You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Rippiä
Olihan tuo ikävän pitkään odotettavissa
Pokèmon-ääninäyttelijä Rachael Lillis on kuollut
New Yorkin osavaltiossa syntynyt ääninäyttelijä tuli tunnetuksi 90-luvulla hittisarjasta Pokèmon. Lillis ääninäytteli sarjassa Mistyn ja Jessien roolit.
Alain Delon
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miljuunassa eri projektissa mukana ollut tuottaja-/rumpalilegenda Roli Mosimann RIP
RIP
ja RIP Harri Joensuu, mm. trash can recordsin perustaja
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
rip janne puhakka
tänään kuulin ensi kertaa koko tyypistä, mutta ilmeisesti ex-jääkiekkoilija joka on ollut mukana jossain telkkarissa pyörivässä julkkissarjassa, jonka finaalijakson piti tulla tällä viikolla, mutta ilmeisesti lähetys siirtyy tuonnemmaksi. kevyet mullat kuitenkin, ilmeisesti hänen yli tuplasti vanhempi norjalainen miesystävänsä tappoi, järkyttävä juttu sinänsä.
Elephant 6 & Olivia Tremor Control Co-Founder Will Cullen Hart Dead At 53
https://www.stereogum.com/2289129/eleph … t-53/news/
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Heikki Silvennoinen
how they run this show.
Heikki Silvennoinen
RIP
Rip
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
RIP Suomen hauskin mies.