You are not logged in.
Primaverahan siihen vaadittiin, että jaksoin vihdoinkin tutustua tähän bändiin edes hieman pintaa syvemmältä. Hain tuon uusimman levyn, Lonesome Crowded Westin ja Good New For People Who Love Bad Newsin kuunteluun. Oikeastaan vain viimeksi mainitun olen kokonaan ajatuksella kuunnellut, mutta kävi kyllä harvinaisen selväksi, ettei tässä ole mistään geneerisestä indiesoundista todellakaan kyse. Biisit ovat erittäin monipuolisia ja yhdestä tuli jopa mieleen Captain Beefheart. Charles Bukowskista tehdylle biisille vielä
Onko muuten kenelläkään tietoa kuuluuko Johnny Marr nykyään myös kiertuekokoonpanoon?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:24b78dafad="Alxity"]Primaverahan siihen vaadittiin, että jaksoin vihdoinkin tutustua tähän bändiin edes hieman pintaa syvemmältä. Hain tuon uusimman levyn, Lonesome Crowded Westin ja Good New For People Who Love Bad Newsin kuunteluun. Oikeastaan vain viimeksi mainitun olen kokonaan ajatuksella kuunnellut, mutta kävi kyllä harvinaisen selväksi, ettei tässä ole mistään geneerisestä indiesoundista todellakaan kyse. Biisit ovat erittäin monipuolisia ja yhdestä tuli jopa mieleen Captain Beefheart. Charles Bukowskista tehdylle biisille vielä
Onko muuten kenelläkään tietoa kuuluuko Johnny Marr nykyään myös kiertuekokoonpanoon?[/quote:24b78dafad]
No oikeestaan tuo Good News on MM:n levyistä lähimpänä sitä geneeristä indiesoundia, vaikkei sitä onneksi liikaa olekaan. Mutta siis oliko tuo uusin levy jo kaupoissa? Pitäis kai ens viikolla ilmestyä. Itse lähden hyvin varovaisin odotuksin sitä ostamaan. Ja kyllähän se Marr kuuluu siis ihan "täysvaltaisena" jäsenenä bändiin.
"A repo man's always intense"
Mutta siis oliko tuo uusin levy jo kaupoissa? Pitäis kai ens viikolla ilmestyä. Itse lähden hyvin varovaisin odotuksin sitä ostamaan. Ja kyllähän se Marr kuuluu siis ihan "täysvaltaisena" jäsenenä bändiin.
En tiedä. Ei kai... En minä näitä ihan summassa kolmea levyä ostamaan mennyt vaan suolesta latailin. Pitänee myöhemmin jotain kyllä hyllyynkin ostaa.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:d7f5136620="stratum"]Uhh, pitääkö näitä nyt mennä katsomaan vain sen takia että näkisi MARRIN.
On kyllä tehnyt itsestään narrin liittymällä tämmöiseen pändiin. [/quote:d7f5136620]
No parempi ois ollu ku ois jättänyt aikuisrokkinsa tuomatta tähän mukaan. Stratum on edelleen "kuuntelematta paskaa"-linjalla, vai joko on Lonesome Crowded West, Moon & Antarctica ja This Is A Long Drive kuunneltu?
No joo, vasiten provosin. En oikein tiedä miksi pidän pändiä vastenmielisenä enkä tosiaankaan muista olenko edes kuullut näiltä mitään. Muistaakseni ainakin pari piisiä jotka ei tainneet hetkauttaa mitenkään.
Allmusic lätkäisi 3 tähteä uudelle levylle. Tällasta vähän odottelinkin:
[quote:8a394f1be1]...they face the difficult task of trying to follow up a mainstream hit while still retaining the adroit quirkiness that won them fans in the first place. Finding that space between "creativity" and "accessibility" is not easy
...but overall, We Were Dead Before the Ship Even Sank has chosen the safer, more acceptable route over the more adventurous one.[/quote:8a394f1be1]
Lonesome Crowded Westin kuuntelin eilen. Haastava on varmaan juuri oikea sana kuvaamaan tuon levyn ekaa kuuntelua ja loppupäässä taisi vastaan tulla pari heikompaakin biisiä ja yhden pitkän jankutuksen aikana skip skip oli yhtä lähellä kuin turskalla clouds taste metallican kanssa. Loppuun asti kuitenkin jaksoin ja ehkä ihan niitä paria viimeisintä biisiä lukuunottamatta oikein hyvä kokonaisuus. Aika kaukana tässä perinteisestä indiesoundista tosiaan ollaan. Biiseissä oli kuitenkin mukavasti kaikkea kivaa. Enpä sitten tiedä miten livenä toimii... Toivottavasti hyvin.
<@DBGene> senkin karkki
Uus levy: ei kovin ihmeellinen.
Muutama kelvollinen biisi joukossa, mutta muuten aika ala-arvoista aikaisempiin levyihin nähden. Aika pehmeeks on mennyt, mutta eipä tuo yllätys ollut.
Joo, aika sellasta plaah perusrokkia tuntuu olevan. Kerran oon sillai sivukorvalla kuunnellut eikä innostanut yhtään.
Joo, aika sellasta plaah perusrokkia tuntuu olevan. Kerran oon sillai sivukorvalla kuunnellut eikä innostanut yhtään.
smaa. yritän kuunnella täs joku päivä kunnolla ennenkuin päätän lopullisesti, mut jotenkin tylsältä on vaikuttanut. Ei yltynyt mitenkään Lonesome Crowded West tasolle joka on ainakin mulle yks levy joka ei ikinä kulahda.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Enpä minäkään hirvittävästi innostunut, kun aikaa sitten kuuntelin. Aiempi levy oli selvästi parempi ja nyt ollaan menty jatkuvasti vaan vaisumpaan suuntaan.
<@DBGene> senkin karkki
Kommenteista päätellen taitaa olla aika kehno levy. Itse olen tainnut yhden biisin kuulla tuolta uudelta levyltä, eikä se mikään hyvä todellakaan ollut.
Joskus olin melko innoissani Modest Mousesta. Lonesome Crowded Westia ja Moon & Antarcticaa tuli kuunneltua paljonkin. Sittemmin innostus lopahti, enkä ole uudempaan tuotantoon sitten tutustunutkaan.
joo eipä ollu kaksinen tuo uus. odotukset ei kovin korkealla ollu ja se ei täyttäny niitäkään. harmi vaan, että on näin pahasti päässy taso laskemaan.
Mä en tajuu, että miten nää voi tehdä niin paskan ja turhan levyn kun tuo uusi on, sääli.
Mä en tajuu, että miten nää voi tehdä niin paskan ja turhan levyn kun tuo uusi on, sääli.
Niinpä. Ideat käytetty loppuun, nuoruuden särmä poissa, iso levy-yhtiö ja pappakitaristi.
Ei muuten ollut mikään ihan umpipaska kuitenkaan se sinkkubiisi (Dashboard) kun sen MTV:ltä näin. Video oli hieno ja itse biisikin mukavan tarttuva. Pitää vissiin kuunnella se uusi levy vielä uudelleenkin ennen Primaveran keikkaa.
<@DBGene> senkin karkki
Ostin The Lonesome Crowded Westin ja kirjastosta on ollut lainassa Good News..., mutta Moon & Antarctica lienee kuitenkin suosikki. Vähän outoa kuulla Sun Kil Moonin coveroimia biisejä nyt alkuperäisinä versioina, kun ne kuitenkin eroavat aika lailla. Mutta mahtavia biisejä kuitenkin. Otan tietoisen riskin ja varasin viimeisimmän kirjastosta.
Info-späm.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
oisit saanu meiän lainastosta vaikka heti
We Were Dead Before the Ship Even Sank on varsin mitäänsanomaton tekele.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Moon & Antarctica
Tuo on paras ja hieno, mutta muita ei tule oikein kuunneltua.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Oon tullut siihen tulokseen, että näillä on kolme hyvää levyä:
The Lonesome Crowded West
The Moon & Antarctica
Good News For People Who Love Bad News
Muut ei ole kauhean erikoisia, Everywhere and His Nasty Parlour Tricks ja This Is A Long Drive For Someone With Nothing To Think About sisältää pari mukavaa biisiä (Dramamine ainakin).
This Is A Long Drive For Someone With Nothing To Think About sisältää pari mukavaa biisiä (Dramamine ainakin).
Mites vaik toi Custom Concern?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:babba02276="noiseidea"]This Is A Long Drive For Someone With Nothing To Think About sisältää pari mukavaa biisiä (Dramamine ainakin).
Mites vaik toi Custom Concern?[/quote:babba02276]
Pannaan kuunnellen.
Ekat levyt on aika hirveää paskaa kyllä, mitä ny vähän oon kuullu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
The Moon & Antarctica oli aikoinaan omia suosikkilevynä, sittemmin särmät ovat hioutuneet useampien kuuntelukertojen myötä kun taas Lonesome Crowded Westistä on löytynyt jatkuvasti jotain uutta. Debyllä on myös hetkensä, mutta ei sitä kokonaisuudessaan pahemmin jaksa, Dramaminea tulee toki kuunneltua erikseen. Jostain syystä en ole edes jaksanut tutustua uusimpaan levyyn vaikka Good News olikin loistava, ei vaan kiinnosta yhtään. Särmät ovat hioutuneet pikkuhiljaa jokaisen uuden levyn myötä.
[quote:6d7d062d3d="hrmunoita"][quote:6d7d062d3d="noiseidea"]This Is A Long Drive For Someone With Nothing To Think About sisältää pari mukavaa biisiä (Dramamine ainakin).
Mites vaik toi Custom Concern?[/quote:6d7d062d3d]
Pannaan kuunnellen.[/quote:6d7d062d3d]
Ei oikein lähtenyt.
[quote:63a6d34d9b="noiseidea"][quote:63a6d34d9b="hrmunoita"][quote:63a6d34d9b="noiseidea"]This Is A Long Drive For Someone With Nothing To Think About sisältää pari mukavaa biisiä (Dramamine ainakin).
Mites vaik toi Custom Concern?[/quote:63a6d34d9b]
Pannaan kuunnellen.[/quote:63a6d34d9b]
Ei oikein lähtenyt.[/quote:63a6d34d9b]
Breakthrough, She Ionizes & Atomizes ja Beach Side Property ainakin vielä samalta levyltä.
noiseidea wrote:[quote:63a6d34d9b="noiseidea"][quote:63a6d34d9b="hrmunoita"][quote:63a6d34d9b="noiseidea"]This Is A Long Drive For Someone With Nothing To Think About sisältää pari mukavaa biisiä (Dramamine ainakin).[/quote:63a6d34d9b]
Mites vaik toi Custom Concern?[/quote:63a6d34d9b]
Pannaan kuunnellen.[/quote:63a6d34d9b]
Ei oikein lähtenyt.Breakthrough, She Ionizes & Atomizes ja Beach Side Property ainakin vielä samalta levyltä.
Talking Shit About a Pretty Sunset, Make Everyone Happy/Mechanical Birds, Tundra/Desert
E; miksei kukaan muu kuin minä äänestänyt The Moon and Antarcticaa vuosikymmenen parhaat levyt-äänestyksessä?
Last edited by Hassuttelija (04.04.2010 17:17)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Äänestin toki
7. Modest Mouse - The Moon & Antarctica (2000)
Ja täytyy nyt todeta, että tuo This is a long drive... taitaa olla ainut MM-levy, jota jaksaa tällä hetkellä kuunnella. Hiomatonta ja monipuolista menoa