You are not logged in.
muumipoimuri wrote:Näkeekö Spede elokuvaa mistään!!?
Maikkarin Katsomo-striimipalvelussa taitaa pelata. Pitää olla joku plus-tilaus tms. Ja näyttäisi myös olevan vuokrattavana kaikissa oleellisissa vuokraelokuvapalveluissa.
Ei ole lainattavissa google tvssä.
leposi wrote:muumipoimuri wrote:Näkeekö Spede elokuvaa mistään!!?
Maikkarin Katsomo-striimipalvelussa taitaa pelata. Pitää olla joku plus-tilaus tms. Ja näyttäisi myös olevan vuokrattavana kaikissa oleellisissa vuokraelokuvapalveluissa.
Ei ole lainattavissa google tvssä.
Viaplayssä on vuokrattavana ja siihen on tv äppi
Ei tartte lähtee golf kentälle elokuvaa kattelee.
Mistä voi kattoa vääpeli Körmy elokuvia!?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
muumipoimuri wrote:Mistä voi kattoa vääpeli Körmy elokuvia!?
Tämän haun minäkin olin jo tehnyt. Eikö todella ole muuta vaihtoehtoa kuin lainata kirjastosta dvd niinkuin olisi 2007?
barton_funk wrote:muumipoimuri wrote:Mistä voi kattoa vääpeli Körmy elokuvia!?
Tämän haun minäkin olin jo tehnyt. Eikö todella ole muuta vaihtoehtoa kuin lainata kirjastosta dvd niinkuin olisi 2007?
Se on ihanaa hommaa, suosittelen. Fyysinen media on turvasatama kapitalismin paskomassa streamaus hötteikössä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
muumipoimuri wrote:barton_funk wrote:Tämän haun minäkin olin jo tehnyt. Eikö todella ole muuta vaihtoehtoa kuin lainata kirjastosta dvd niinkuin olisi 2007?
Se on ihanaa hommaa, suosittelen. Fyysinen media on turvasatama kapitalismin paskomassa streamaus hötteikössä.
Juuri näin. Nytkin kirjastossa odottelee 3 kpl fyysistä mediaa noutoa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Marsalkan sauva on Elonetplussalla: https://www.elonetplus.fi/video/details … /256252992
barton_funk wrote:muumipoimuri wrote:Tämän haun minäkin olin jo tehnyt. Eikö todella ole muuta vaihtoehtoa kuin lainata kirjastosta dvd niinkuin olisi 2007?
Juuri näin. Nytkin kirjastossa odottelee 3 kpl fyysistä mediaa noutoa.
Eilen oli tarkoitus katsoa Anatomy of a Fall -elokuva maikkarin katsomosta vai mikä se nyt onkaan. Helvetti mikä säätö ja itku että sai sen pelaamaan. Suoratoisto hyi helvetti
DVD best. Siinä ei tarvita luottokortteja, palveluun rekisteröitymistä, älytelkkariin äppien kanssa tappelua yms.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Se vaan on kirjastojen levyjen kunto mitä sattuu. Niinkuin oli Herzog boksin kanssa.
joku kirjoitti jossain, että kummallista miten kapitalismi perustuu omistamiselle, mutta sitten kapitalismi keksi suoratoiston ja (tilapäisen) käyttöoikeuden, ihme kommunismia tämmöinen
Se vaan on kirjastojen levyjen kunto mitä sattuu. Niinkuin oli Herzog boksin kanssa.
Vanhemmissa voi olla näin, mutta uudemmat blurayt on kyllä yleensä mainiossa kunnossa. Mutta Körmyjä ei taida olla tässä formaatissa ainakaan kirjastossa.
Greta Gerwig is right: 10 a.m. and 4 p.m. really are the best times to watch a movie.
— cinesthetic. (@TheCinesthetic) January 19, 2025
pic.twitter.com/uKKZ7hj11r
Pitääpä ottaa kokeiluun.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.