa päivä päivältä enemmän ja enemmän niiltä Amerikan psykon musamonologeilta
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:87a81e23aa="Pope"]Hieno oli kuitenkin online-kotikatsomomme tyrmistynyt kommentti:
"Täh. Mies tuli pillusta."[/quote:87a81e23aa]
Meneekö tässä nyt joku sekaisin? Eikö toi pillujuttu ollut se AIDS-biisi. Mä meinasin sitä mustaa mammaa, joka lauloi ihan totaalisen Weather Girls -ripoffin. Eikö se ollutkaan Itävallasta?
Tero saatana, s'olet gay!
Tanssivat AIDS-kanat olivat Itävalta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:0445fb97a7="forssto"][quote:0445fb97a7="Pope"]Hieno oli kuitenkin online-kotikatsomomme tyrmistynyt kommentti:
"Täh. Mies tuli pillusta."[/quote:0445fb97a7]
Meneekö tässä nyt joku sekaisin? Eikö toi pillujuttu ollut se AIDS-biisi. Mä meinasin sitä mustaa mammaa, joka lauloi ihan totaalisen Weather Girls -ripoffin. Eikö se ollutkaan Itävallasta?[/quote:0445fb97a7]
Oisko se ollu Hollanti. Nää oli näitä "niin turhia ettei tahdo muistaa"- vetoja.
Nää oli näitä "niin turhia ettei tahdo muistaa"- vetoja.
Niinkuin suurin osa jatkoon menneistä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
nii...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
no onx kaikki nyt senaatintorilla? mun tytär on mukana siel jossain kuorossa, sääli ku en ehdi paikalle mut kaitpa tulee telkkarista sit
Lähös turgguseen...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan