You are not logged in.
Sisältövaroitus
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tilasin semmosen levyn ko Juhani Saksikäsi: Live @ Ääniä festival 2021. ~45min trip hop livesetti, on kyl tosi hyvä. Tää on vissiin aika pitkän linjan tekijämies piireissä.
Last edited by muumipoimuri (03.09.2021 17:51)
Ookkeko kuunnellu Jockstrapia?
Uutta Saksikäsiä
orion soitti perjantaina tämmösen biisin, aika hyvältä kuulosti, ei taida olla mikään uutuus mutta markus hakala on esittäjä, enpä ollut ennen kuullutkaan
tääkin ihan jees
Huoratron vaikuttaa ihan kovalta teknolta.
Oliko kukaan aikoinaan kuudes aisti festareilla siellä tekno luolassa kattoo True lords of vatican? Oli aika kuumankostea meininki. Eipä ole tästä bändistä juuri mainintoja internetissä.
Huoratron vaikuttaa ihan kovalta teknolta.
Huotatron useampana vuonna Flowssa: parasta ikinä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oliks teil tää?
Oliks tää?
^ oispa, klassikko
Oliks teil tää?
Pitchforkin best new music.
tää soi tänään radiossa, hyvä biisi ja vielä kotimainen nuevo deep - zero tolerance
perjantaina tuli harvinaisen kova xmix orionin ohjelmassa, kunnon groovea
Mainostan taas saksikäsiä. Hyvää triphopia.
kymmenen vuoden takaa mutta toimii
Onko tämä instru hiphop / samplemusa levy tuttu? Aika hyvä. Tätä ei kyl saa mistään.
konerytmi, mikä se on?
metrik oli muuten helsingissä keikalla perjantaina
shardan uus ep julkaistu tänään:
vikana tuo viimevuoden puolella julkaistu have you here, joka onkin ep:n paras biisi mutta ihan kivaa soundia tekee, vaikkei ehkä muille iske tällä forkalla tai en tiiö
tää pluko kuulostaa kivalta, hyperpoppi-vaikutteita löytyy
Ei tämä välttämättä tutustumisen arvoista, mutta tiesitkö genren nimeltä phonk?
Olen alun perin törmännyt phonkiin semmoisessa YouTuben videossa, joka vaikuttaisi olevan sittemmin poistettu. Muistoistani kaivoin myös tämän Ilta-Sanomien artikkelin, jossa tutustutaan alan suomalaiseen tekijään.