You are not logged in.
Eiks tää oo melkein samana iltana kuin se Of Montreal. Hasitan illan trendeiksi raitapaidan ja mustan silmän.
Sepultura-jatkot Of Montrealin keikalla .
Sepultura-jatkot Of Montrealin keikalla .
Shinne!!
Mun last.fm -tilastoissa ei Of Montrealia näy mutta oon kuitenkin kuunnellut noita kahta uusinta levyä kovin, kovin innoissani. Neroo musaa, joku päivä tutustun vielä paremmin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
dbtl:aan sepultura
Vanha viidakon sananlasku: Cavaleraton Sepultura on vähän niinq kuohittu Tapna. Ei paljon järkee.
Sent from my iPhone 16
:reps:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
höh mikäs sua estää? mää kyl ehkä tuun kun on vähän mökkihöperö olo. tai katotaan nyt miten tää ilta tästä muotoutuu.
höh enpä tuukkaan tänään, mut pistä jarmo peliin.
Mä pistän hulinax. Mulla on panda-paita ja huppari päällä ja sit mä istun tai seison suorana ja oon ihan tylsistyneen näkönen. Sellanen mä oon keikoilla. Sit H tulee vetää hihasta, että tanssi ny vähän ja sit mä itken ja sit mä ehkä vähän heilun. Sellanen keikka se oli.
[quote:6eddf9ddb0="turkele"]höh enpä tuukkaan tänään, mut pistä jarmo peliin.
Mä pistän hulinax. Mulla on panda-paita ja huppari päällä ja sit mä istun tai seison suorana ja oon ihan tylsistyneen näkönen. Sellanen mä oon keikoilla. Sit H tulee vetää hihasta, että tanssi ny vähän ja sit mä itken ja sit mä ehkä vähän heilun. Sellanen keikka se oli.[/quote:6eddf9ddb0]
Njoo, mitäs sitä suotta hulinoimaan - jos ei irtoo niin ei lähe, sellastahan se on mullakin usein, ei kyl aina. Sitten se vasta kiusallista onkin jos bändi pyyttää tekee jotain hassua tanssia, että kaikki mukaan nyt, uuuuuuuuuhh.
[quote:85a188fd82="leposi"][quote:85a188fd82="turkele"]höh enpä tuukkaan tänään, mut pistä jarmo peliin.
Mä pistän hulinax. Mulla on panda-paita ja huppari päällä ja sit mä istun tai seison suorana ja oon ihan tylsistyneen näkönen. Sellanen mä oon keikoilla. Sit H tulee vetää hihasta, että tanssi ny vähän ja sit mä itken ja sit mä ehkä vähän heilun. Sellanen keikka se oli.[/quote:85a188fd82]
Njoo, mitäs sitä suotta hulinoimaan - jos ei irtoo niin ei lähe, sellastahan se on mullakin usein, ei kyl aina. Sitten se vasta kiusallista onkin jos bändi pyyttää tekee jotain hassua tanssia, että kaikki mukaan nyt, uuuuuuuuuhh.[/quote:85a188fd82]
Ehkä Bid ottaa mut laukkuunsa
En kestä. Paras keikka ikinä! BID BID BID
AAAAAAAAAARGH
JÄNNITTÄÄ. Tunnin päästä meen vastapäätä etkoilee. Hitto jos joku esittelee mut sille Bidille. En kestä. En sano mitään. Juoksen karkuun!
i'm using a chicken to measure -spåm
joo kuuntelutopicissa tää, uncle meat film excerpts soi.
spädäm-spädäm, joo, kwan-topikissa nämä, vaiko mätsää tähtien kaa- vai mariko, onko ihq vai mikä? -topikissa häh? en lähe mihinkään tänään, oon ehkä: håmå.
Paras keikka ikinä Suomessa. Voittaa Patti Smithin ja Starsin mennen tullen. Itkettää, jos ei tullu selväksi.
kerro lepso keikasta
This must be what jail / I will scratch
^ kamuneitsyys meni
Mut oikeesti se oli jotain niin et hasita
Kyl sä tiiät miten reakoin jos jotain on sillai
Perjantaina olisi Black Audio Päiväkodissa ilmaiseksi ja Kuusumun profeetta Klubilla 7e. Jompaan kumpaan tarttis mennä. Päiväkodissa ei varmaan pelit ala ennen klo 23. En oo ikinä käyny koko paikassa, joten olisi hyvä menettää neitsyys ny. Kumpaakaan en o nähny hitto moneen vuoteen. BA:stä en kyl viimeks oikein pitäny, mut se oli joskus vuonna tiku ja taku.
Se on aika eri bändi nyt kun mä olen siinä!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sitä mä vähän aattelinki
Ehkä tullaan hihi:n kanssa sinne sit.
Leposi ei ole koskaan käynyt Päiväkodissa?!1?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Leposi ei ole koskaan käynyt Päiväkodissa?!1?
En ikinä. Ei siellä oikein oo ollu mitään ikinä sillo ku olisi ollut mahdollisuus käydä. Ja sit ku noi tyypit joiden kaa oon täällä hengaillu on tota helvetin Dynamo-jengii. Mut nyt oon päässy Dynamosta täysin eroon. 2,5 kuukauteen oon käyny vissiin kaksi kertaa ja toinen niistä oli se synttärijuttu.
jeps. blaudion homoeroottisuus noussut toiseen potenssiin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:c713f9b355="arttu"]Se on aika eri bändi nyt kun mä olen siinä!
jeps. blaudion homoeroottisuus noussut toiseen potenssiin.[/quote:c713f9b355]
"Ugly young men with spare tires smoking cigs and drinking beer and rockking(sic) about Pacman."
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:8813848523="silvawhale"][quote:8813848523="arttu"]Se on aika eri bändi nyt kun mä olen siinä!
jeps. blaudion homoeroottisuus noussut toiseen potenssiin.[/quote:8813848523]
"Ugly young men with spare tires smoking cigs and drinking beer and rockking(sic) about Pacman."[/quote:8813848523]
uuuh...
haluukko kirjoittaa SID barretin bion? tarjoon kaljat.
!!!!!
Tuon läpän kirjoitti joku meidät UMFssa nähnyt...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
"Ugly young men with spare tires smoking cigs and drinking beer and rockking(sic) about Pacman."
uuuh...
haluukko kirjoittaa SID barretin bion? tarjoon kaljat.
Ikävä kyllä toi lainaus ei ole mun tekstiä, mutta tokihan mä sulle bion teen.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:682ba1b425="silvawhale"]"Ugly young men with spare tires smoking cigs and drinking beer and rockking(sic) about Pacman."
uuuh...
haluukko kirjoittaa SID barretin bion? tarjoon kaljat.[/quote:682ba1b425]
Ikävä kyllä toi lainaus ei ole mun tekstiä, mutta tokihan mä sulle bion teen.
okei. homostelen privana jotain infoo.