You are not logged in.
laitoin uusimman levyn soimaan. eka biisi ihan vitun hyvä, lopputilutusta ois voinu tulla pari minsaa pidempään tosin
ankeaa tässä on se, että tiedän jo nyt että loppulevy ei varmasti tule nousemaan tälle tasolle
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
juu, nels cline on yksi maailman kovimmista kitaristeista tällä hetkellä. täysin suvereenia tyylienhallintaa niin monessa genressä. wilcon haluaisin kyllä nähdä livenä just siks
sama tuli todettua primaverassa
Saisivat ehdottomasti julkaista livelevyn. Harvalta bändiltä sellaista erityisesti toivon, mutta Nels Clinen soitto taitaa päästä kunnolla oikeuksiinsa vasta livetilanteessa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vastahan se Kicking Television tuli.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vastahan se Kicking Television tuli.
Nelsin soitto ei siinä ole saavuttanut lainkaan sitä parhauden tasoa mitä sen jälkeen olen livenä kuullut...
<@DBGene> senkin karkki
Wilco on sellainen, että jotenkin kuuntelukynnys on korkealla. Sitten kun pistää soimaan, niin
Nels Cline joo, mut onhan tää nyt ihan täynnä hyvällä tavalla virtuoottisia soittajia. Hyvien biisien lisäksi. Oma suosikki Nelsin lisäksi on toi sähköinsinööri-kosketinsoittaja.
Harmittaa, kun ei tullut mentyä Kultsan konserttiin. Huvilateltassa tuli kyllä nähtyä ja kuultua.
Last edited by jaxen (16.09.2012 11:54)
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Wilco on sellainen, että jotenkin kuuntelukynnys on korkealla. Sitten kun pistää soimaan, niin
erittäin smaa. just kuuntelin eilen yankee hotel foxtrotia. bestest.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Joo. Kumma bändi. Potentiaalia olisi vaikka mihin, mutta miksei sitä käytetä? Rick Rubinille töitä?
<@DBGene> senkin karkki
Tommonen 4 levyn b-puoli / live / harvinaisuuskokoelma ilmestyy ens viikolla. Vähän olen tässä miettinyt että pitäiskö se ihan ostaa omaksi.
Wilcon "tajusin" vasta pari kolme vuotta sitten, tietty Yankee Hotel Foxtrotin kautta ja sen jälkeen on kaikki levyt paitsi A.M. tullut ostettua.
Last edited by Firon (11.11.2014 14:33)
Star Wars: a new Wilco album featuring 11 original songs is available now. Consider it a gift from Wilco, or as Jeff calls it, "a jolt of joy: a fun surprise.
Prefer vinyl or CD? Pre-order is up now: wilcoworld.net CD release date is August 21. Vinyl a little later, on November 27. Happy listening.
Free download available for a limited time.
http://wilcoworld.net/
Yllättävän raikas tapaus tää uus. Hyvää erikoisrokkia Tweedyn ja sen pojan ylipitkään möhömaratoniin verrattuna. Tulisivatpa taas Suomeen.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tää vois olla a thousand leavesilta. tosin glenn kotche on vähän eri tason rumpali kuin shelley.
hauska ja hyvä levy tämä uusi.
Missä Helsinki?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Sopivastihan tossa ois päiviä tukholman ja berliinin välissä! Mur!
Ovat soittaneet Suomessa sentäs täysille saleille, mikä tossa nyt mättää?
Pori Jazziin hmm..
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ghost is born on ihan hyvä levy, onko sen jälkeen tehty jotain oikeesti merkittävää?
Tuanoi saatana.
Fanien mielestä on. Miten sen merkittävyyden sitten ikinä määrittää.
Ite just totesin etten oikein jaksa tätä bändiä, vaikka välillä kyllä huikee meno onkin. Yankee Hotel Foxtrot ja Ghost is Born on hyllyssä lähinnä Jim O'Rourke-fanisuhteen vuoksi. Miettiny et pitäiskö luopua, mut en oo varma onko niiden jälleenmyyntiarvo minkäänlainen (siis kunnon puolesta, kun ohan noita joskus aika paljon sitten taas kuunneltukin).
Sky Blue Sky on ainakin loistava levy, sen jälkeisistä taas on ollut vaikea saada kiinni vaikka ihan hyvältä kuulostavatkin. Jeff Tweedyn soolona akustisesti vetämää omia vanhoja biisejä sisältävää Together At Lastia oon nyt popitellut tänään. Hitto miten upea toi Tweedyn ääni on, herkkyys tuntuu tulevan vähän paremmin pinnalle noissa tulkinnoissa bändisoitantaan verrattuna.
Ghost is Born ei ole mikään oma suosikkini, vaikka O'Rourkea kovasti arvostankin. Tuon levyn jälkeisistä se nimetön ei ole koskaan oikein iskenyt ja Schmilcon taas hyppäsin yli kun ei parin näytteen perusteella kiinnostanut yhtään. Näistä muista tuoreemmista olen kyllä tykännyt paljonkin.
Ajattelin täs tsekkailla näiden levyjä Sky Blue Skysta eteenpäin. Impossible Germany saattaa olla näiden paras biisi. Wilco the album kans ihan jeppiskamaa. Jatketaan siis tsekkailua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Bändiltä ilmestyy ihan tässä lähitulevaisuudessa tuplalevyllinen kantria.
Juu, tuommoinen tulee toukokuun lopulla.
Pitäisi itsekin kuunnella noita Sky Blue Sky:n jälkeisiä levyjä vielä tarkemmin, kun en oo niistä oikein koskaan saanut kunnolla otetta.
Kolmen päivän ajan kuunnellut uutta Cousin-albumia. Kylläpä pääsi yllättämään positiivisesti.
Kolmen päivän ajan kuunnellut uutta Cousin-albumia. Kylläpä pääsi yllättämään positiivisesti.
ei hullumpaa
Vuosituhannen vaihteen vaihtoehtorock-suosikki julkaisee kesällä uuden EP:n
Hot Sun Cool Shroud
01 Hot Sun
02 Livid
03 Ice Cream
04 Annihilation
05 Inside the Bell Bones
06 Say You Love Me
28.6. ilmestyy ja äsken kun kävelin duuniin soitin arpoi aikamoisen mainion biisin, jota en suoraan tunnistanut, mutta päättelin että ei kai muuta vaihtoehtoa ole kuin yo la tengo. no sehän oli edellisessä postauksessa mainitun viimevuotisen cousin-albumin avausraita infinite surprise, pahuksen kova ralli
tosiaan tuo cousin tuli hankittua tuoreeltaan ja on edelleen ainoa wilco-levyni, mutta en ole taas hetkeen kuunnellut. pitääpä niitä muitakin metsästää jossain vaiheessa, yankee hotel foxtrot on pitkään ollut semmoinen, että jos cd halvalla vastaan kävelee niin ostan. ehkä niitä muitakin voisi harkita.