You are not logged in.
Uus CocoRosie
![]()
![]()
Smaa 
[quote:31dda2b513="tiptoo"]Uus CocoRosie
![]()
![]()
Smaa
[/quote:31dda2b513]
Eilen tuli vähän radiosta. Iha pl, mutta ei suurta kiimaa herättänyt. Edellinen levy oli kyl iha pl++, mutta ei sitte jotenki oo kyl jaksanut pidemmän päälle. Tai jotai, eiq.
Tero saatana, s'olet gay!
![]()
Tossa just yks päivä kattelin mun levyhyllyä läpi "sillä silmällä" (:håmå:) ja kelasin Supergrassin kohdalla, että vois myydä levyt huit'vittuun, kun en jotenkin ole ikinä oikeesti osannut, vaan ostanut vaan jengin kehujen perusteella, mutta kalkkunaksi on jäänyt.
Tossa just yks päivä kattelin mun levyhyllyä läpi "sillä silmällä" (:håmå:) ja kelasin Supergrassin kohdalla, että vois myydä levyt huit'vittuun, kun en jotenkin ole ikinä oikeesti osannut, vaan ostanut vaan jengin kehujen perusteella, mutta kalkkunaksi on jäänyt.
Mä voin ostaa kaikki paitsi yllämainitun ja ekan.
[quote:50eaccd67b="forssto"][quote:50eaccd67b="silvawhale"]mtv:n linkin' park-maraton lopuillaan. ihanaa.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että noi ei genressään ole hassumpia. Niillä on välillä oikeasti ihan toimivia koukkuja ja mageita yksityiskohtia biiseissään.[/quote:50eaccd67b]
pieni jenkki-nu-metal katsaus:
linkkkin park:
- laahaa
- ei niin hyvät soundit
- paskat vokalistit
- muutenkin tosi huono
[/quote:50eaccd67b]
Oon vähän samoilla linjoilla kuin forssto. En ostaisi, mutta kunnioitettavan tarttuvaa poppimeininkiä ja siistejä konejuttuja siellä täällä. Ja ihan poppisbändiksi mä oon tuon aina mieltänyt enkä minkään maan metalliksi. Ehkä juuri parhaimmillaan kun ei yritäkään olla "rankka".
Sent from my iPhone 16
[quote:0ed3f37cb2="Feggy"]Mä voin ostaa kaikki paitsi yllämainitun ja ekan.
Mikä on eka?
Jos se ei ole se Coco-levy, nii treidaatko Mighty Wind DVD:n siihen?[/quote:0ed3f37cb2]
Ou, se on just I should coco. Niiden ainoa täysin loistava levy (tai uusinta en ole kuullut).
Ou, se on just I should coco. Niiden ainoa täysin loistava levy (tai uusinta en ole kuullut).
En nyt heti muista oliko mulla sittenkään muita noiden levyjä, eli taitaa jäädä sitten treidaamatta.
[quote:5659aa3324="sheino"]Joku joskus kehui mulle tota levyä Verven parhaaksi. Pitäneekö paikkaansa?
luulisin.[/quote:5659aa3324]
Eri. On se ihan hyvä kyllä, mutta osittain jää vähän haahuiluksi, vaikka yrittäisi kuunnella kuinka monta kertaa. Tykkään eniten kakkoslevystä.
[quote:5b9537c604="Feggy"]Ou, se on just I should coco. Niiden ainoa täysin loistava levy (tai uusinta en ole kuullut).
En nyt heti muista oliko mulla sittenkään muita noiden levyjä, eli taitaa jäädä sitten treidaamatta.[/quote:5b9537c604]
Juh, eiköhän tässä vielä jotain keksitä.
[quote:265494ccfd="psykokarkki"][quote:265494ccfd="sheino"]Joku joskus kehui mulle tota levyä Verven parhaaksi. Pitäneekö paikkaansa?
luulisin.[/quote:265494ccfd]
Eri. On se ihan hyvä kyllä, mutta osittain jää vähän haahuiluksi, vaikka yrittäisi kuunnella kuinka monta kertaa. Tykkään eniten kakkoslevystä.[/quote:265494ccfd]
Osaamisesta puheenollen, mä en ole oikein koskaan osannut Verveä. Olikohan se just toka, joka meni ohi täysin jälkiä jättämättä. Ei mulla kyllä olekaan enää kuin Urban Hymns, pitääkin kuunnella seuraavaksi.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuuntelin jotain Mars Voltan biisiä ja sitten jossain vaiheessa tuli sellainen fiilis, että kyseinen biisi oli jatkunut jonkun 10000 tuntia ja sitten painon skip-namiskaa.
Kuuntelin jotain Mars Voltan biisiä ja sitten jossain vaiheessa tuli sellainen fiilis, että kyseinen biisi oli jatkunut jonkun 10000 tuntia ja sitten painon skip-namiskaa.
Eternal music, dude
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kuuntelin aikoinaan ekaa kertaa sonik juutin evol-läpyskää ja menin täysillä siihen locked groove-sikailuun. taisi tunnin pyöriä lautasella ennekuin aloin miettiä että aika staattinen meinki tässä viimosessa rallissa..
onks täällä ollut väärät soittonopeudet-topikkia? tähän olis pari hyvää..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:aeaf23dc80="forssto"]Kuuntelin jotain Mars Voltan biisiä ja sitten jossain vaiheessa tuli sellainen fiilis, että kyseinen biisi oli jatkunut jonkun 10000 tuntia ja sitten painon skip-namiskaa.
kuuntelin aikoinaan ekaa kertaa sonik juutin evol-läpyskää ja menin täysillä siihen locked groove-sikailuun. taisi tunnin pyöriä lautasella ennekuin aloin miettiä että aika staattinen meinki tässä viimosessa rallissa..[/quote:aeaf23dc80]
Sama, mutta Robotin HKI Robotics 12":n kanssa ![]()
onks täällä ollut väärät soittonopeudet-topikkia? tähän olis pari hyvää..
..vois olla aiheellinen. Custom Drummer 7" meinaans kuulosti paremmalta väärällä nopeudella, ja Sultans sinkkujen rpm:stä ei ole vieläkään tietoa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:0e1739c7cb="silvawhale"]onks täällä ollut väärät soittonopeudet-topikkia? tähän olis pari hyvää..
..vois olla aiheellinen. Custom Drummer 7" meinaans kuulosti paremmalta väärällä nopeudella, ja Sultans sinkkujen rpm:stä ei ole vieläkään tietoa.[/quote:0e1739c7cb]
Jossain topikissa näitä on kyllä puitu.
Hienoimmissa levynkansissa tämä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Indica on mulle aika neutraali tapaus. Välillä tosi hienoja Queen-juttuja kitaraosastolla, mutta välillä aivan liian "tytöt leikkii CMX:ää, matkien näiden huonoimpia puolia" -paskaa. Pahinta on se, miten Jonsu yrittää tunkea puoli romaania joka biisin lyriikoihin.
En kuuntele mitään mutta spämmään silti että Jonsu on meidän koulussa ja se kosketinsoittaja on ollut samoilla musaleireillä.
En kuuntele mitään mutta spämmään silti että Jonsu on meidän koulussa ja se kosketinsoittaja on ollut samoilla musaleireillä.
sit voin kans spämmätä et se kitaristi on mun lapsuudennaapuri. tosi näsäviisas.
Tarnation - Gentle Creature
Paula Frazerin ääni 
[quote:d4de3a2927="forssto"]Olen kuunnellut 22-Pistepirkon Birdyn läpi n. 20 kertaa putkeen.
Miten voi olla mikään biisi näin neroa?! Ei voi tajuta. Sitä tää meinaan on. Neroa.[/quote:d4de3a2927]
On. Parhutta!!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.