You are not logged in.
Tom Kingin Rorschach toista kertaa menossa. Nerokas sarjis.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
juttu tommi musturista ja uudesta future-kirjasta: Tulevaisuus ei ole entisensä
pitänee hankkia tuo suomenkielinen laitos, lehdethän löytyykin jo.
juttu tommi musturista ja uudesta future-kirjasta: Tulevaisuus ei ole entisensä
pitänee hankkia tuo suomenkielinen laitos, lehdethän löytyykin jo.
tommin jälkisanat futuresta: On Future…
suomenkielinen kirja vielä hankkimatta, katsotaan jos jossain välissä ehtisi.
tämmöinen mötkö tuli ostettua:
^ on muuten tosi hyvä, suosittelen lämpimästi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tässä hyvä arvostelu tuosta edellämainitusta kirjasta:
Arvio: Jari Stenberg suistuu syvyyteen – Taiteellinen turpasauna
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hyvät ihmiset! Kevät on kirja-alalla aina vaikeampi kuin syksy, ja tämä kevät on ollut erityisen vaikea. Muutimme uusiin tiloihin edellisten käytyä toiminnan kannalta mahdottomiksi. Samaan aikaan kirjojen alvia nostettiin 40 %. Tämän lisäksi tietyt kulttuurialaa kohdanneet leikkaukset ovat osuneet joko suoraan tai epäsuorasti pienkustantajiin, ja sellainen mekin olemme: Turun Sarjakuvakaupan suojissa toimii Suomen ahkerin sarjakuvien pienkustantamo Zum Teufel.
Laskuja on päässyt kasaantumaan, ja senpä vuoksi rohkenemme esittää toiveen: JOS koet että sarjakuville voisi olla tarvetta, nyt olisi oivallinen aika tehdä tilaus. Mikä tahansa tilaus auttaa sekä kauppaa että kustantamoa pääsemään pahimman yli: www.sarjakuvakauppa.fi
Houkuttimeksi teimme varastontyhjennyskampanjan. Sieltä löytyy paljon kaikenlaista edullisemmin kuin koskaan ennen: https://www.sarjakuvakauppa.fi/varaston … created_at
Valikoimaa täydennetään koko ajan.
Aika ei ole otollisin kulttuurin tuottamiselle, mutta juuri siksi sitä tarvitaan!
(Saa jakaa.)
Turun sarjakuvakauppa wrote:Hyvät ihmiset! Kevät on kirja-alalla aina vaikeampi kuin syksy, ja tämä kevät on ollut erityisen vaikea. Muutimme uusiin tiloihin edellisten käytyä toiminnan kannalta mahdottomiksi. Samaan aikaan kirjojen alvia nostettiin 40 %. Tämän lisäksi tietyt kulttuurialaa kohdanneet leikkaukset ovat osuneet joko suoraan tai epäsuorasti pienkustantajiin, ja sellainen mekin olemme: Turun Sarjakuvakaupan suojissa toimii Suomen ahkerin sarjakuvien pienkustantamo Zum Teufel.
Laskuja on päässyt kasaantumaan, ja senpä vuoksi rohkenemme esittää toiveen: JOS koet että sarjakuville voisi olla tarvetta, nyt olisi oivallinen aika tehdä tilaus. Mikä tahansa tilaus auttaa sekä kauppaa että kustantamoa pääsemään pahimman yli: www.sarjakuvakauppa.fi
Houkuttimeksi teimme varastontyhjennyskampanjan. Sieltä löytyy paljon kaikenlaista edullisemmin kuin koskaan ennen: https://www.sarjakuvakauppa.fi/varaston … created_at
Valikoimaa täydennetään koko ajan.
Aika ei ole otollisin kulttuurin tuottamiselle, mutta juuri siksi sitä tarvitaan!
(Saa jakaa.)
Tilasin juuri meidän perheeseen kolme sarjakuvaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ostin tuolta Tommi Musturin Futuren suomenkielisen version, og lehdet toki löytyivät jo mutta kiva olla tuo kirjakin ja lehdethän oli enkuksi.