You are not logged in.
Joulubileet on loistava suomalainen komediaelokuva.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En nyt jaksa alkaa miettiä PARHAITA, mutta molemmille Hevi reissu -elokuville 4/5. Lämpenin hupsuttelulle. Eiköhän noi ole lähiaikojen suomalaista komedialeffan parhaimmistoa.
Eka Hevi reissu oli kyl aivan jees. Osa vitseistä oikein oivaltavia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eka Hevi reissu oli kyl aivan jees. Osa vitseistä oikein oivaltavia.
tokaa en siis ole (vielä) nähnyt
Yksin kotona -elokuvien ohjaaja katuu Trumpin roolia: ”Toivon, ettei kohtausta olisi olemassa”
höh, sehän on elokuvan parhaita kohtauksia. muuten olen sitä mieltä, että trump olisi saanut jäädäkin lähinnä tv-esiintyjäksi, se homma sentään sujui hyvin.
Ajattelin katsella star trek elokuvan. Ensimmäisellä näyttää olevan melko kehnot arviot. Kannattaako se katsoa jos kattoo star trekkiä ensimmäistä kertaa vai joku muu?
Ajattelin katsella star trek elokuvan. Ensimmäisellä näyttää olevan melko kehnot arviot. Kannattaako se katsoa jos kattoo star trekkiä ensimmäistä kertaa vai joku muu?
Puhutaanko nyt vuoden 1979 leffasta vai vuoden 2009 rebootista?
Vastaus kysymykseen selviää varmaan vain kokeilemalla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:Ajattelin katsella star trek elokuvan. Ensimmäisellä näyttää olevan melko kehnot arviot. Kannattaako se katsoa jos kattoo star trekkiä ensimmäistä kertaa vai joku muu?
Puhutaanko nyt vuoden 1979 leffasta vai vuoden 2009 rebootista?
Vastaus kysymykseen selviää varmaan vain kokeilemalla.
Aikojen alusta tietenkin aloitetaan. Pitää varmaan katsoa kaksi osaa jos se ensimmäinen ei anna oikeaa kuvaa sarjan mahtavuudesta.
Vuoden 1979 Star Trek on loistava elokuva. Ja myös muut sitä seuranneet. Vitonen taisi olla kehnoin kaikista. Suosittelen lämpimästi.
Ykkönen on jos ei nyt paskan, niin ainakin tylsän leffan maineessa, mutta kyllä mäkin siitä tykkäsin, enimmäkseen ainakin. Kakkonenhan se paras toki on (nelonen aika lähellä, mutta se on välillä vähän liian huumorihömppää), ja jos ei se toimi niin varmaan voi suosiolla jättää katseluprojektin siihen. Ja vitonen tosiaan on ihan helvetin huono.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Metatutkimuksen tulokset:
Dark Knight ja Sormusten herra top 20? missä maailmassa nää ihmiset oikein elää.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
High and Low pitäisi olla ykkösenä tai ainaskin viiden parhaan joukossa. Odotan aika suurella innolla Spike Leen Highest 2 Lowestia. Toivottavasti tulee valkokankaille Suomessa ettei tartte Appletvplussalta vahtailla.
et varmasti tiennyt että Pekka Puupää on alunperin sarjakuvahahmo.
et varmasti tiennyt että Pekka Puupää on alunperin sarjakuvahahmo.
tiesin
^ eikös se ole rita hayworth - avain pakoon, se vankilaleffa joka perustuu stephen kingin novelliin, muistaakseni ihan ok raina
^ eikös se ole rita hayworth - avain pakoon, se vankilaleffa joka perustuu stephen kingin novelliin, muistaakseni ihan ok raina
Juu, sellanen 3/5 lefu.
psykokarkki wrote:^ eikös se ole rita hayworth - avain pakoon, se vankilaleffa joka perustuu stephen kingin novelliin, muistaakseni ihan ok raina
Juu, sellanen 3/5 lefu.
Näinhän se on. Mutta hittolainen tuon Darabontin ohjaama The Mist. Siinäpä hyvä kauhuelokuva! Lämmin suositus.
Last edited by leposi (05.06.2025 11:20)