You are not logged in.
Pages: 1
No jo nyt on perkele kun ei tässäkään iässä tajuu kiirekauppareissulla, että Gillette myy erilaisia partateriä jotka EI SOVI TOISIIN GILLETTE-VEHKEISIIN. Eli nyt vasta monen viikon kuluttua ostotapahtumasta huomasin, ettei Mach3-terät käykään muodoltaan mun Sensor Excel -kahvaan vai mikä vitun höyläteline se ny onkaan nimeltään...
Kaiken lisäks noi kolmiterät on törkeen kalliitakin: 4 terän paketista sai pulittaa 11-12 euroo.
Eli VAIHDAN ton Mach3-paketin vastaavaan Sensor Excel -kolmiteräpakettiin -- tai MYYN sen kympillä pois.
Odotin emo-juttuja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Voin ostaan ton Mach3-setin pois, on pitänyt omat uusia jo kauan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rakastan parranajoa, nimenomaan Gilletellä. Kyllä ne minulla on aina mahtunut, ja jos ei ole, niin on pistetty mahtumaan kunnolla. Tai ehkä olen vahingossa ostanut oikeita, tiedä häntä.
(mainos-späm)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Luulin, että kaikki Gillettet on yhteensopivia.
Luulin, että kaikki Gillettet on yhteensopivia.
No niin kait luulee kaikki maalaisjärjellä ajattelevat!
Voin vain kuvitella, miten paljon ylimääräisiä teriä/höyliä Gillette-huijarit myy ympäri maailmaa, kun ihmiset ostelee epähuomiossa mitä vaan jossa lukee Gillette, saatana.
Mut joo Noisis, voin myydä ne poies - jos ei yhel toisel foorumil tuu varmennusta siihen et oliko siltä sopivasti löytyny Sensor-paketti kolmi- vai tuplaterii. (Siellä oli heti toinen Gillette-huijauksen uhri)
It's a deal! Mulle peräruiske, Ulvikselle partaterä perssiiseen
Paitsi että taisin jo luvata koko paketin Noisikselle, ja kyllä, toisen foorumin paketti osoittautui kaksiteräisiksi, joten täältä pesee. Pirautellaan vaiks seuraaval kauppareissul. Oon täs kätevästi Kallion kulman vieres.
Pages: 1