You are not logged in.
1) David Hasselhoff Making Waves
2) Teri Hatcher Burnt Toast
3) Ron Jeremy - The Hardest (Working) Man in Showbusiness
Luis Buñuel: Viimeinen henkäykseni
The Life and Times of Little Richard
Boy George: Take It Like a Man
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hain kylläkin jotain ihan muuta kuin Bunueleita...
Hain kylläkin jotain ihan muuta kuin Bunueleita...
Pitääkö vaihtaa des Barresiin?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
anaïs nïn - incest
roger vadim - bardot, deneuve & fonda, the memoirs of roger vadim
angela bowie - backstage passes
RIIPINEN INTERVIEW
eiq ei mulla olekaan sitä omana. Oli silvalta lainassa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
John Waters - Shock Value
Roger Corman - Corman on Corman (ei oo omana, haen kirjastosta aina lainaan)
Shaun Ryder - Hallelujah!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Klaus Kinski: Tarvitsen rakkautta
- Erityisesti Herzogia ja Kinskin naisia käsittelevät osuudet..
Roman Polanski: Roman
-Tästä on aikaa, mutta muistini mukaan hyvää menoa..
Nick Tosches: Helvetin tuli
- Ööö, ei taida olla elämäkerta, mutta menköön nyt...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:a6e3cc075b="silvawhale"]John Waters - Shock Value
Shaun Ryder - Hallelujah![/quote:a6e3cc075b]
Ainakin kaksi ekaa on pirun hyviä. Mulla on muistikuva että Shokkiarvon suomennos ei tainnut mennä ihan nappiin, mutta kirja on kyllä ihan huippuviihdettä..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:370d0c3935="Joe Caligula"]Klaus Kinski: Tarvitsen rakkautta
- Erityisesti Herzogia ja Kinskin naisia käsittelevät osuudet..[/quote:370d0c3935]
Pitänyt tämä lukea vaikka kuinka kauan.
Ehkä lähimmäs aihetta liippaava kirja hyllyssäni on Don DeLillon Libra ("ellämänkerta" Lee Harvey Oswaldista), joka on aivan paska. Kädestä käteen Helsingissä - ILMAISEKSI. Eikö tosiaan muita ole... ei kai sitten.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5a446a76d2="Joe Caligula"][quote:5a446a76d2="silvawhale"]John Waters - Shock Value
Shaun Ryder - Hallelujah![/quote:5a446a76d2]
Ainakin kaksi ekaa on pirun hyviä. Mulla on muistikuva että Shokkiarvon suomennos ei tainnut mennä ihan nappiin, mutta kirja on kyllä ihan huippuviihdettä..[/quote:5a446a76d2]
waters on itse asiassa mulla sekä suomeksi että englanniksi. suomennos on kyllä aika hilpee... ("we went on the streets to hand out flyers" = "menimme kadulla jakamaan lennäkkejä")
corman on corman pitäis kenen tahansa taide-/viihdemaailmassa puuhaavan lukea. ihan hinnaton kirja. pitäis metsästää se alkuteos jostain.. ("how i made 500 movies in hollywood and never lost a dime" tms..)
edit: amazon.co.uk auttoi heti..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oisko Penny Rimbaud ainoo?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oisko Penny Rimbaud ainoo?
eikös lundia oo kirjottanu myös?
åhå
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ensimmäisiä lukemiani "aikuisten kirjoja" olivat toki sebastian coen ja ari vatasen elämänkerrat. taaksepäin on menty
[quote:7c703023a0="HUIG"]Oisko Penny Rimbaud ainoo?[/quote:7c703023a0]
eikös lundia oo kirjottanu myös?åhå
Shakey
Long Strange Trip
Kuun elämäkerta
Täydennän myöh.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
George Best : Blessed
Oliskohan nämä:
Harpo Speaks!
I Am Ozzy
Groucho and Me
Tällä hetkellä luen Chaplinin elämäkertaa joka sekin varsin mielenkiintoinen. Ostin tuon keväällä kierrätyskeskuksesta ja sen välistä löytyi 4 sadan markan seteliä.
Theo Fleuryn elämäkerran luin kesällä ja se oli astetta huonommin kirjoitettu kuin odotin. Tuosta tuli lähinnä sellainen fiilis kuin joku vanha stara kertoisi saavutuksiaan jossain baarissa kaljatuopin ääressä. Fleury ei myöskään ole mikään hirveän sympaattinen kaveri - vaikka mies on käynyt läpi rankan lapsuuden, niin silti en tuntenut hirveästi myötätuntoa tuota lukiessa. Suomennoksessa oli yllättävän paljon asiavirheitä myös.
Oliskohan nämä:
Harpo Speaks!
.
Richard Wagner Elämäni
Galina Vishnevskaja Galina
Roman Polanski Roman
Kenenkään näistä elämää ei voi väittää ainakaan tavanomaiseksi. Ja kyllä nämä taitavat olla kirjallisessakin mielessä hyviä kirjoja.
Jokin aika sitten juttelin yhden ihmisen kanssa, joka ei näyttänyt ollenkaan ymmärtävän, miksi elämäkertoja pitäisi julkaista. Puhuimme lähinnä Wagnerista. Sanoin, että Wagner eli niin erikoisen elämän, että siitä on todellakin kiinnostavaa lukea. Hän väitti vastaan, että ihan sellaisen elämän Wagner eli kuin kaikki muutkin. Sanoin siihen, että useimmat ihmiset eivät ole esimerkiksi osallistuneet vallankumousyritykseen ja olleet tuomittuna kuolemaan. Siihen hän sanoi, että kyllähän monet ovat olleet mielenosoituksissa.
Asian tekee huvittavaksi se, että tämä ihminen on itse julkaissut omakustannemuistelmat. Mutta ehkä hänen elämänsä on ollut niin käsittämättömän ainutlaatuinen, että kukaan muu ei pääse lähellekään.
paljastuksissa nämä, mutta inhoan sanaa elämäkerta, mun mielestä sen pitäis olla elämänkerta (vaikkei oikeesti olekaan). sama kuin samastua, hyi vittu, se on samaistua
smaa
en ole kolmekybänen emoboy
paljastuksissa nämä, mutta inhoan sanaa elämäkerta, mun mielestä sen pitäis olla elämänkerta (vaikkei oikeesti olekaan). sama kuin samastua, hyi vittu, se on samaistua
Mitä helvettiä. En edes tienny, että tommonen sana on olemassa. Onko se koko ajan ollu olemassa? En vaan ole tienny? Miten se on mahdollista? Luulin, että elämänkerta on ainoa oikea sana. Onko se väärä? Todellisuus vääristyy.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
psykokarkki wrote:paljastuksissa nämä, mutta inhoan sanaa elämäkerta, mun mielestä sen pitäis olla elämänkerta (vaikkei oikeesti olekaan). sama kuin samastua, hyi vittu, se on samaistua
Mitä helvettiä. En edes tienny, että tommonen sana on olemassa. Onko se koko ajan ollu olemassa? En vaan ole tienny? Miten se on mahdollista? Luulin, että elämänkerta on ainoa oikea sana. Onko se väärä? Todellisuus vääristyy.
*
sama!! mihin enää uskoa??
paljastuksissa nämä, mutta inhoan sanaa elämäkerta, mun mielestä sen pitäis olla elämänkerta (vaikkei oikeesti olekaan).
täysin eri. elämäkerta itselläkin meinasi aina välillä lipsahtaa tuo elämäNkerta, mutta kielinatsi-eksä vittuili siitä tarpeeksi kauan niin lopulta opin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Käytän molempia tasapuolisesti, että osuu ainakin joskus oikeaan.
psykokarkki wrote:paljastuksissa nämä, mutta inhoan sanaa elämäkerta, mun mielestä sen pitäis olla elämänkerta (vaikkei oikeesti olekaan).
täysin eri. elämäkerta itselläkin meinasi aina välillä lipsahtaa tuo elämäNkerta, mutta kielinatsi-eksä vittuili siitä tarpeeksi kauan niin lopulta opin
Tukholma-syndroomasta tässä on kyse, ei mistään muusta.
Kirjoitan elämäkerta, sanon elämänkerta.
psykokarkki wrote:paljastuksissa nämä, mutta inhoan sanaa elämäkerta, mun mielestä sen pitäis olla elämänkerta (vaikkei oikeesti olekaan).
täysin eri. elämäkerta
smaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mikä vitun elämäkerta? Eihän se edes tarkota mitään! Ärsyttää. Maailmassa on virhe.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.