You are not logged in.
Before their masterpiece, the Minutemen asked What Makes A Man Start Fires?
ilmeisesti tota levyä soittelevat encoressa lähinnä tai en tiiä.
hieno keikka. itellä on jostain syystä jääny minutemenit ja muut wattin rojektit aika vähälle kuuntelulle niin ainoa biisi jonka tunnistin oli bob dylan wrote propaganda songs. eipä tuo paljon haitannut kun meininki oli 5/5. mike watt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tämähän onkin jo ilmestynyt...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kiinnostaa (Y)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kiinnostaa (Y)
bzort glorf bööth
mike watt täytti muuten eilen 60 v.
Onnea Mike Watt!
bzort glorf bööth
^Jackass-cover?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mulla on joskus ollu Minutemeniä mutta myyny sittemmin, pitäskö ostaa takas?
Tuanoi saatana.
Mulla on joskus ollu Minutemeniä mutta myyny sittemmin, pitäskö ostaa takas?
pitäis
^Jackass-cover?
huumoria?
marjapoimuri wrote:Mulla on joskus ollu Minutemeniä mutta myyny sittemmin, pitäskö ostaa takas?
pitäis
turston wrote:^Jackass-cover?
huumoria?
Mutta keneltä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Se oli muuten D Boonin synttärit eilen.
https://www.youtube.com/watch?v=HmKGusadv08
Täs We Jam Econo kokonaisuudessaan, mikäli joku ei viel o kattonut. Liikutusvaroitus. Itel ainaki tulee tippa linssiin tota katsoessa.
Se oli muuten D Boonin synttärit eilen.
https://www.youtube.com/watch?v=HmKGusadv08
Täs We Jam Econo kokonaisuudessaan, mikäli joku ei viel o kattonut. Liikutusvaroitus. Itel ainaki tulee tippa linssiin tota katsoessa.
Muistan kattelleeni tän joku ilta Reykjavik-reissulla kämpillä Muistaakseni just hyvä ja sympaattinen dokkari.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Parhaimpia bändejä.
bzort glorf bööth
bro jmt postas tän fb:ssä ja onpa kyllä kova pätkä, rummuissa poikkeuksellisesti richard derrick: