You are not logged in.
Kai sitä nyt ryyppää kun on 20v ja elää ammatissa mihin kuuluu ryypääminen. Olihan sillä välillä viikkojen taukoja. Minulla ei muistaakseni ollut koskaan esim kuukauden taukoa.
tässä just mietin että ketä ne oli ne saksalaiset "kraut-papat" korjaamolla jokunen vuosi (luultavasti yli kymmenen) sitten? varmaan täältä forkaltakin löytyisi tieto ja tämähän lienee lähimpänä päiväkirjaa itselleni jos joku muistaa niin kertokoon
Ainoa, mikä mulle tuli tästä mieleen, oli se, kun Cluster kävi Korjaamolla joulukuussa 2010. Oisko ollut se?
Last edited by Rubiconna (20.08.2024 18:20)
psykokarkki wrote:tässä just mietin että ketä ne oli ne saksalaiset "kraut-papat" korjaamolla jokunen vuosi (luultavasti yli kymmenen) sitten? varmaan täältä forkaltakin löytyisi tieto ja tämähän lienee lähimpänä päiväkirjaa itselleni jos joku muistaa niin kertokoon
Ainoa, mikä mulle tuli tästä mieleen, oli se, kun Cluster kävi Korjaamolla joulukuussa 2010. Oisko ollut se?
no sehän se varmaan oli, kiitoksia.
ensi vuonna ilmestyy Manse 2 (2002-2010)
noin muuten olen viikonloppusin lukenut jeppistä, ihan jepa kirja sekin
Pitäsköhän se Iiris kuunnella joku päivä että kuinka pska se oli.
Sain tänään luettua loppuun Jeppiksen ja aloitin Jeppis 2:sta
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^Ipswichissä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^siellä.