You are not logged in.
psykokarkki wrote:Nick Caven konsertissa yksi kappale oli ylitse muiden – Miksei se ollut koko konsertin idea?
oliko forkkalaisia paikalla? itse menossa torstain keikalle.
samoin
Smaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Oli todella miellyttävä keikka. A Gentle Evening With Nick Cave.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oli kyllä oikein mainio. Olitteko balcony-jengiä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oli kyllä oikein mainio. Olitteko balcony-jengiä?
kyllä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
balcony! (itsehän olin lähes floor-jengiä, mutta hyvä paikka, ei ketään edessä)
hieman näkyy settilistat vaihdelleen näillä kolmella keikalla, vaikka periaatteessa aika sama runko olikin. eilen jäi stagger lee sitten kuulematta ja keskiviikkona olis soinu lopuksi the carnival is over
mutta hyvä oli keikka, uskomaton karisma on ukolla ja edelleen vetreässä kunnossa ja muutenkin kaikki oli kuten pitää. soundit oli myös hyvät ja sivun mennen sanoen on ne musiikkitalon uudet urut hienot, olispa niitäkin soitettu! vaikea yksittäisiä suosikkeja poimia kuulluista, mutta jostain syystä mulla torstaiaamuna soi päässä the ship song, joten kiva oli se kuulla, ja stranger than kindness myös varhainen klassikkosuosikki. vanhin biisi (cosmic dancerin jälkeen) oli shivers, joka oli the boys next doorin ekan albumin päätösbiisi aikanaan. jännä että sehän kuultiin myös silloin viitisen(?) vuotta sitten samassa paikassa.
mutta joku vois päivättää tuon eilisen settilistan, toistaiseksi vain kaksi biisiä
Nick Cave ikävöi Musiikkitalossa hauturia, HS tavoitti naisen: ”Elämäni tilaisuus meni ohi!”
no kyllähän hän tiettävästi eiliselle keikalle pääsi
^ ja nyt hesarikin asian huomasi: Nick Caven ikävöimä suomalaisnainen sai yllättävän yhteydenoton HS:n jutun jälkeen
^^ ja nyt joku on settilistaakin päivittänyt
kolmas näyte tulevalta albumilta, long dark night:
Nick Cave antoi haastattelun australialaiselle toimittajalle toisen poikansa kuoleman vuosipäivänä. Muusikko kertoi, kuinka totaalisesti hänen elämänsä prioriteetit ovat muuttuneet. Taide ei ole enää ykkössijalla.
Nick Cave kertoo olleensa ”häpeällisen itsekeskeinen” – Kahden pojan kuolemat muuttivat kaiken