You are not logged in.
Eilen katottiin
uutta boksia pukkaa: Tears For Fears / The Seeds of Love reissue coming in October
en kyllä tiedä meneekö nää boksit hieman överiksi, kuinka paljon jaksaa loppupeleissä kuunnella kaiken maailman demoja ja miksauksia, mutta remasteroitu vinyyli menee kyllä hankintaan kun itselläni vain käppä-cd, jonka senkin hankin vasta vuosi pari sitten kun halvalla sai, en tajua miksi niin myöhään koska kyseessähän on kiistaton mestariteos, vaikka songs from the big chair toki ikuisesti näiden suurin klassikko.
Songs from the Big Chair -vinska löytyi hyllystä. Olen ostanut sen tammikuussa 2015 nimimerkiltä stratum 2 €:lla. Vopis kai pyöräyttää sen täs kohta
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Songs from the Big Chair -vinska löytyi hyllystä. Olen ostanut sen tammikuussa 2015 nimimerkiltä stratum 2 €:lla. Vopis kai pyöräyttää sen täs kohta
todellinen klassikko, täydellinen levy
uusi levy the tipping point ilmestyy helmikuussa, nimibiisi julkaistu:
uusi näyte tulevalta comeback-levyltä, break the man:
aikuista soundia, mutta mikä ettei, toimii
mielenkiintoinen curt smithin tuore haastattelu:
We’ve Got A File On You: Tears For Fears
ihan mielenkiinnolla odottelen tulevaa levyä.
mutta sitten takaisin klassikoihin, HUH MIKÄ BIISI, LISTEN:
perkele ettei mulle kerrottu, että toi vuoden 2004 "comeback"-albumi everybody loves a happy ending on näin hyvä
jostain syystä tulee ihan mieleen boo radleys, johtunee reiluista piitles-vaikutteista, mutta eihän niiden kanssa voi mennä pieleen jos osaa tehdä hyviä biisejä
uusintapainoksia odotellessa...
Kuuntelin noi kaikki kolme comeback-sinkkua (montako comebackia bändi voi tehdä kun jo 2004 tehtiin??) läpi ny uudestaan kun toi viimeisin biisi ilmestyi, ja se eka veto, eli everybodywantsia kierrättänyt The Tipping Point oli kyllä mielestäni paras!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hyvä biisi, hyvä levy, laitoin CD:n tilaukseen discogsista. vinskana julkaistu vain joku punainen promoversio, mutta ei varsinaista virallista julkaisua, mutta ehkä joskus... jännä että tää ilmestyi parikyt vuotta big chairin jälkeen ja tästä melkein toiset 20 vuotta ja taas uutta pukkaa.
olis myös hauska saada se 2013 RSD cover-10" jolla versioivat mm. animal collectivea, mutta vähän kallis kun vielä kaikki myyjät jenkeissä kun siellä kai vain julkaistu.
millaisia ne 90-luvun levyt lienee, oliko ne pelkkiä rolandin sooloja?
millaisia ne 90-luvun levyt lienee, oliko ne pelkkiä rolandin sooloja?
Raoul and the Kings of Spain oli joskus kirjastosta lainassa, mutta en muista siitä muuta kuin nimibiisin joka oli toki hyvä. Näköjään oon levylle kuitenkin 3 tähteä RYMiin pannu.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
tähänkö tää nyt kaatu
Uskomattoman tylsää musaa kyllä ne sinkut, että en tosiaan suuria odota. kyllä mä porijats/flow/sideways-kontekstissa silti mieluusti näkisin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Määttänen on kyllä väärässä ysäri-TTF:no suhteen, ihan mukavaa aikuispoppia ne "Rolandin soolot" on.
Yhen hitin bändi.
Yhen hitin bändi.
paitsi että aika monen
Onhan tää nyt
uusi levy lokakuussa, songs for a nervous planet
elikkäs ei kuitenkaan uusi studioalbumi vaan
Tears For Fears have announced their first-ever official live album, Songs For A Nervous Planet, which is set for release on October 25. The album includes 4 brand-new studio tracks, including new single ‘The Girl That I Call Home’.
Across the albums 22 tracks, Songs For A Nervous Planet highlights the bands transcendent live performances as they journey through The Tipping Point Tour setlist and beyond. Along with the live recordings, the album features four new studio tracks: ‘Say Goodbye To Mum And Dad’, ‘Emily Said’, ‘Astronaut’ and ‘The Girl That I Call Home’.
mikähän homma että on joku limited edition jossa yksi lisäbiisi, landlocked
ihan vain vittuilun vuoksi, miksei tuon olisi voinut sisällyttää perusversioon no ei tuo sinänsä mikään kuolematon klassikko ole, mutta outo juttu. levyllä siis 4 (tai tässä tapauksessa 5) uutta studiobiisiä, loput liveäänityksiä vanhoista.