You are not logged in.
Mulla on Exhaustilta vain deby (Japanista viidellä eurolla tms.) ja Two Years On Welfare rokkaa täysillä, muuten jäänyt vähän etäiseksi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kyllä se Slow Riot for New Zero Kanada on selkeesti GYBEn paras. Onhan se Skinnykin hyvä, mutta Slow Riot toimii koko kestonsa kybällä.
A Silver Mt. Zion on ihan jees, muttei GYBEn tasoa. Tai no mulla on vaan tuo This Is Our Punk Rock, en ole muita kuullut.
Pitääpä tohon I Say WTF Make What -yhtyeeseen tutustua.
Kyllä se Slow Riot for New Zero Kanada on selkeesti GYBEn paras. Onhan se Skinnykin hyvä, mutta Slow Riot toimii koko kestonsa kybällä.
Sama.
Tero saatana, s'olet gay!
Anna sen soida, anna sen soida
A Silver Mt. Zion on ihan jees, muttei GYBEn tasoa. Tai no mulla on vaan tuo This Is Our Punk Rock, en ole muita kuullut.
kannattaa tutustua enemmänkin jos gybestä tykkäät, mun mielestä tuo on just silver mt zionin huonoin levy. suosittelisin ehkä horses in the skytä tai born into touble as the sparks fly upwardia, ne on tavallaan aika erilaiset levyt.
[quote:cde91543e7="Junkieman"] A Silver Mt. Zion on ihan jees, muttei GYBEn tasoa. Tai no mulla on vaan tuo This Is Our Punk Rock, en ole muita kuullut.
kannattaa tutustua enemmänkin jos gybestä tykkäät, mun mielestä tuo on just silver mt zionin huonoin levy. suosittelisin ehkä horses in the skytä tai born into touble as the sparks fly upwardia, ne on tavallaan aika erilaiset levyt.[/quote:cde91543e7]
Joo, kyllä mäkin suosittelen estoitta. Oon viime aikoina kuunnellut huomattavasti enemmän ASMZ:ia kuin GYBE:ä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9200cbedbb="maloun"]onko kellään kokemuksia tuosta polmo polpon like hearts swellingistä?
Joo hyvältä kuulostaa, itse asiassa olen kuunnellut sitä varmaan suunnilleen eniten niistä Constellation-levyistä, joita hyllyyn on päätynyt. Taisin ostaa eurolla...[/quote:9200cbedbb]
Tuollainen kokemus oli minulla : http://www.noise.fi/levyarvostelut/?id=1244
Kuka bongaa Nollapiste-viittauksen?
Sent from my iPhone 16
[quote:80149ee895="Junkieman"]Kyllä se Slow Riot for New Zero Kanada on selkeesti GYBEn paras. Onhan se Skinnykin hyvä, mutta Slow Riot toimii koko kestonsa kybällä.
Sama.[/quote:80149ee895]
eri.
[quote:ed0e8e9761="forssto"][quote:ed0e8e9761="Junkieman"]Kyllä se Slow Riot for New Zero Kanada on selkeesti GYBEn paras. Onhan se Skinnykin hyvä, mutta Slow Riot toimii koko kestonsa kybällä.
Sama.[/quote:ed0e8e9761]
eri.[/quote:ed0e8e9761]
Sent from my iPhone 16
Oh look! It's trying to be funny. How cute!
Sent from my iPhone 16
A Silver Mt. Zion veteli hyvän keikan maanantaina Scalassa, aika paljon tuli uutta materiaalia ja One Million Died to Make This Sound, jota on kai keikoilla soiteltu kauemmin. Keikan päätti There Is A River In The Valley Made Of Melting Snow, mikä oli kivaa. En o hyvä itkemään, mut oli potentiaaalia.
Älkää kysykö mitä soittivat, oon tosi huono näissä. Ja Sophie Trudeau
[quote:de298589a3="noiseidea"]
Älkää kysykö mitä soittivat, oon tosi huono näissä. Ja Sophie Trudeau [/quote:de298589a3]
Oliks tää se, joka vetää ketjussa röökiä ja näyttää tosi kalpealta?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:9c06430ffb="Laatu"][quote:9c06430ffb="noiseidea"]
Älkää kysykö mitä soittivat, oon tosi huono näissä. Ja Sophie Trudeau [/quote:9c06430ffb]
Oliks tää se, joka vetää ketjussa röökiä ja näyttää tosi kalpealta?[/quote:9c06430ffb]
Ei. Oisko toi sitten Jessica Moss, eli toinen viulisti. Ainakin sellisti näytti ihan värikkäältä (kuvassa oikealla), eikä mielestäni polttanut lain.
Eli noista toi vasurein ois Jessica:
Oli kyllä paljon rokkimimmimmän oloinen keikalla.
Niin sellaista vielä, että vaikka Efrim kai sellainen postirokkijumala on (?), oli tosi välittömän (vittu mikä sana) oloinen, jutteli kaikenlaista, vitsaili jne. Ei mitään "ei sanota sanaakaan, soitetaan vaan, nää palvoo meitä" -meininkiä.
Nyt joku postirokkinörtti voi sanoa, että puhun ihan omiani.
joo mitä oon noita bootleggejä kuullu niin ihan huumorimiehiähän se efrim taitaa olla. jonkun pitäis kyllä hoitaa ne suomeen soittamaan.
joo mitä oon noita bootleggejä kuullu niin ihan huumorimiehiähän se efrim taitaa olla. jonkun pitäis kyllä hoitaa ne suomeen soittamaan.
Meinasin huutaa, että tulkaa Suomeen (englanniksi kylläkin), mutta meni Gifu kaulaan.
Eiks se ookkaan ylijumala jonka jokaisesta kädenliikkeestä lähtee suolapatsaaksi muuttava loitsu?
Koska tollasia ovat kaikki bändeissä soittavat henkilöt joita oon tavannu, ainakin niissä jotka tulee merten takaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b25a6993c2="HUIG"]Eiks se ookkaan ylijumala jonka jokaisesta kädenliikkeestä lähtee suolapatsaaksi muuttava loitsu?
Koska tollasia ovat kaikki bändeissä soittavat henkilöt joita oon tavannu, ainakin niissä jotka tulee merten takaa [/quote:b25a6993c2]
Zori, ziro puäng.
[quote:a7b5560e88="noiseidea"][quote:a7b5560e88="HUIG"]Eiks se ookkaan ylijumala jonka jokaisesta kädenliikkeestä lähtee suolapatsaaksi muuttava loitsu?
Koska tollasia ovat kaikki bändeissä soittavat henkilöt joita oon tavannu, ainakin niissä jotka tulee merten takaa [/quote:a7b5560e88]
Zori, ziro puäng.[/quote:a7b5560e88]
I dont speek Thailand
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:66ab601d3f="HUIG"]Eiks se ookkaan ylijumala jonka jokaisesta kädenliikkeestä lähtee suolapatsaaksi muuttava loitsu?
[/quote:66ab601d3f]
on.
Do Make Say Think - You, You're a History In Rust
Mielenkiintoiseen suuntaan ovat edenneet, joskin levy ei yllä samalle "tää on maailman paras bändi, byääh" -asteelle kuin pari aikaisempaa.
Nuotiolaulu on ehdottoman hyvä uudistus. The Universe on edelleen maailman parhaimmin nimetty biisi ollaakseen sellainen biisi kuin on, tosin vinyyliltäkään se ei soundannut tarpeeksi universaalisen hyvältä.
Luulenpa, että tää vaatii oikein kunnolla keskittymistä toimiakseen. Ihan hyvä levy kyllä ja on tää mun mielestä maailman yks parhaita bändejä, ellei paras.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ihan hyvä levy kyllä ja on tää mun mielestä maailman yks parhaita bändejä, ellei paras.
sama, mutta tuo uusin levy on silti niiden huonoin, joskaan ei missään nimessä huono levy. ehkä välillä vähän tylsä ja jotenkin sellainen että sitä ei tee usein mieli kuunnella.
constellationilta tulossa 3 levyä syksyllä, vic chesnuttin "north star deserter" vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta sen takia, että sillä soittaa nämä tyypit:
Vic Chesnutt: guitar, casio, lyrics, voice
With:
Thierry Amar: contrabasse, electric bass, singing
Howard Bilerman: drums
Bruce Cawdron: bowed vibraphone and glockenspiel
Jem Cohen: field recordings
Eric Craven: skateboardthing
Beckie Foon: cello, singing
Scott Gilmore: drums
T. Griffin: guitar, field recordings
Genevieve Heistek: viola
Ian Ilavsky: singing
Chad Jones: guitar, singing
Efrim Menuck: guitar, piano, harmonium, casio, singing
Jessica Moss: violin, singing
Nadia Moss: organ, piano, singing
Guy Picciotto: guitar, field recordings
Sophie Trudeau: violin
tuossahan on koko silver mt. zion ja aika paljon muitakin tuttuja tyyppejä. odotan mitä suurimmalla mielenkiinnolla.
Selkä on liian kipeä jotta voisin kurottua ja avata verhot. Katson vallitsevan säätilan kätevämmin netistä. Minulla ei ole housuja. Vuorokaudenajat ovat täysin irrelevantteja. On loma. Kuuntelen Do Make Say Thinkin uusinta levyä. Vinyyli pyörii, eikä enää rahise, sillä painotin neulan oikein. Verensokerini laskee, päätä alkaa huimata hivenen. Olen liian laiska tekemään aamiaista. Tällaiseen mielentilaan levy näyttää parhaiten sopivan.
hitto, unohtunut ihan täysin tuo vic chesnuttin levy. onko kukaan muukaan kuullut?
Sophie Trudeau: violin
jotenkin hämmentäviä viestejä kolme edellistä mut pannan silti
jotenkin hämmentäviä viestejä kolme edellistä mut pannan silti
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
hitto, unohtunut ihan täysin tuo vic chesnuttin levy. onko kukaan muukaan kuullut?
Joo, kyllähän tuo hyllystä löytyy. Hieno levy, Vic Chesnuttin asteikolla helposti top 5:ssä ja Constellation-asteikolla parempi kuin mikään kuulemani (varmaan on monen mielestä ns. väärin kuunneltu). Chesnuttin edellinen oli niin hieno, ettei ihan sen tasolle ylletä, mutta lähelle kuitenkin. Ja sinänsä on ihan virkistävää, että toi on rosoisuudessaan enemmän Vicin vanhempien levyjen tyylinen. Muutama heikompi biisi on joukossa, mutta pääosin biisimatsku on ensiluokkaista ja constellation-äänimaailma sopii Vicin biiseihin yllättävän hyvin.
Erittäin vahva suositus siis täältä.
pitääpä hommata kuunteluun välittömästi