You are not logged in.
kyllähän tuo taitaa tämän vuoden viiden parhaan levyn joukossa olla.
Eiköhän Portishead yllä kaikkialla listoille. Kiinnostavaa on, nousisiko samalla tavalla, jos yhtyeellä ei olisi samanlaista menneisyyttä. Levy on kuitenkin huomattavan kokeileva ja vaikea yhtyeen kahteen edelliseen albumiin verrattuna.
Itse en keksinyt yhtään viiden tähden levyä tältä vuodelta. Oikein hyviä on varsin paljon.
Kiinnostavaa on, nousisiko samalla tavalla, jos yhtyeellä ei olisi samanlaista menneisyyttä.
arvelisin että menneisyys oli tässä tapauksessa lähinnä taakka.
Menetetty peli
Itse en keksinyt yhtään viiden tähden levyä tältä vuodelta. Oikein hyviä on varsin paljon.
kymmeneen biisiin lyhennettynä uus ässädässä saattais olla kuuden tähden levy. nyt joutuu tyytymään neljään. :sadpinkbanana:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f2fdf6765e="aleksiii"]
Itse en keksinyt yhtään viiden tähden levyä tältä vuodelta. Oikein hyviä on varsin paljon.[/quote:f2fdf6765e]
Meikän mielestä on aika harvassa ne vuodet, jolloin ilmestyy viiden tähden levyjä. Niitä neljän ja puolen tähden levyjäkään harvemmin tulee vuoden aikana bongattua montaa, myöhemmin ehkä enempi.
yllättävän hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:6c5fcfcf3f="huïg"]yllättävän hyvä
[/quote:6c5fcfcf3f]
on
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:427cd45b23="huïg"]odotetun hyvä
[/quote:427cd45b23]
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
mahtibiisi, ihailtavaa synapoppivalppautta. mut tavallaan toivois ettei beth itkis tuonki biisin vokaaleita noin. niin hyvä resepti ja tsäänssi pistää homopopiks
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Portishead - Chase The Tear from Mintonfilm on Vimeo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nää tulee Ilosaarirockiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vähän kyllä kiinnostaisi lähteä katsomaan. Yhden yön täsmäisku. Tosin matka on aika pitkä tälläselle ja hotellimajoitus olisi aika välttämätön. Kahtellaan.
Haluaisin päästä katsomaan, mutta Joensuu on kaukana. Matkat ja majoitus maksavat (en pysty nukkumaan teltassa). Tällaisessa tilanteessa saattaisin lähteä ennemmin ulkomaille. Täytyypä katsoa, missä muualla niitä keikkoja olisi.
Last edited by ydinaukio (25.04.2014 17:06)
Oli muuten aivan saatanan hyvä keikka eli about ainakin yhtä hyvä kuin ne kaks sillon Primaverassa 2008. Beth Gibbonsin ääni nyt on vaan jotain sellaista, että se vois olla vaikka itsekseen siellä lavalla änisemässä mikkiin ja olisin pähkinöinä. Mieletön tulkitsija.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oli muuten aivan saatanan hyvä keikka
Kyllä!
Vaikka Portishead on aina ja ikuisesti yksi suosikkibändeistäni, en olisi voinut kuvitellakaan että keikka voisi olla jotain noin täydellistä ja tajunnanräjäyttävää. Ainoastaan yleisön hetkelliset tahdissataputtamiset pikkasen nostatuttivat kulmakarvoja.
Tekisivätpä uutta musiikkia.
Omastakin mielestä tollasen musan keikoilla taputtaminen voi olla joskus ärsyttävää, mutta musta vähän outoa kertoa miten musiikista ja keikoista pitäisi tuntea. Ei sitä kaikki mene myötäelämään sitä tunnetilaa, minkä musiikki kotona saa aikaan vaan nauttimaan performanssista. Ja monet näkee sen taputtamisen kunnianosoituksena bändille (mitä se yleensä toki onkin, mutta osassa tapauksista se voi häiritä itse esitystä).
Saatoin muutenkin itsekin taputella nyt kun tarkemmin mietin, ei siihen aina niin kiinnitä huomiota, jos on sellainen joukkohurmos päällä.
Gibbonsin soolo ulkona. Pistin soimaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kuuntelin yhden biisin (toi floating on the moment) mutta ehkei vaan sopinut tähän hetkeen tai sitten ei vaan oo mun juttu, nyt kävi näin