You are not logged in.
That's my middle name!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hmm... Tohtori "Seksi Robot" Tolonen...
Kuka muuten huomasi, että Belgia hämäsi ja lähetti kisaan Suurlähettiläät?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ai eiks se ollukkaan Tino Singh!?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ai eiks se ollukkaan Tino Singh!?
Stailaamalla saa Jussustakin nupiaanin.
Jussulmaani...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Svidu... :? Mulla soi se Bobon biisi päässä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Svidu... :? Mulla soi se Bobon biisi päässä.
Mun oli pakko käydä tsekkaan biisin lyriikoista kuulinko oikein, ja kyllä:
"Vampires are alive
The legends have to survive
We'll never come undone
And we will be forever young
Vampires......get a life!!"
Vampyyri, hanki elämä!
Tajusin just suurimman vääryyden! Israelin neroutta hipova Push the Button ei päässyt jatkoon!
Joopajoo, se näistä viisuista
Älä päästä painiks sitä
Hanna hoitelee homman helposti himaan
Ukrainahan tän vie. eiq....
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Israel putos
Slovenia ja Moldova
Valko-Venäjän laulajapoitsu on limaisuuden huippu mutta tanssiryhmän vertikaalit lattialla makoilut olivat ihan uusi trikki.
Georgia suosikki jatkoon päässeistä, Bulgarian etnahtelujytke jää yllättävästi soimaan päässä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mulla on soinut heräämisestä lähtien päässä se Turkin Shekerim. Mutta paras eli Israel putosi, perhana. Onneksi sentään Georgia meni finaaliin.
Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitos toteuttaa kyselytutkimuksen
suomalaisten asenteista ja näkemyksistä liittyen Euroviisuihin. Kyselyyn
vastaaminen kestää noin 10-15 minuuttia. Vastaamalla osallistut myös
arvontaan, jossa kymmenen kyselyn täyttänyttä voittaa Iris Helkaman
toimittaman Jopo-juhlakirjan.
Osallistumiselle on ainoastaan kaksi edellytystä
a) puhut suomea äidinkielen tasoisesti
b) et ole sosiaalipsykologian pääaineopiskelija
muuten kaikki halukkaat ovat tervetulleita osallistumaan.
Mikäli haluat osallistua, vastaa kyselyyn osoitteessa
[quote:5132cc6e39="arttu"]Svidu... :? Mulla soi se Bobon biisi päässä.
Mun oli pakko käydä tsekkaan biisin lyriikoista kuulinko oikein, ja kyllä:
"Vampires are alive
The legends have to survive
We'll never come undone
And we will be forever young
Vampires......get a life!!"
Vampyyri, hanki elämä! [/quote:5132cc6e39]
Bobohan huikkas siihen biisin alkuun jotain tyyliin "hello all the vampires in Helsinki", eli terkut tais lähteä sikstinainaisin pojille. Vai onks täällä muitakin...?
Pakko saada tietää miks kaikki on niin kiimassa siihen Israelin :n? Sehän oli sellasta Jean S kohtaa kumpulan vihreiden seniorijaoston musiikkikerhon- tyylistä vitun kuumottavaa hölmöilyä?!
Pakko saada tietää miks kaikki on niin kiimassa siihen Israelin :n? Sehän oli sellasta Jean S kohtaa kumpulan vihreiden seniorijaoston musiikkikerhon- tyylistä vitun kuumottavaa hölmöilyä?!
Se meni niin yli, että pakko on digata. Vähän niinku Dragonforce. Tai Giant Robot.
Tero saatana, s'olet gay!
Mulle tuli siitä mieleen Moldovan edustaja parin vuoden takaa, eli Zdob Si Zdub. Siis vähän...
http://www.youtube.com/watch?v=PV8_OtAyFT0
Se melankolinen klezmer/chanson-osuus oli jotenkin sydämeenkäyvä, ja sitten se U-käännös siihen push the button -hokemaan ja takaisin jaksoi riemastuttaa.
Vähän kuin piirretty jossa söpöt puput haistelisivat kauniita kukkia ja helevetinmoinen leka muusaisi ne, mutta sitten ne taas loikkisivat iloisina ja vahingoittumattomina.
[quote:9ad669f778="upsetter"]Mulle tuli siitä mieleen Moldovan edustaja parin vuoden takaa, eli Zdob Si Zdub. Siis vähän...
http://www.youtube.com/watch?v=PV8_OtAyFT0[/quote:9ad669f778]
Toi mummelibiisi oli aika hauska.
Ukrainahan tän vie. eiq....
Näiden lehdistötilaisuudet on olleet kuulemma kaikki melkosta hullunmyllyä, joiden perusteella näitä veikkaa aika moni voittajiksi. Lordin pressit oli kuulemma Ateenassa erittäin samanhenkisiä, ja siellä kävi sitten miten kävi...
Ukrainan biisi on kyllä tyhjää täynnä, niin kuin 97% muistakin biiseistä, mutta niillä taitaa olla se sideshow hallussa, jotka ratkasee näinä aikoina biisiäkin enemmän asioita.
Ukrainan biisistä tulee mieleen ranskalainen tv-komedia, jonka kolmikko teki aika päähän soimaan jäävän biisin. meidän sisarusten hölmöilyissä nämä.
Georgia voittoon! Sehän oli hyvä biisi. Se kuulosti vähän Björkiltä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:1b68e242f5="tigrushka"][quote:1b68e242f5="upsetter"]Mulle tuli siitä mieleen Moldovan edustaja parin vuoden takaa, eli Zdob Si Zdub. Siis vähän...
http://www.youtube.com/watch?v=PV8_OtAyFT0[/quote:1b68e242f5]
Toi mummelibiisi oli aika hauska.[/quote:1b68e242f5]
Moldovan rumpumummoretkueessa oli hellyttävää aitoutta, mutta Israeliitoilla se oli kyllä ihan isojen miesten laskelmoima konsepti. Samalla tavalla epämukahauskaa epäcamppia kuin ne Latverian "we are the winners"- jollottajat viime vuonna.
Samalla tavalla epämukahauskaa epäcamppia kuin ne Latverian "we are the winners"- jollottajat viime vuonna.
Mun mielestä rokkaava Kekkonen oli hauskimpia juttuja viime vuoden euroviisuissa!
[quote:34a0405e28="Pope"]Samalla tavalla epämukahauskaa epäcamppia kuin ne Latverian "we are the winners"- jollottajat viime vuonna.
Mun mielestä rokkaava Kekkonen oli hauskimpia juttuja viime vuoden euroviisuissa![/quote:34a0405e28]
Alivaltiosihteeri teki samaa jo 25 vuotta sitten.
[quote:4fa910d0ce="Pope"]Samalla tavalla epämukahauskaa epäcamppia kuin ne Latverian "we are the winners"- jollottajat viime vuonna.
Mun mielestä rokkaava Kekkonen oli hauskimpia juttuja viime vuoden euroviisuissa![/quote:4fa910d0ce]
Mustki se oli hauska.
[quote:2c3dd15dcc="kri"][quote:2c3dd15dcc="Pope"]Samalla tavalla epämukahauskaa epäcamppia kuin ne Latverian "we are the winners"- jollottajat viime vuonna.
Mun mielestä rokkaava Kekkonen oli hauskimpia juttuja viime vuoden euroviisuissa![/quote:2c3dd15dcc]
Alivaltiosihteeri teki samaa jo 25 vuotta sitten.[/quote:2c3dd15dcc]
Mut se siinä olikin hauskaa että ei se yrittäny näyttää juuri Kekkoselta. Jos se ois ollu suomalainen juttu ja tarkoituksenomaisesti olisi Kekkonen-lookalikea haettu niin ei se ois ollu niin hauskaa.
sama, ihan björkkiä ja oli mun suosikki.
muut suosikit eilisistä: bulgarian runpalit (oli varsinkin lasten ja vaimon suosikki), belgia (letkeetä 70's diskogroovea, todellakin kaukana soulin suurlähettiläistä) ja tietenkin mahtava dj bobo jonka putoaminen oli suuri harmi.
popella ollu täällä toistaiseksi parhaat kommentit, vaikka itse israelista pidin sillee vähän ainakin, forsston kanssa samaa mieltä suomen järjestelyistä, kaikki toimi ihan käsittämättömän hienosti, komeat lavasteet, hyvät juontajat jotka puhui just niin kökköjä kuin pitääkin ja ne "postikortit" myös hauskoja ja levittivät monipuolista suomikuvaa maailmalle. yllättävän hienoa, toivon vaan että joulupukkikin saataisiin mukaan finaaliin. ei tosiaan tarvinnut hävetä, mikä oli suorastaan yllätys. muutenkin tuntuu että tasoltaan aika hyvät kisat, monta hyvää jäi rannalle, tosin huonojakin meni jatkoon. onneksi sentään puolan kammotus putosi.
Kyllä se Puolan Beats & Styles oli aika paha kans.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan