You are not logged in.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Euroviisuehdokkaita

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
Dolly Mixture 
Brown Bunnyn soundtrackia kuuntelen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pan sonic - lähetys

Tän näköistä leidiä:
Kuka tunnistaa?
Sent from my iPhone 16
En tunnista mutta rastatukkaiset tytöt 
Varikset komentavat
Kuka tunnistaa?
Näyttää ihan saatanasti siltä yheltä mun tutulta joka nähtiin kerran yöbussissa matkalla sun luo. On muuten joo jossain ravintolassa töissä, jos toi ei oo se niin sit en tiä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:47c3f0e3ce="Tomsk"]Kuka tunnistaa?
Näyttää ihan saatanasti siltä yheltä mun tutulta joka nähtiin kerran yöbussissa matkalla sun luo. On muuten joo jossain ravintolassa töissä, jos toi ei oo se niin sit en tiä.[/quote:47c3f0e3ce]
Se ei oo se, mutta olet kyllä nähnyt hänet livenä.
Sent from my iPhone 16
En tunnista mutta rastatukkaiset tytöt
Luin alhaalta ylös, ja luin ensin et rasvatukkaiset tytöt, ja sit innolla scrollasin ylöspäin, et millanen kuva! ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uutta Avril Lavignea MTV:ltä. Se näköjään lopetti sen kapinallisjutun, mutta kyllähän tuo näyttäs olevan vieläkin RAJU TYTTÖ. 2002 oli kyl se etsikkoaika, ei toi mua enää sytytä.
Petri Rainer - Kyllä ihminen hädässään kovemmin huutaa kuin hurmiossaan. Jos ei mitään muuta, niin mitättömyyttään.
Sent from my iPhone 16
joo lintumies-musaa kuunnellan

This must be what jail / I will scratch
Tom Araya laulamassa Black Flagin Revengeä.
Tää muutaman vuoden takaisin Black Flag -tribuutti Rise Above on kyl oikeesti yksi kovimmista tribuuteista koskaan. En tajuu miksi ei ole tullut kuunneltua pariin vuoteen juuri yhtään. Etenkin toi Arayan veto ja Lemmyn Thirsty and Miserable on melkeinpä parempia kuin alkuperäiset vedot.
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=13
Tero saatana, s'olet gay!

Sleijaah - Mandatory Suicide
This must be what jail / I will scratch

LOINEN - s/t 12"
Vittu parasta sludgea mitä olen pitkään aikaan kuullut!
Sent from my iPhone 16