You are not logged in.
Rabbi ja katti.
^ Oikein! Rabbin katti oli viime vuoden paras käännösalbumi - siis mukaan lukien jopa Vartijatkin..
Joann Sfarilta saa muten suomeksi myös kevyempää huippukamaa: Pikku vampyyriä ( http://kalaksikukko.iwn.fi/katuoja/2004 … rjoja.html ) josta on tänä vuonna tulossa toinenkin osa.
Mauri Kunnaksen The Best & The Wörst of Nyrok City-alpuumi on ilmeisesti julkaistu uudestaan, koska se on aika hyvin esillä kaupoissa. Joulupukki toi sen mulle silloin joskus ilmestyessään, ja muistan nauraneeni niille jutuille silloin vedet silmissä. Täytyiskin lukea tuo taas uudestaa, ja kattoa, vieläkö toimii... Voisin kyl kuvitella.
[quote:b1139a7cf3="upsetter"]Mauri Kunnaksen The Best & The Wörst of Nyrok City-alpuumi on ilmeisesti julkaistu uudestaan, koska se on aika hyvin esillä kaupoissa. Joulupukki toi sen mulle silloin joskus ilmestyessään, ja muistan nauraneeni niille jutuille silloin vedet silmissä. Täytyiskin lukea tuo taas uudestaa, ja kattoa, vieläkö toimii... Voisin kyl kuvitella.
[/quote:b1139a7cf3]
Oli kirja-alessa!
Ne kaksi edellistä kokoelmaa oli jo entuudestaan hyllyssä (ja erinäisiä Helpistä ja Suosikista aikoinaan irtiriivittyjä kansiossa), mutta tuo oli silti MUST.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:72130ac014="tigrushka"][quote:72130ac014="upsetter"]Mauri Kunnaksen The Best & The Wörst of Nyrok City-alpuumi on ilmeisesti julkaistu uudestaan, koska se on aika hyvin esillä kaupoissa. Joulupukki toi sen mulle silloin joskus ilmestyessään, ja muistan nauraneeni niille jutuille silloin vedet silmissä. Täytyiskin lukea tuo taas uudestaa, ja kattoa, vieläkö toimii... Voisin kyl kuvitella.
[/quote:72130ac014]
Oli kirja-alessa!
[/quote:72130ac014]
Jaahas... Hyvinpa tuli kirja-alen tarjonta huomioitua täällä...
[quote:51c5acd200="upsetter"]Mauri Kunnaksen The Best & The Wörst of Nyrok City-alpuumi on ilmeisesti julkaistu uudestaan, koska se on aika hyvin esillä kaupoissa. Joulupukki toi sen mulle silloin joskus ilmestyessään, ja muistan nauraneeni niille jutuille silloin vedet silmissä. Täytyiskin lukea tuo taas uudestaa, ja kattoa, vieläkö toimii... Voisin kyl kuvitella.
[/quote:51c5acd200]
oih, ikisuosikki. mahtavaa koska-se-mopo-karkaa-lopullisesti-käsistä-tajunnanvirtaa. huomaan lähes päivittäin kommunikoivani näistä irrotetuilla reploilla. sama koskee tietty tilsaa.
tilsa-sitaattitopikki?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
oih, ikisuosikki. mahtavaa koska-se-mopo-karkaa-lopullisesti-käsistä-tajunnanvirtaa. huomaan lähes päivittäin kommunikoivani näistä irrotetuilla reploilla.
Sama vika...
"Gamaan gimma! Ravoltta on mun serkku, isällä on porsse."
"Älä vaari hikeenny tai niistän sormiis."
"Seikkailun päälle maistuu ihra!"
"Yx giltsi kehu mun kuteita -69 ja mä itteki tykkään."
Viime sarjisfestareilta ostin erään kaverin kautta "Adolf Ehrnroot - Aatun elämä" sarjiksen. Todellista aivokuolemakamaa. Tuli Blancossa tupakka-askissa, johon oli piirretty siniristit, "mukana special ateria". Myös kaverin esittelemä Ihmisjuna-niminen sarjis näytti mielenkiintoiselta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pitääpä vielä mainita Hesarin uusin tulokas: Fingerpori.
Viime sarjisfestareilta ostin erään kaverin kautta "Adolf Ehrnroot - Aatun elämä" sarjiksen. Todellista aivokuolemakamaa. Tuli Blancossa tupakka-askissa, johon oli piirretty siniristit, "mukana special ateria". Myös kaverin esittelemä Ihmisjuna-niminen sarjis näytti mielenkiintoiselta.
paiseen nidoksen äärellä on tullut pariinkin otteeseen kiherreltyä, ja kyllä, adolfille todellakin massiivinen kuten nyt moiselle hävyttömyydelle yleensäkin.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Pitääpä vielä mainita Hesarin uusin tulokas: Fingerpori.
Tosin ennen Hesariin pääsyä (esim Kemin kisassa palkitsemisen aikaan) sarjalla oli parempi nimi: Karl-Barks-Stadt!
Mut oli muka liian vaikee kansan suuhun ja tajuttavaksi...
[quote:f2e8e4b362="tigrushka"]Pitääpä vielä mainita Hesarin uusin tulokas: Fingerpori. [/quote:f2e8e4b362]
Tosin ennen Hesariin pääsyä (esim Kemin kisassa palkitsemisen aikaan) sarjalla oli parempi nimi: Karl-Barks-Stadt!
Mut oli muka liian vaikee kansan suuhun ja tajuttavaksi...
Böh. Olis ollu paljo paree.
Mutta ei nimi sarjista huononna.
joakim piriseltä julkaistu joku uusi kirja, vanhoja aiemmin suomessa julkaisemattomia juttuja. pakkohan se on hankkia, vaikka taitaakin olla niitä pienikokoisia, paremmin toimii sellanen perinteinen isompi koko.
^ Ja huomatkaa: ensi viikonloppuna Suomen ystävä Joakim Pirinen viihdyttää sarjiskansaa Tanpereella: www.tamperekuplii.fi/ohjelma.html
Äijä oli jo viimeksi Helsingissä vuosituhannen alkupuolella osoittautunut livenä yllättävänkin suvereeniksi viihdyttäjäksi ja tarinankertojaksi.
Äijä oli jo viimeksi Helsingissä vuosituhannen alkupuolella osoittautunut livenä yllättävänkin suvereeniksi viihdyttäjäksi ja tarinankertojaksi.
joo, olin paikalla.
Vihaaks joku muu tota Kiroilevaa siiltä yhä paljon kuin mä? Toinen vihan kohde on Jasso-mikälie. Ja kaiken kukkuraksi mulla on kaksi Jasso-kirjaa. Toisen sain lahjaksi ja toisen voitin kilpailussa. On se niin väärin!
Ekassa tarinassa tulee ainaski itku. Mahtavaa mykkäsarjista.
Ja sit Aapo Rapin Pullapoika on ihastuttava.
[quote:df9228c55a="leposi"]
Ekassa tarinassa tulee ainaski itku. Mahtavaa mykkäsarjista.[/quote:df9228c55a]
Joo, yks mun suosikkeja. Perhanan hienoo. Jasonilta tarttis hankkii muutakin, Kreegah Bundololla ainakin ollu jotain. Ei meinaan haittaa vieraskielisyys...
Ja sit Aapo Rapin Pullapoika on ihastuttava.
Ja tosi hyvä tääkin. Suosittelen kans. Kelomökkien mies on kans aika jees ja Kutissa ollu jotain juttuja Rapilta.
Toinen vihan kohde on Jasso-mikälie. Ja kaiken kukkuraksi mulla on kaksi Jasso-kirjaa. Toisen sain lahjaksi ja toisen voitin kilpailussa. On se niin väärin!
Jasso-kissa? Miten sitä VOI vihata?
Jaksan hykerrellä niille hölmöille sananväännöksille ja kuviksi tehdyille sanonnoille vuodesta toiseen.
Jasso-kissa? Miten sitä VOI vihata?
Emmä vaan tiiä. Ei kolahda. Traumoja lapsuudesta?
Mun mielestä Jasso-kissa on vitun ärsyttävä.
Niin, niin, NIIN sama.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mun mielestä Jasso on super!
Varikset komentavat
[quote:91eb4e6564="forssto"]Mun mielestä Jasso-kissa on vitun ärsyttävä.
Niin, niin, NIIN sama.[/quote:91eb4e6564]
Mun mielestä Jasso on super!
Välillä Jasso ärsyttää, välillä ei.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Veikkaaja-lehden välistä löytyi eilen kiintoisa mainoslärpäke: hintaan 3,90 olisi nyt tilattavissa pienoismalli autosta jolla lehtimies Tintti kierteli aikoinaan Kongoa! Mukana myös apulaisensa, Coco-poika! Ja kaupantekijäisinä olisi luvassa Kuuraketti-avaimenperä! Ja paketti tulisi Sveistsistä saakka, kiinnostavan omituista!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Veikkaaja-lehden välistä löytyi eilen kiintoisa mainoslärpäke: hintaan 3,90 olisi nyt tilattavissa pienoismalli autosta jolla lehtimies Tintti kierteli aikoinaan Kongoa! Mukana myös apulaisensa, Coco-poika! Ja kaupantekijäisinä olisi luvassa Kuuraketti-avaimenperä! Ja paketti tulisi Sveistsistä saakka, kiinnostavan omituista!
Kaverille tipahti tällainen samanlainen mainos postista. Oli tuo jotain niin ihmeellistä, että teki mieli pistää tilaus vetämään
Ostin eilen Villimpi pohjola -sarjakuvan albumin joka julkaistiin viime kuussa. Kyseessä siis oma suosikkini Suomalaisesta sarjakuvasta, sarjaahan julkaistiin Aviisissa ja nykyisin ainakin Aamulehdessä joka sunnuntai. Kertoo kymmenestä nuoresta aikuisesta ja heidän tuskistaan ja elämästä, kuvat tuovat mieleen manga-tyylin ja tarinat ovat varsin nokkelia pohdintoja arkielämän pyörteistä. llmeisen vähälle huomiolle jäänyt sarja koska albumikin on julkaistu omakustanteena, mikä ihmetyttää kyllä itseä..
Tässä esimerkkistrippi musarunkkarifoorumille:
Linkki sarjan sivuille jossa enemmän juttua:
http://www.jpahonen.com/comics/no/vp.htm
Onko muiden suosikeissa?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:3e99bd7f7b="noiseidea"]Olen Neil Gaimanin Sandmania lukenut viime aikoina. Olenko ainoa kenen mielestä se on hieman yliarvostettua paskaa? Seuraava kokoelma on Brief Lives, eli yli puolen välin olen jo tullut, eikä se ole mun mielestä oikein lähtenyt rullaamaan.[/quote:3e99bd7f7b]
Kuinka arvostettua se loppujen lopuksi edes on, siis niinku oikeasti sarjakuvaeksperttien mielestä? Eipä silti, kyllä noi meikäläistä kovasti nuorempana kiehtoi. Kuuluu joillekin tiettyyn ikään. Ja tykkään kyllä vieläkin
Palataas tähän aikojen jälkeen...
Kai sitä edelleen pidetään aika kovana juttuna, varsinkin mitä tohon amerikkalaiseen aikuissarjakuvaan tulee. Ku toi Wikipediakin sanoo näin:
It is widely considered one of the most original, sophisticated and artistically ambitious comic book series of the modern age and is the only comic book to ever win the World Fantasy Award.
Mut. Luin loppuun silloin joskus eikä kyllä missään vaiheessa lähtenyt.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Myykkö mulle noi sun Gaimanit?