You are not logged in.
Punkstoosta näemmä kaikki päivitykset poistettu. Ehkä hyväkin, tavallaan aika irvokasta mennä sinne lueskelemaan noita juttuja kun pointtina on yksittäistapausten sijaan kokonaiskuva, mut tokihan sitä MORBID CURIOSITYn ajamana olis ollut kiinnostunut tsekkaamaan, mistä nimenomaisesta tapauksesta tässä oli kyse...
Surkee homma, mutta todennäköisesti aivan linjakasta toimintaa bändiltä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No ei siellä varmaan nimiä mainittu, mutta jotain kautta varmaan asia selvinnyt bändikavereille. Ikäviä juttuja nämä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Eipä toki, mut aika helpollahan osaa noista on pystynyt matlokoimaan. Ja tosiaan, eipä sillä väliä, mitä juuri tässä keississä on tapahtunut.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jotenkin olen alkanut viimein diggailemaan litkua sen verran että pistin huvikseen pari levyäkin tilaten
soitin arpoi tänä aamuna topsipuikolla aivoon ja vähän harmittelen ettei tätä otettu mukaan kukkia muovipussissa -levylle, hyvin olisi sopinut, hyvä biisi ja hyvä levy t: nykyinen litku-fani
p.s.
taannoin kuuntelin pätkiä jesufåglar- ja mäsä-tuotannosta, jesufåglar kuulosti hyvältä, mäsä suorastaan sietämättömältä
Litku Klemetti jää sairauslomalle: ”Koitan saada itseni kuntoon”
paranemisia litkulle
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
uusi biisi kuulostaa varsin lupaavalta
Asiatonta Oleskelua LP/CD 28.10.2022
1. En elä
2. Hommat ei mee hyvin
3. Villit lupiinit
4. Tähtijengi
5. Tuuliajolla PikAteriassa
6. Asiatonta oleskelua
7. Miten voit nukkua?
8. Kalajuttu
9. Läpi Helsingin yön
10. Soita, Sanna!
asiatonta oleskelua -albumi ilmestyi tänään
Ei auta enää itkut, ei aineet eikä litkut – arviossa Litku Klemetin Asiatonta oleskelua
täytyypä kohta käydä hakemassa levy kaupasta.
soundin (hieman lyhennetty) haastis nyt myös netissä:
Haastattelu: Näin Kikkaa ja CMX:ää arvostaneesta Sannasta tuli Litku Klemetti, joka etsii onnea aivan kuten kaikki muutkin
hesarin juttu:
Litku Klemetti on menestysartisti, joka kertoo kärsineensä ahdistuksesta ja itseinhosta koko elämänsä
Nyt seuraa uutisia.
Julkaisemme 9.6. Ulos maailmaan-biisin, joka jäi loppumetreillä ulos Umk-kisasta. Se on silti suuri biisi ja jännittävää julkaista se. 14.7. julkaistaan seiskatuumainen single, jossa b-puolelta löytyy Juusto-niminen poppis. Kannen on tehnyt ehdoton suosikkini Sini Suvanto ?❤️?Toinen uutinen on, että jäämme syksyllä keikkatauolle. Onhan tässä vuosia kynnettykin. Tauko kestää kesään 24 asti, jolloin teemme erään specialjutun ja jatkuu jälleen kunnes palaamme uuden musiikin merkeissä. Tämä kesä vielä mennään täyzillä.
3.6. Tammisuoja, Luhanka
9.6. Puotilan Kartano, Helsinki (duo)
23.6. Stadin Juhannus, Helsinki
24.6. Valtteri Festival, Tampere
6.7. Runoviikot, Rock House Kulma, Kajaani
14.7. Downtown Calling, Helsinki
15.7. Bättre Folk, Hailuoto
28.7. Työväen musiikkitapahtuma, Valkeakoski
29.7. Karmarock, Harjavalta
4.8. Salt Fest, Loviisa
11.8. Flow Festival, Helsinki (Litku Klemetti Viihdeorkesteri)
17.8. Oulun Muusajuhlat, Oulu (duo)
18.8. Logomon terassikesä, Turku
24.8. Korttelijuhla, Diakonissalaitos, Helsinki
25.8. Festivaali, Tampere
26.8. Ostarifestari, Oulu
30.8. Lutakon Lippa, Jyväskylä
? Tervetuloa ?
^ sinkku muuten ennakkotilattavissa hintaan 12,99... onko seiskojen julkaisussa enää mitään järkeä?
litkun viisubiisu, ei hullumpi mutta eihän tämä mikään cha cha cha ole kuitenkaan
on tässä kyllä sellaista mukavaa vanhanajan tunnelmaa, hyvä biisi mutta ei ehkä olisi loppukilpailuun päässyt viisuissa, eli ehkä parempi että kävi näin ja nyt päästiin heti suosiolla käärijän bandwagoniin jo UMK:sta lähtien.
P.S.
Litku Klemetin ”helvetin hyvä” kappale ei kelvannut UMK:hon – Tällainen tänään julkaistu biisi on
tässä tuon sinkun juustoinen b-puoli:
eka näyte tulevalta levyltä:
litku feat. sumuposauttaja
EDIT: nyt myös videon kanssa:
ylihuomenna ilmestyy uusi levy ja hienoja paitojakin on:
...ja hesarissa:
Sanna Klemetti tekee paluun Litkuksi, ja yksi kappale on kuin Jonna Tervomaan lapsitähtikaudelta
p.s.
Litku Klemetti luottaa edelleen maksimaalisen onnen löytymiseen – arviossa Funny Girl
Hyvä uus levy. 23.11. vois mennä Vantaalle kuuntelemaan keikkaa.
ihan hyvä levy joo, soundissakin tykättiin, mutta litku itse ei tykännyt arvostelusta, facebookissa kunnon "gate" asian tiimoilta kun tuossa pistettiin naisartistit ikään kuin kilpailemaan keskenään kuningattaren tittelistä, tai jotain
ehkei sitten miesartisteja vertailla toisiinsa, mielestäni olen kyllä sellaisestakin lukenut mutta ehkä muistan väärin tai se on sitten ihan eri asia.