You are not logged in.
Minua tuo New Moon kiinnostaa, en vain ole vielä kauppaan asti ehtinyt.
Eilen kuuntelin Roman Candlea ja innostuin sen jälkeen kattomaan You Tubesta livepätkiä. Hienoa oli.
Millainen New Moonin versio Miss Miserystä on?
Vieläkin ottaa kovasti Elliottin kuuntelu. Se aamu ei ikinä katoo mun päästä. Montakohan vuotta tuostakin on taas menny? Ei voi tajuu. öäöäöäöäöä
[quote:2d34290a3e="jn85"]Minua tuo New Moon kiinnostaa, en vain ole vielä kauppaan asti ehtinyt.
Eilen kuuntelin Roman Candlea ja innostuin sen jälkeen kattomaan You Tubesta livepätkiä. Hienoa oli.
Millainen New Moonin versio Miss Miserystä on?[/quote:2d34290a3e]
Yllättömästi melankolisempi pelkällä akustisella säestettynä. Sanat ovat hieman erilaiset osaltaan ja kappale ei ole niin normimuottiin tehty kuin lopullinen versio. Tykkään lopullisesta enemmän.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Yllättömästi melankolisempi pelkällä akustisella säestettynä. Sanat ovat hieman erilaiset osaltaan ja kappale ei ole niin normimuottiin tehty kuin lopullinen versio. Tykkään lopullisesta enemmän.
Ok.
Mulla tuo Miss Misery on vain kasaamallani kokoelma cdr:nä ja haluaisin sen ihan oikeastikin. Ajattelin, että josko New Moonin versio olisi muistuttanut lopullista "riittävästi", mutta pitää ilmeisesti tilata Good Will Huntingin soundtrack CDON:ista, siellä se näytti olevan kohtuu halvalla.
[quote:595eb9a19b="aqzu"]Yllättömästi melankolisempi pelkällä akustisella säestettynä. Sanat ovat hieman erilaiset osaltaan ja kappale ei ole niin normimuottiin tehty kuin lopullinen versio. Tykkään lopullisesta enemmän.[/quote:595eb9a19b]
Ok.
Mulla tuo Miss Misery on vain kasaamallani kokoelma cdr:nä ja haluaisin sen ihan oikeastikin. Ajattelin, että josko New Moonin versio olisi muistuttanut lopullista "riittävästi", mutta pitää ilmeisesti tilata Good Will Huntingin soundtrack CDON:ista, siellä se näytti olevan kohtuu halvalla.
Joo, kannattaa ehdottomasti tilata kyseinen levy - Between the Bars orchestralinkin takia jo pelkästään!
Kylhämmä tuon latasin ja melkein kuuntelinkin...ehkå joskus ostankin, eihän tätä silleen tu unohdettua, vaikkei nää tämmöset jutut nyt oiken jaksakaan maistua. Bröm!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yksinkö pidän tätä pystyssä? Eikö kukaan muu saa kiksejä "uudesta" materiaalista jota herralta julkaistaan?
Täytyy sanoa, että Elliott on kokenut jonkinlaisen inflaation soittolistallani (jota ei ole). Ihan hyviä ne levyt ovat, mutta olen vissiin kuunnellut ne aikani puhki tai ainakin lähes. Eiköhän Elliotillekin aika taas tule, mutta nyt vaan on muutakin mielenkiintoista.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Täytyy sanoa, että Elliott on kokenut jonkinlaisen inflaation soittolistallani (jota ei ole).
Aikalailla smaa. Tuota New Moonia en oo kuullu, mutta eipä taida kiinnostaakaan. Jossain vaiheessä tää oli parasta ikinä, mutta sitten hiipui, enkä oo kuunnellut ainakaan puoleen toista vuoteen ollenkaan.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:64616b0542="Alxity"]Täytyy sanoa, että Elliott on kokenut jonkinlaisen inflaation soittolistallani (jota ei ole). [/quote:64616b0542]
Aikalailla smaa. Tuota New Moonia en oo kuullu, mutta eipä taida kiinnostaakaan. Jossain vaiheessä tää oli parasta ikinä, mutta sitten hiipui, enkä oo kuunnellut ainakaan puoleen toista vuoteen ollenkaan.
Melkeinpä smaa. Välillä random-peikko heittää tuota luureihin, mutta eipä aiheuta kummoista kiimaa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:105d2c6dbe="börjeslandet"][quote:105d2c6dbe="Alxity"]Täytyy sanoa, että Elliott on kokenut jonkinlaisen inflaation soittolistallani (jota ei ole). [/quote:105d2c6dbe]
Aikalailla smaa. Tuota New Moonia en oo kuullu, mutta eipä taida kiinnostaakaan. Jossain vaiheessä tää oli parasta ikinä, mutta sitten hiipui, enkä oo kuunnellut ainakaan puoleen toista vuoteen ollenkaan.[/quote:105d2c6dbe]Melkeinpä smaa. Välillä random-peikko heittää tuota luureihin, mutta eipä aiheuta kummoista kiimaa.
KP
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:32151b9856="börjeslandet"][quote:32151b9856="Alxity"]Täytyy sanoa, että Elliott on kokenut jonkinlaisen inflaation soittolistallani (jota ei ole). [/quote:32151b9856]
Aikalailla smaa. Tuota New Moonia en oo kuullu, mutta eipä taida kiinnostaakaan. Jossain vaiheessä tää oli parasta ikinä, mutta sitten hiipui, enkä oo kuunnellut ainakaan puoleen toista vuoteen ollenkaan.[/quote:32151b9856]Melkeinpä smaa. Välillä random-peikko heittää tuota luureihin, mutta eipä aiheuta kummoista kiimaa.
Sama täällä. Elliotin kuuntelu on jäänyt aika vähälle, vaikka tuli se eka levykin hankittua vähän aikaa sitten.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Täytyy sanoa, että Elliott on kokenut jonkinlaisen inflaation soittolistallani (jota ei ole).
Ihan hyviä ne levyt ovat, mutta olen vissiin kuunnellut ne aikani puhki tai ainakin lähes.
Joo aika sama. Ei vaan tipan vertaa tee mieli kuunnella eikä ole tehnyt pitkään aikaan. Kaipa sitä taas joskus. Tai sitten ei.
Ostakaa uusi kokoelma. Hieno, yllättävän valmiita ja monipuolisia kappaleita. Ainut mikä pistää korvaan on että osa kappaleista kuulostaa liian "putsatuilta" verrattuna joihinkin Roman Candleen jne eli niitä on selvästi vähän kikkailtu ennen nykyistä julkaisua. Ei kuitenkaan liikaa ja liian korvaanpistävästi.
Kyllähän nimikkokappale oikeuttaa jo levyn olemassaolon.
kuten myös kaikki no namet
jotaa kaks vuotta oon nyt kuunnellu putkee noita levyjä ja vielä jaksaa innostaa koko tuotanto vaikka se onkin täysin läpikoluttu. either/or on paras(ja soitetuin) mutta yksikään levy ei jää paljoa sen tasosta. oikea järjestyshän on: either/or>xo>s/t>from a basement>roman candle>figure 8. milloinkohan kyllästyn tähän. vielä ei ole tullut vastaan mitään merkkejä nirvanaa ja pixiesiä aikoinaan koetelleesta ja ylisoitosta johtuneesta "puutumisesta" musiikkia kohtaan
new moon paljastui kappale kappaleelta erinomaiseksi tekeleeksi, toki lucky threestä tuttu thirteen on kohokohta mutta muitakin huippuja on kuten angel in the snow, whatever, going nowhere ja high times. se apinabiisi on ainut joka hieman ärsyttää.
kai kaikki ovat julkaisemattomista tutustuneet true loveen? kappalehan on yksi elliottin parhaimmista ja taisi jäädä from a basementilta pois liiallisen "raadollisuutensa" takia. ilmeisesti piilottelevat yhä muutamia muitakin from a basementin kappaleita samoista syistä.
niin, ja se thumbsucker ost:ltä löytyvä cat stevens -coveri trouble on myös hieno.
ois tuol yhes kaupassa roman candle älppäri jollai 9 eurolla tms, en tiiä jaksasinko kuunnella enää paljoo, ehkäpä innostus taas vähän nostais päätään...mut ainaki vois myyä ebayssa koval rahal
ois tuol yhes kaupassa roman candle älppäri jollai 9 eurolla tms, en tiiä jaksasinko kuunnella enää paljoo, ehkäpä innostus taas vähän nostais päätään...mut ainaki vois myyä ebayssa koval rahal
Osta ja myy mulle Saisit vaihtarina Damien Ricea eiku, hankkiuduinkin jo siitä harhaostoksesta eroon niin nopeesti ku suinkin pystyin.
[quote:dda3d6c5b9="HUIG"]ois tuol yhes kaupassa roman candle älppäri jollai 9 eurolla tms, en tiiä jaksasinko kuunnella enää paljoo, ehkäpä innostus taas vähän nostais päätään...mut ainaki vois myyä ebayssa koval rahal [/quote:dda3d6c5b9]
Osta ja myy mulle Saisit vaihtarina Damien Ricea eiku, hankkiuduinkin jo siitä harhaostoksesta eroon niin nopeesti ku suinkin pystyin.
"We're sorry you didn't win this time around. While this one got away, there's other stuff to find. Don't give up.
Elliott Smith Roman Candle LP Vinyl Rare OOP
Sale price: $303.37"
no pl. en sit ite ees jaksanu ostaa yheksällä eurolla
mut en mä ois sitä jaksanu alkaa myymäänkää joten iha smaa
onko?
bzort glorf bööth
tännekin...
Elliott Smithin kuolemasta tulee 21.10. viisi vuotta ja niinpä Pointless Note djs järjestää edeltävänä perjantaina Artturissa muistoillan tälle suurelle singer-songwriterille.
Luvassa on koko illan täydeltä Elliott Smithin musiikkia ja tuon suuren herran muistelua hyvässä seurassa. Tämän lisäksi illan aikana vinyylilevyiltä kuullaan myös muita singer-songwriter -suuruuksia mutta pääpaino on tässä meille molemmille hyvin tärkeässä henkilössä.
Elliott Smith ei ole vielä saanut ansaitsemaansa statusta yhtenä kaikkein suurimmista, ja me kannamme osaltamme kortemme kekoon ettei tuon suuren persoonan muisto häipyisi kokonaan.
pääpaino on tässä meille molemmille hyvin tärkeässä henkilössä.
Mulle ja sulle?
Upea juliste kyl! Hieno ilta varmasti tiedossa! Älkää unohtako soittaa "Because"-coveria American Beauty -soundtrackilta, pesee originaalin kyyneleen mitalla.
New Moon lautaselle ja murjottamaan..
[quote:0fa2a90f12="aqzu"]pääpaino on tässä meille molemmille hyvin tärkeässä henkilössä.[/quote:0fa2a90f12]
Mulle ja sulle?
Mulle ja osa-aikafoorumisti hookylle, mutta samalla lailla meille kaikille! Ootan kyllä itsekin iltaa innolla, äsken kävin julisteet painattamassa ja on kyllä todella upea isonakin tuo juliste!
Pitääpä tutustua tuohon because-coveriin, mennyt ohi..
[quote:83188c3a9c="Futre"][quote:83188c3a9c="aqzu"]pääpaino on tässä meille molemmille hyvin tärkeässä henkilössä.[/quote:83188c3a9c]
Mulle ja sulle?
[/quote:83188c3a9c]
Mulle ja osa-aikafoorumisti hookylle, mutta samalla lailla meille kaikille! Ootan kyllä itsekin iltaa innolla, äsken kävin julisteet painattamassa ja on kyllä todella upea isonakin tuo juliste!
Pitääpä tutustua tuohon because-coveriin, mennyt ohi..
Vääränä viikonloppuna teillä muistoillat! En pääse!
Pitkään aikaan en ole juurikaan Elliottia kuunnellut. Pitäisi varmaan taas. Späm.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:a9fb40c1c2="aqzu"]
[/quote:a9fb40c1c2]
Tuo siis oli eilen ja vieläkin oon ihan täpinöissä! Ilta oli mieletön menestys, ihmisiä ei ole koskaan tuossa paikassa ollut noin paljon (jono ulos asti heti vähän kasin jälkeen ja kaikki pöydät ja seisoskelupaikat lähestulkoon täynnä) ja kymmenet ihmiset tulivat illan aikana kiittelemään tuon illan järjestämisestä (jopa yksi Elliott -tatuointi meille esiteltiin). :sydan:
Aivan mieletöntä - saatan toki olla vähän c8 vieläkin kun tuli soitettua kaikkiaan 114 Elliott kappaletta (mukana toki muutama kappale jotka tuli soitettua kahdesti toiveiden ja eri kappaleiden loputtua).
Soitannollisia huippuhetkiä oli esim kaikkien No Name:en 1-6 soittaminen peräkkäin.
Huh, tuli tunteet pintaan.
me ei tänä vuonna järjestetty kun viime perjantaina valmistauduttiin lauantain tentteihin ja nyt perjantaina on Lost In Music.