You are not logged in.
Ikinä en oikein oo mitään extroja katsellu. Musiikki dvd:ssä ne voi ja onkin yleensä ihan pl, mut mitään Making offeja jaksa hitto kattoo, saati sitten mitään typeriä pelejä mitä lie noissa on mukana. plaah. Vituttaa ne tuplapakkaukset, joissa on toinen levy täynnä paskaa.
Sama.
"A repo man's always intense"
[quote:67c27f7e6e="Larg"]tekijätiimin selkääntaputtelua
Varsinkin tuota oksua on aika paljon.[/quote:67c27f7e6e]
Joo valitettavasti tuota se on monesti. Alien Quadrilogy -boksin making offit on todella hyviä. Selkääntaputteluakin on yllättävän vähän. Itse asiassa tulee tekijätiimin erimielisyydetkin puitua. Mistä tulee mieleen, että Dogvillen teosta kertova dokumentti on myös loistava.
Sent from my iPhone 16
Rodger Modgerin stuntmies snoukkaa moottorikelkan jalaksella, oh joy. Ja nyt avautuikin jo beluga-purkki ja soi Duranit...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
http://www.yle.fi/teema/dokumentit/hist … 11607.html
Kehutaas kans. Kirja on helvetin hyvä, joten dokkarinkin uskoisin olevan. Eka jakso kyllä ehtinyt jo mennä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:a9edaccacc="forssto"]Olen saanut ensimmäisen varsinaisen kosketukseni Gilmoren Lorttoihin.
Aikas hyvältä vaikuttaisi kolmen jakson perusteella.[/quote:a9edaccacc]
Mulla on kaikki dvd:t, eli 5 seasoniin saakka. Koska kutonen tulee?
Toinen tämän viikon ensikosketus on ollut Daily Show.
Taidanpa alkaa ihan päivittäin tuota latailemaan. Perkuleen hauskaa poliittista ajankohtaishuumoria. Vähä niinku Uutisvuoto, eiq
Tero saatana, s'olet gay!
Gilmore Girlsiä enää yksi jakso jäljellä ikinä!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Katoin tokavikan jakson ja vetistelin samalla kun kohta se loppuu
Hitto kun asuttais aqzu samassa kaupungissa niin me NIIIIIIIIIIN katottais toi vika jakso yhdessä. En varmaan kestä kattoo sitä ite... Onneks on muutama kaveri täällä ketkä on yhtä fanaattisia. Poikia kaikki. Vois niiden kaa kattoo. En kestä! eiku en ookkaa leposi.
eiku en ookkaa leposi.
Mä tykkään kattoo leffoja ja sarjoja sillai ihan yksikseni. Pääsee paremmin fiilikseen.
Diggaan JIM-kanavaa kovasti.
Jaa, mitä sait niiltä lahjaksi?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Turha. Paitsi kävin nyt Jimin sivuilla ja Rollergirls pitänee ottaa katseluun. Yhden henkilön nimi on Venis Envy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Yhden henkilön nimi on Venis Envy.
aika "hauskaa"
Katon Jimiltä ainoastaan Penn ja Telleriä
[quote:93dbb74336="noiseidea"][quote:93dbb74336="Larg"]tekijätiimin selkääntaputtelua
Varsinkin tuota oksua on aika paljon.[/quote:93dbb74336]
Joo valitettavasti tuota se on monesti. Alien Quadrilogy -boksin making offit on todella hyviä. Selkääntaputteluakin on yllättävän vähän. Itse asiassa tulee tekijätiimin erimielisyydetkin puitua. Mistä tulee mieleen, että Dogvillen teosta kertova dokumentti on myös loistava.[/quote:93dbb74336]
Paljastuksissa ehkä tämä, mutta ROTK:n extrojen mummojenitketys-osuutta katsoessa (eli siinä missä "suurta perhettä" oleva tiimi ja sormuksen saattue ja whoevah eroaa sataan kertaan viimeiseen kertaan ja taputtelee toisiaan selkään laittomia määriä) liikutun aina ihan håmåna...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:ba036da65e="Pope"]
(eli siinä missä "suurta perhettä" oleva tiimi ja sormuksen saattue ja whoevah eroaa sataan kertaan viimeiseen kertaan ja taputtelee toisiaan selkään laittomia määriä)[/quote:ba036da65e]
Nyt kyllä repsähdin!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Turha. Paitsi kävin nyt Jimin sivuilla ja Rollergirls pitänee ottaa katseluun. Yhden henkilön nimi on Venis Envy.
omfg. nyt on siis pakko ostaa dig-tv kortti koneeseen.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:83befee026="noiseidea"]Turha. Paitsi kävin nyt Jimin sivuilla ja Rollergirls pitänee ottaa katseluun. Yhden henkilön nimi on Venis Envy.
omfg. nyt on siis pakko ostaa dig-tv kortti koneeseen.[/quote:83befee026]
Huh! Musta tuntuu että SEKSUAALISUUS siirtyi just 2000-luvulle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:34a2b31894="forssto"]Tänään Conanissa:
SNOOP DOGG -haastis
Musiikkivieraana: TOM WAITS[/quote:34a2b31894]
oispa noiden duetto.
[quote:a7143a08ec="kri"][quote:a7143a08ec="forssto"]Tänään Conanissa:
SNOOP DOGG -haastis
Musiikkivieraana: TOM WAITS[/quote:a7143a08ec]
oispa noiden duetto.[/quote:a7143a08ec]
Tai tappelu rullaluistimilla.
HU miten jännä uunituore Lost!!!! aikamoinen televisioviikko kun GGkin itketti niin..
Jee, tenniskiimaa. Vittu oon koko kesän taas vaan sisällä ja katson tennistä.
Jee, tenniskiimaa. Vittu oon koko kesän taas vaan sisällä ja katson tennistä.
Eri. Mä juoksutan ILRii massalla, et tuu joskus kattoo meitä
[quote:ee9bb3050f="noiseidea"]Jee, tenniskiimaa. Vittu oon koko kesän taas vaan sisällä ja katson tennistä.
Eri. Mä juoksutan ILRii massalla, et tuu joskus kattoo meitä [/quote:ee9bb3050f]
Kuulostaa äärimmäisen håmålta, joten pakko tulla.
Kattelen jo tokaa kertaa Yle Teeman Eläköön hillbilly -dokkaria. Ihan uskomattoman paras. Itketään ja nauretaan täällä poikkiksen kaa kun tää meininki on niin mahtavaa. Ois pitänyt syntyä tuonne. Haluan farkkuhaalarit
Tänään klo 20 Teemalta:
South Bank Show: Khaled ja Rachid Taha
Algerialainen rai-musiikki on sähköistänyt maan nuorisoa kuten rock'n' roll aikoinaan. Tutustumme nyt kahteen huippuartistiin, jotka molemmat ovat kotoisin Oranin satamakaupungista.