You are not logged in.
viikon pari jatkuvasti soineet nirvana ja meat puppets. muistaakseni kummallekaan ei ollu topikkia, ei ees Nlle.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Eilen Xiu Xiun lämppärinä soitti Sunset Rubdown-niminen orkesteri. Ilmeisesti kyseessä Wolf Paraden jonku hepun uus bändi? En WP:a tunne juurikaan mutta tää oli aika hienoo. Rummut, kitara, koskettimet ja jotain xylofonia ja pöriseviä laitteita oli ja äityi välillä aika sydäntä ilahduttavaksi melodiseksi hulinoinniksi. Suolestan tässä just viimevuotista levyy ja tän vuoden EP:tä, kun niillä ilmeisesti kasassa koko bändi kun taas ekalla tuotoksella ois vissiin vaan ton Wolf-jäbän sooloilua, enkä tiie kiinnostaako se niinkään mua.
Mangojauhe goddamn.
Jahas joo, eipä ainakaan yhellä kuuntelulla tää EP tai Shut Up I'm Dreaming-kokopitkä vaikuta kummosilta. Ei oikeen hulina pääse käyntiin levyllä näköjään :< - yksinpuheluspäm
edit: öm. hätäilimpä taas enkä nähny että winampin lista jatkuikin. eli viis biisii ois viel kuulemati. tuomitaan vasta sit. lallatilaa...
Mangojauhe goddamn.
Kiviäkin kiinnostaa...MUT parani se levy loppua kohden, mutta aika pliisua. Päätin kuitenkin hienon keikan takia tässä joku päivä kuunnella uudestaan ja isommalla volalla, josko lähtis.
Tämä siis vaikka itselleni muistutukseksi-späm!
Mangojauhe goddamn.
Jahas joo, eipä ainakaan yhellä kuuntelulla tää EP tai Shut Up I'm Dreaming-kokopitkä
Toi EP on vähän turhan demomainen, mutta Shut Up I'm Dreaming on sellanen grower, alkuun se tuntuu vähän löysältä mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen ainakin mulle kolahti ihan täysillä
Snakes Got Leg II on huipuinta älämölöä
bzort glorf bööth
viikon pari jatkuvasti soineet nirvana ja meat puppets. muistaakseni kummallekaan ei ollu topikkia, ei ees Nlle.
Nöövänästä kai puhuttu tuol grungetopikissa ainakin jotain. Siitä tuskin kellään hirveesti on mitää uutta sanomista. Miit Pappetsista sen sijaan saattas löytyykin?
Mä Polyphonic Spree!
samoin. siitä lähtien kun ensimmäisen kerran kuulin Soldier Girlin.
lisäksi mä The Nightingales. ajankohtainenkin olisi uuden levyn takia.
http://www.myspace.com/nightingalesband
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:ca7e987fd9="forssto"]Mä Polyphonic Spree!
samoin. siitä lähtien kun ensimmäisen kerran kuulin Soldier Girlin.[/quote:ca7e987fd9]
Parhaimmissa covereissa nämä.
young marble giants?
[quote:96e3930e31="psykokarkki"]young marble giants?
http://www.pitchforkmedia.com/page/news … ts-reunite[/quote:96e3930e31]
islajalle otsikko. uus levy on ihan helvetin hyvä.
islajalle otsikko. uus levy on ihan helvetin hyvä.
joo, teeppä. ei taida olla varaa ostaa levyy vielä.
[quote:091a95ccc9="ydinaukio"]islajalle otsikko. uus levy on ihan helvetin hyvä.
joo, teeppä. ei taida olla varaa ostaa levyy vielä.[/quote:091a95ccc9]
Kuuntelin ihan mielenkiinnosta ton ku netistä näytti löytyvän ja täytyy kyllä sanoa etten pitänyt kyllä pätkääkään.
[quote:c05283ab78="ydinaukio"]islajalle otsikko. uus levy on ihan helvetin hyvä.
joo, teeppä. ei taida olla varaa ostaa levyy vielä.[/quote:c05283ab78]
niin kai se kevyempään menee vai?
[quote:b7424a83d5="psykokarkki"][quote:b7424a83d5="ydinaukio"]islajalle otsikko. uus levy on ihan helvetin hyvä.
joo, teeppä. ei taida olla varaa ostaa levyy vielä.[/quote:b7424a83d5]
niin kai se kevyempään menee vai?[/quote:b7424a83d5]
joo, poppiahan se kai nykyään.
sanoin jo muuallakin mut superchunkille kans.
Eipä taida näillä olla otsikkoa. Uusi White Stripes kuulostaa kajahtaneelta Led Zeppeliniltä:
[quote:d367763900="Feggy"]Eipä taida näillä olla otsikkoa. Uusi White Stripes kuulostaa kajahtaneelta Led Zeppeliniltä:
http://www.youtube.com/watch?v=8pGDDL7HGYc[/quote:d367763900]
Joo, nälle oma otsikko. Kuulostaa ihan superhyvältä. Ja Jackilla on niin kiva ääni, melkein ärsyttävä. Ja mullei oo kuin yksi levy vaan... :Pitäis varmaan tehä asialle jotain.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:d5c9849939="Pilke"][quote:d5c9849939="Feggy"]Eipä taida näillä olla otsikkoa. Uusi White Stripes kuulostaa kajahtaneelta Led Zeppeliniltä:
http://www.youtube.com/watch?v=8pGDDL7HGYc[/quote:d5c9849939]
Joo, nälle oma otsikko. Kuulostaa ihan superhyvältä. Ja Jackilla on niin kiva ääni, melkein ärsyttävä. Ja mullei oo kuin yksi levy vaan... :Pitäis varmaan tehä asialle jotain.[/quote:d5c9849939]
Oon yhtäkkii alkanu innostuu White Stripesistä ihan tosissani. Kyl mä siitä tykkäilin sillo joskus joo, ja pari kertaa keikallaki fiilistelly, mutta suurempaa intoo ei oo ikinä tullu. Se Racounters mikälie on kans yllättävän hyvää. Tosiaan, sen pojan ääni on ihana
[quote:7bc27eddee="leposi"][quote:7bc27eddee="Pilke"][quote:7bc27eddee="Feggy"]Eipä taida näillä olla otsikkoa. Uusi White Stripes kuulostaa kajahtaneelta Led Zeppeliniltä:
http://www.youtube.com/watch?v=8pGDDL7HGYc[/quote:7bc27eddee]
Joo, nälle oma otsikko. Kuulostaa ihan superhyvältä. Ja Jackilla on niin kiva ääni, melkein ärsyttävä. Ja mullei oo kuin yksi levy vaan... :Pitäis varmaan tehä asialle jotain.[/quote:7bc27eddee]
Oon yhtäkkii alkanu innostuu White Stripesistä ihan tosissani. Kyl mä siitä tykkäilin sillo joskus joo, ja pari kertaa keikallaki fiilistelly, mutta suurempaa intoo ei oo ikinä tullu. Se Racounters mikälie on kans yllättävän hyvää. Tosiaan, sen pojan ääni on ihana [/quote:7bc27eddee]
Näin livenä Taltsussa pari vuotta sitten.
Odotusten vastaisesti Jack olikin iso korsto eikä se Megkään mikään pikku keijukainen ollut. Näyttivät lukevan toistensa ajatukset lavalla, halvatun hieno keikka.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kertokaa joku onko se Raconteursin levy niin hyvä, että kannattaisi hankkia? Siis onko muut biisit Steady, As She Goesin tasosia?
*
[quote:4a9f46f340="Pilke"]Kertokaa joku onko se Raconteursin levy niin hyvä, että kannattaisi hankkia? Siis onko muut biisit Steady, As She Goesin tasosia?
*[/quote:4a9f46f340]
Kyl toi taitaa olla levyn paras biisi. Mutta jos halvalla saat niin osta ihmeessä, ei se huono ole muutenkaan.
[quote:c92abea2c8="rhinestone cowboy"][quote:c92abea2c8="Pilke"]Kertokaa joku onko se Raconteursin levy niin hyvä, että kannattaisi hankkia? Siis onko muut biisit Steady, As She Goesin tasosia?
*[/quote:c92abea2c8]
Kyl toi taitaa olla levyn paras biisi. Mutta jos halvalla saat niin osta ihmeessä, ei se huono ole muutenkaan.[/quote:c92abea2c8]
Jpp, smaat sanat. Sellanen hyvä, mutta tasapaksu levyhän se.
[quote:5711034a28="leposi"][quote:5711034a28="rhinestone cowboy"][quote:5711034a28="Pilke"]Kertokaa joku onko se Raconteursin levy niin hyvä, että kannattaisi hankkia? Siis onko muut biisit Steady, As She Goesin tasosia?
*[/quote:5711034a28]
Kyl toi taitaa olla levyn paras biisi. Mutta jos halvalla saat niin osta ihmeessä, ei se huono ole muutenkaan.[/quote:5711034a28]
Jpp, smaat sanat. Sellanen hyvä, mutta tasapaksu levyhän se.[/quote:5711034a28]
Kai sen vois sitte poistaa, yheksän euron tienoilla Keltsussa.
*
Ei tasapaksua, keskinkertaista levyä pidä ostaa ?!?!?
Oho, kapseilla nämä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:ec6e4cb81a="Laatu"]Ei tasapaksua, keskinkertaista levyä pidä ostaa ?!?!?
Oho, kapseilla nämä.[/quote:ec6e4cb81a]
Tasapaksu ei välttämättä tarkoita huonoa ja tylsää niinku mun suusta tullessa. Se on enemmänkin sellaista, ettei mikään biisi erotu ja sitä on muka kuunnella. Keskinkertainen on sitten aivan eri asia.