You are not logged in.
Pages: 1
Pitkästä aikaa innostunut pelaamaan ja ostin tässä vähän aikaa sitten Civ 6:sen Steamin aleista kokonaisuudessaan. Hauskaa pelata, vaikka omat taidot ei kovin vaikeille leveleille riitä ja opittavaa on tosi paljon.
Tällä hetkellä rakentelen keisarinna Theodarana suurta ortodoksista teokratiaa. Saapa nähdä miten käy.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Saavuin just kulttyyrivoiton Etiopialla.
Joskus pienenä naureskelin naapurin nörteille, kun hakkasivat civiä. Olisko ollut sitten civ 4, jonka myöskin jostain alelaarista poimin. Sen jälkeen onkin tullut pelattua kaikkia aika laajasti. Mielenkiinnolla odotan seiskaa!
Saavuin just kulttyyrivoiton Etiopialla.
Joskus pienenä naureskelin naapurin nörteille, kun hakkasivat civiä. Olisko ollut sitten civ 4, jonka myöskin jostain alelaarista poimin. Sen jälkeen onkin tullut pelattua kaikkia aika laajasti. Mielenkiinnolla odotan seiskaa!
Itellä ei taida koneen rahkeet riitä seiskaan. Mutta kassotaan jos hommaisi uuden koneen tässä kesän nurkilla ja odottelisi kun tosta seiskasta alkaa tulee jotain aleja. Luultavasti kuitenkin julkaisuvaiheessa buginen köntsä, joten ihan hyvin voi odotella muutaman päivityskierroksen ennen kuin sijoittaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1