You are not logged in.
Mullahan on Jarreakin useampi kassu tuolla varastossa..
Ja Faustin nelonen.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
meillä on yks miina ja manu -satukasetti
lievästi parasta.
[quote:91d0686a48="psykokarkki"]meillä on yks miina ja manu -satukasetti
lievästi parasta.[/quote:91d0686a48]
Muistan hämärästi tuollaisia 80-luvun puolelta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kasssseeettit on kivoi
This must be what jail / I will scratch
Kivoja on. Pitäis vaan löytää soitin jostain tohon stereoihin, kun vanhojen mukana meni, nih. Oisko kellään myydä halvalla sellasta?
Kivoja on. Pitäis vaan löytää soitin jostain tohon stereoihin, kun vanhojen mukana meni, nih. Oisko kellään myydä halvalla sellasta?
Mulla on aika hyvä soitin, enkä tiedä teenkö mä oikeesti sillä mitään.
Tosin en mä ehkä sitä kuitenkaan halua myydä. Vai haluunko sittenkin?!
Tero saatana, s'olet gay!
Mul on yksi kasetti
Placeboa
Varikset komentavat
Pissa-Esa
[quote:98ccc13916="forssto"]Mulla on aika hyvä soitin, enkä tiedä teenkö mä oikeesti sillä mitään.
Tosin en mä ehkä sitä kuitenkaan halua myydä. Vai haluunko sittenkin?![/quote:98ccc13916]
Myy myy. Pyydät kuitennii niin paljon, etten kehtoo maksaa... Tahdon tehdä kasetteja ihmisille, kun cd-levyjen teko on ihan perseestä.
Myy myy. Pyydät kuitennii niin paljon, etten kehtoo maksaa... Tahdon tehdä kasetteja ihmisille, kun cd-levyjen teko on ihan perseestä.
No ku en tiedä. En kehtaisi pyytää paljoa, mutta toisaalta sitten en halua halvallakaan ehkä myydä, koska kyllä mulle se, että on kassusoitin tarvittaessa on kallisarvoisempaa kuin mikä ton dekin myyntiarvo olisi. Tai jotai niinq.
Tero saatana, s'olet gay!
oon aina halunnu mixtapen. ja nimenomaa kasetin. mut kukaan ei oo tehny
Mulla ois semmonen paska stereojutska missä ois kasseeeettisoitin ja mankka, josson kans kasettisoitin. En oo lainaamassa, jos aiot äänittää kasettis ilman kuulokkeita.
No ku en tiedä.
No ilmoo sit ku jos tiiät
Kai mä jossain mielenhäiriössä tilaan Yamahan uuden, joka maksaa 200. eiq en.
En jaksa lukee koko topikkia nyt mut onko kukaan huomannu, että tos o kirjotusvirhe tossa otsikossa?
En jaksa lukee koko topikkia nyt mut onko kukaan huomannu, että tos o kirjotusvirhe tossa otsikossa?
LOL APAU
Kaseetti is alive and twitching! Viimeksi eilen varasin helmetistä julkaisun, jota ei saanut enää kuin kasettina, ja muutenkin puolet päivästä meni kuuden vinyylin editoimisesta kahdeksi korvalappuvalmiiksi C90-kokikseksi
7.5. onkin täten julistettu kansalliseksi Ole hyvä kaseteillesi -päiväksi. Hävetkää jos missasitte.
[quote:5702d743d9="harry-irene"]Kaseetti is alive and twitching! Viimeksi eilen varasin helmetistä julkaisun, jota ei saanut enää kuin kasettina, ja muutenkin puolet päivästä meni kuuden vinyylin editoimisesta kahdeksi korvalappuvalmiiksi C90-kokikseksi
7.5. onkin täten julistettu kansalliseksi Ole hyvä kaseteillesi -päiväksi. Hävetkää jos missasitte.[/quote:5702d743d9]
Nyt minua hävettää...
[quote:31f93b6735="harry-irene"]7.5. onkin täten julistettu kansalliseksi Ole hyvä kaseteillesi -päiväksi. Hävetkää jos missasitte.[/quote:31f93b6735]
Nyt minua hävettää...
tuliko eilen heitettyä kasetteja roskiin?
[quote:d5655ca7f7="upsetter"][quote:d5655ca7f7="harry-irene"]7.5. onkin täten julistettu kansalliseksi Ole hyvä kaseteillesi -päiväksi. Hävetkää jos missasitte.[/quote:d5655ca7f7]
Nyt minua hävettää... [/quote:d5655ca7f7]
tuliko eilen heitettyä kasetteja roskiin?
Ei sentään, mutta Ole hyvä kaseteillesi-päivää en kerennyt noteerata.
Ainoot jäljellä olevat kasetit on jossain vanhempien luona ullakolla, ei niitä jaksa täältä etäältä ryhtyä juhlimaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
jostain syystä kasettipäivää juhlittiin parillakin sähköpostilistalla tai foorumilla alkamalla puhumaan kasettien kuolemasta, tämmöinen juttu oli myös mukaan linkitetty.
Kävin viemässä roskat niin joku oli jättänyt muovikassillisen kasetteja sinne tyrkylle. Enimmäkseen jotain Teboilin kokoelmakasetteja ja itse nauhoitettuja. Oli siinä joku Johnny Cash halpiskokis, mutta en jaksanut ottaa mukaan. Omat kassut on lojunut pari vuotta verkkokellarissa. Voisi ne alkuperäiset käydä joskus hakemassa talteen.
Mulla on yksi matkalaukullinen kaverilta äänitettyjä -70-luvun lopun ja -80-luvun vaihteen uuden aallon sinkkuja kasetilla. Ehkä ne pitäis säilyttää.
Tänään sit kirjastotäti oli todella anteeksipyytelevän näköinen kysyessään tiskillä "tää tuli näköjään kasettina, haittaako?"... Tai sit mä tulkitsin väärin sen katseen, ehkä se sääli moista mielenvikaisuutta?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kuka myy mulle tän?