You are not logged in.
Siellä ne on ihmiset hädissään. Kun ei niillä ole levyjä
Just olin aloittamassa Lars Hollmer -projektia Vaikka ei toisaalta senkään kaikkia levyjä oo täällä. Mutta nyt näemmä toimii. Venäjällä otettu kovat keinot käyttöön?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Siellä ne on ihmiset hädissään. Kun ei niillä ole levyjä
Elikkä levyjä ostamalla vastustaa Putinia
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:Siellä ne on ihmiset hädissään. Kun ei niillä ole levyjä
Täähän se ois.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Siellä ne on ihmiset hädissään. Kun ei niillä ole levyjä
Täähän se ois.
tätä ainakin itse teen slava ukraini
Kuuden viime kuukauden aikana kuuntelit eniten musiikkia näistä genreistä:
• Rock
• IndieSiinä on kunnon mix! Tutustu suosikkigenreihisi laajemmin Omissa genremixeissä.
Spotify nostaa premium-tilauksensa hintaa: muusikoiden rojaltit pysyvät samana
Cradle Of Filthin Dani Filth sanoi Spotifyn olevan ”maailman suurin rikollinen”.
Myös toisenlaisia näkökulmia on esitetty. Ruotsalaisen rocksuosikki Ghostin johtohahmo Tobias Forgen mukaan taas Spotify pelasti musiikkibisneksen.
En ole käyttänyt Spotifyä aikoihin. Tidal, Apple Music ja Qobuz ollut vuorotellen käytössä.
Laitetaan järjestykseen yleisen käytettävyyden ja omien käyttötottumuksien osuvuuden suhteen:
1. Qobuz
2. Apple Music
3. Tidal
Youtube Musicilla mennään, koska samaan rahaan (Premium-tilauksella) saa Youtube-videot ilman mainoksia. Apple Music on toki Homepodien kanssa kätevä, mutta mainokseton Youtube vie voiton lol.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
And now, to make matters far worse, starting in 2024 Spotify will stop paying anything at all for roughly two-thirds of tracks on the platform. That is any track receiving fewer than 1,000 streams over the period of a year. Tracks falling under this arbitrary minimum will continue to accrue royalties – but those royalties will now be redirected upwards, often to bigger artists, rather than to their own rights holders.
https://www.theguardian.com/commentisfr … -musicians
Last edited by leposi (01.12.2023 06:07)
^ kunnon kapitalistimeininki, onneksi olen boikotoinut firmaa jo ennen kuin se oli coolia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Minua ainakin kiinnostaa.
Itse en wrappedia saa kun olen siirtynyt youtube musiciin ja sieltäkään en saa vuositilastoja kun on youtuben katseluhistoria offilla.