You are not logged in.
Pages: 1
[quote:19438c5db9="uraani"]Pöh. Tuvalu on yksi tämän vuosituhannen kiinnostavimmista kotimaisista.
Sama. Eipä se dogmahäröily juuri hetkauttanut puoleen tai toiseen. Debyyttialbumi kuitenkin määrää. Anninan Myytistä (jaa mistä?) tuttu lauluääni on ehkä perushuttua mutta äänenkäyttö taitavaa ja sanoitukset toimii ainakin minulle.[/quote:19438c5db9]
Joo. Perustin tän otsakkeen ettei Korento-asiakeskustelu mene täysin offtopiciksi.
Myyt hajosi mielestäni oikeaan aikaan. Loistavan albumin jälkeen uudella kokoonpanolla tehty nettisinkku oli melkoinen pettymys, eikä "uudistunut" Myyt toiminut livenäkään.
Sen sijaan Tuvalu on alusta lähtien miellyttänyt korvaa. Toi dogmatouhu oli kyllä aika turhanpäiväinen julkisuustempaus, ja onneksi ovat jättäneet sen taakseen. Syksyllähän näiltä on tulossa uus levy. Turun keikalla kuun vaihteessa soittivat lähinnä uusia biisejä, ja ihan positiivinen ensivaikutelma jäi - taitaa olla debyyttiä progempi levy luvassa.
Toi dogmatouhu oli kyllä aika turhanpäiväinen julkisuustempaus, ja onneksi ovat jättäneet sen taakseen.
Höh. Olisi ollut tyylikästä yrittää tällä kertaa kieltää yleisöä tulemasta heidän keikoilleen. "me kuulkaas tehään tätä juttua ensisijaisesti itseämme varten."
organizing the boy scouts for murder is wrong
olen nähnyt kerran livenä, tää oli sellanen karmea mars volta meets maija vilkkumaa-yhtye. hyi helvetti.
joskus oon kuullu Myytin jonkun biisin mutta aina kun yritän saada päähäni miten se meni niin päähän tulee mieleen vaan Don Huonojen Kissaihmiset. go figure.
olen nähnyt kerran livenä, tää oli sellanen karmea mars volta meets maija vilkkumaa-yhtye. hyi helvetti.
Täysin samankaltainen kokemus.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ah kun joskus Tuvaluun pääsisi
[quote:01344ba8c3="ydinaukio"]olen nähnyt kerran livenä, tää oli sellanen karmea mars volta meets maija vilkkumaa-yhtye. hyi helvetti.
Täysin samankaltainen kokemus.[/quote:01344ba8c3]
smaa!
I love you and dream about the Führer
Tuvaluhan oli aivan vitun kamalan hirveää. Se niiden ihme politiikka mainostuksen, radiosoiton ym ym. suhteen vasta vammainen olikin.
Hyi saatanan vittu. HYH!
Tulevat muuten kuopioon lämppäämään underwater sleeping societyä. Saatan mennä katsomaan jos vaan löydän maasta 4€.
Tuvalun levyä olisi vähän aikaa sitten ollut yhdessä paikassa tarjolla eurolla. En jaksanut ostaa.
Ehkä se kertoo jotain miten paljon Tuvalu bändinä jaksaa kiinnostaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Pages: 1