You are not logged in.
Mitäs veikkaatte, myydäänkö Nosturi tänään loppuun? Lipun hankkiminen on jäänyt ja ei ois aikaa käydä kaupungilla lippuostoksilla... mulle taas
Jotenkin _erittäin_ vaikea kuvitella moista tilannetta...
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:1626f38105="kri"]Mitäs veikkaatte, myydäänkö Nosturi tänään loppuun? Lipun hankkiminen on jäänyt ja ei ois aikaa käydä kaupungilla lippuostoksilla... mulle taas
Jotenkin _erittäin_ vaikea kuvitella moista tilannetta...[/quote:1626f38105]
Joo, niin mä vähän päättelinkin kun ei maalaisten tartte tulla stadiin asti keikalle, mut piti kysyä asiantuntijoiden tai edes asiakirjoittajien mielipidettä, ettei jää vaivaamaan.
Joo, niin mä vähän päättelinkin kun ei maalaisten tartte tulla stadiin asti keikalle, mut piti kysyä asiantuntijoiden tai edes asiakirjoittajien mielipidettä, ettei jää vaivaamaan.
Eipä noilla NMN:n keikoilla koskaan mitään ihan älyttömiä määriä jengiä ole ollut. Sellainen määrä aina, ettei pääse yksinäiseksi itseään tuntemaan, mutta mitään loppuunmyytyä kiimakansanvaellusta ei ole näkynyt
Marissasta sen verran että oli mielestäni paras näistä "naisfolkkareista" (Larkin, Samara, Fursaxa jne..) joita täällä on käynyt. Tosin Josephine Foster jäi aikanaan väliin ja se kismittää vieläkin.. Uskomattoman kaunisääninen ja hyvä laulaja. Vanha tilana on hankala, mutta se ei haitannut tätä neitoa. Kannattaa kyllä mennä tsekkailee tänään Tampereelle tai sit jkl:ää jyrokkiin..
no fursaxa on mun mielestä vähän eri sarjassa mut kyllä tällä vedolla marissa nousi ainakin mun mielestä ihan larkin grimmin ja josephine fosterin tasolle. ja siis tarkoitan että fursaxa = hieman eri tyyliä. hieno keikka juu, vaikka vähän lyhyt ja mun mielestä taustavideotkin toimi oikein hyvin.
mun mielestä taustavideotkin toimi oikein hyvin.
Eiih, eri! Kun musa ja esiintyminen oli muutenkin jo vähän liiankin söpöstelyä, taustalle ei todellakan tarvita mitään kukkasia kedolla tai jotain sydämmmien piirtelyä sormiväreillä lasipinnan päälle...
Eiih, eri! Kun musa ja esiintyminen oli muutenkin jo vähän liiankin söpöstelyä, taustalle ei todellakan tarvita mitään kukkasia kedolla tai jotain sydämmmien piirtelyä sormiväreillä lasipinnan päälle...
mut se sopi diamond heartiin tosin tais tulla sydämet vasta seuraavan piisin aikana.
ei ollu synkassa lol apua
mitenkäs spencer nosturissa?
Juu, Heavy Trash oli rajuimpina hetkinään aika lähellä vanhaa Blues Explosionia, mut meikän makuun tuli kokonaisuutena sittenki vähä liikaa rockabillyä ja kantriballadeita..
Mut oli niillä nerokas miksaajaratkaisu: tyyppi veti mikserin takaa välillä komppikitaraa, välillä kosketinsooloja ja välillä taustalauluja. Kai moinen työn sankari sai tuplaliksan?
[quote:df8f71dbc8="kri"]Joo, niin mä vähän päättelinkin kun ei maalaisten tartte tulla stadiin asti keikalle, mut piti kysyä asiantuntijoiden tai edes asiakirjoittajien mielipidettä, ettei jää vaivaamaan.
Eipä noilla NMN:n keikoilla koskaan mitään ihan älyttömiä määriä jengiä ole ollut. Sellainen määrä aina, ettei pääse yksinäiseksi itseään tuntemaan, mutta mitään loppuunmyytyä kiimakansanvaellusta ei ole näkynyt [/quote:df8f71dbc8]
Ja nyt ei Ankkalampikaan osaa paikalle kun sössivät HBL:ssä mun kirjoittaman keikkapuffauksen.
Sent from my iPhone 16
Turhan myöhään alkaa setit Nosturissa tänään. Saa taas kirjoittaa juttua yötä myöten. Oh well.
Sent from my iPhone 16
Turhan myöhään alkaa setit Nosturissa tänään. Saa taas kirjoittaa juttua yötä myöten. Oh well.
se on ammatinvalintakysymys-spØm
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:2e3241eb3c="harry-irene"]Juu, Heavy Trash oli rajuimpina hetkinään aika lähellä vanhaa Blues Explosionia, mut meikän makuun tuli kokonaisuutena sittenki vähä liikaa rockabillyä ja kantriballadeita..
Mut oli niillä nerokas miksaajaratkaisu: tyyppi veti mikserin takaa välillä komppikitaraa, välillä kosketinsooloja ja välillä taustalauluja. Kai moinen työn sankari sai tuplaliksan?[/quote:2e3241eb3c]
Mulla taas upposi kuin veitsi voihin. Ihan kuin Elvis, Scotty Moore, DJ Fontana ja Billy Black.
[quote:d37986df39="forssto"]TÄNÄÄN Studio 51:ssä:
EAST 17!!!
Kävelin ohi äsken ja bongasin julisteen... Melkoista.[/quote:d37986df39]
?????!!!???!!
[quote:1bd16b56b0="silvawhale"][quote:1bd16b56b0="forssto"]TÄNÄÄN Studio 51:ssä:
EAST 17!!!
Kävelin ohi äsken ja bongasin julisteen... Melkoista.[/quote:1bd16b56b0]
?????!!!???!![/quote:1bd16b56b0]
Kyllä, luit oikein.
Juu. Näin tuon kun olin matkalla Dubrovnikiin dj-keikalle keskiviikkona... Mutta sitten kielsin koko asiantilan. Nyt muistan. Kohta en.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:656053118f="forssto"][quote:656053118f="silvawhale"][quote:656053118f="forssto"]TÄNÄÄN Studio 51:ssä:
EAST 17!!!
Kävelin ohi äsken ja bongasin julisteen... Melkoista.[/quote:656053118f]
?????!!!???!![/quote:656053118f]
Kyllä, luit oikein.[/quote:656053118f]
Voi helevettiläinen. Walthamstown suuret pojat täällä, tänään. Nyt meni illan suunnitelmat uusiksi.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No ei siin ainakaa Brian Harveyta oo ku se ajo ittensä päälle autolla.
Huuuh, aikamoinen 'rahoille vastinetta' ilta äsken Nosturissa.
Kometa!
-Mainio setti, uudet biisit kuulosti hyviltä. Ei niin riehakas kuin parhaimmillaan, mutta takuutehokas. Eipä ihan hirmuisesti vielä ollut porukkaa näiden aikana...
Fun!!
-Jukoliste. Ekaa kertaa tommottiin isolla lavalla bändi käänsi ison soundin kunnolla edukseen. Meinaan, että aiemmin olen aina digannut bändin Factory/muu pikkupaikka keikoista enemmän kuin 6. Linjasta tai Nosturista. Nyt soundi oli muhkea ja bändi rokitti. Erityishuomio Rikun rumpusoundille - oliko rekkabiisissä pikkasen härski basarisoundi, oliko.
Nomeansno!!!
-Huhuhuuh. Posketonta. Ihanaa. Pitkä oli settinsä Helsingissäkin, n. 1h20min kohdalla (ennen tokaa encorea) meikän jalat puutu ja lähdin hipsimään alakertaan. Ainakin Big Dick siellä vielä soi se jälkeen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:be2f82a269="forssto"]TÄNÄÄN Studio 51:ssä:
EAST 17!!!
Kävelin ohi äsken ja bongasin julisteen... Melkoista.[/quote:be2f82a269]
Tänään olisi Stadissa ollut myös 2 Unlimitedia. Aika kova keikkapäivä etten sanoisi. Mut ehtii sitä vielä sunnuntainakin:
Alkuperäisestä 2 Unlimitedistä tuttu Anita Doth nähdään Suomessa tänä viikonloppuna. Anita Doth esittää 2 Unlimitedin ikimuistoisia hittejä perjantaina (20.4.) Helsingin Feverissä ja sunnuntaina (22.4.) Helsingin Onnelassa. Lauantaina Doth piipahtaa Rovaniemen Onnelassa.
Sent from my iPhone 16
Tulin takaisin hetkeksi kertomaan että
NON REPETAT kitarailtamat torstaina 26.4. klo 19-21 forum boxissa (ruoholahdenranta 3a) :
DAVID STACKENÄS (swe)
TOPIAS TIHEÄSALO (tku)
kaks miestä soittaa akustisilla kitaroilla ihan ihme juttui. yksin ja kaksin.
kompakti ilta, ihme soundii. pakko nähdä yhtä paljo ku kuulla.
niinku tosi erilaista juttuu, tiedätteks.
http://www.myspace.com/stackenas on se toinen. se toinen hemmo on tutumpi.
4 euroo. kaupanpäälle kädenpuristus multa.
sinne.
-hydor kephale-
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Tero, tää on sulle:
[quote:be00388fb9="Hausmylly"]Jos, voisit jäädä mun luo,
en enää milloinkaan päästäis sua pois,
en koskaan, jos voisit jäädä.
Jos voisit jäädä mun luo,
en enää milloinkaan tuskaa mä tois, en koskaan,
jos voisit jäädä
On aina joskus vaikeaa,
ja joskus vielä haikeampaa,
mutta sanon vielä sua kaipaan,
sä sait sen aikaan.
Kaiken jälkeen toivon vielä:
Jos, voisit jäädä mun luo,
Ei ole helppo nukahtaa,
ei ole helppo unohtaa,
koska muistot mieleen niin palaa,
ikävääni en nyt salaa.
Kaiken jälkeen toivon vielä:
jos voisit jäädä
jos voisit jäädä[/quote:be00388fb9]
[quote:69f0cb7e2d="forssto"][quote:69f0cb7e2d="Hausmylly"]Jos voisit jäädä mun luo,
en enää milloinkaan turskaa mä tois, en koskaan,
jos voisit jäädä[/quote:69f0cb7e2d][/quote:69f0cb7e2d]
åhå, lahnalla nämä
voi vittu pitääks mun taas ruveta hengaileen teidän kanssa kun ei ole tyttöystävää enää?
saatanan demonit yritätte vaan käyttää hyväksi mun heikentynyttä vastarintaa.
jos kaikki lupaisivat lopettaa ton vitun smaa-lol-pilluilun niin ehkä. sitä ei kestä.
i'm so lonesome i could cry.
nyt sattuu.
new erections abound.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
[quote:7bbefc83e5="Tero Skeleton"]
i'm so lol-some i could cry.[/quote:7bbefc83e5]
[quote:970b96a8fa="psykokarkki"]http://21361.com/website/news/
Henry Rollins 1.6. Savoy-teatteri
taitaa olla jotai spoken wordia...[/quote:970b96a8fa]
Pakko mennä.
[quote:6a5e13ca88="forssto"][quote:6a5e13ca88="psykokarkki"]http://21361.com/website/news/
Henry Rollins 1.6. Savoy-teatteri
taitaa olla jotai spoken wordia...[/quote:6a5e13ca88]
Pakko mennä.[/quote:6a5e13ca88]
Todellakin joo.
organizing the boy scouts for murder is wrong