You are not logged in.
eiköhän tämä niin mene että suomi voittaa ja se on ikuinen genocide euroviisu voitto häpeä sitten.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vaikea uskoa että eurooppa suuresti ihastuisi tähän suomen kalsarikänniteknoon. Toivoa olisi jos kappale olisi parempi.
Näittekö Irlannin biisin? KERRANKIN on viisuissa jotain varteenotettavaa. Voittoon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Näittekö Irlannin biisin? KERRANKIN on viisuissa jotain varteenotettavaa. Voittoon.
aikamoista goottikirkumista, näyttävä esitys mutta oliko siinä biisiä?
p.s.
Irlannin viisuesitys kuohuttaa – ”Miten tällaista voidaan näyttää televisiossa?”
Oikeusmurha kun Tanska ei päässyt jatkoon, mutta onneksi Hollannin Europapa pääsi. Väliaikanumero oli varsin jees muumeineen ja Ievan polkkineen, Suomi mainittu, cha cha cha
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tuleekohan kunnon mellakka jos ja kun israel voittaa?
Kyllähän tuolla somessa monet on nyt jostain kumman syystä israelin puolella samalla tavalla kuin oltiin ukrainan puolella '22. Venäjää vastusti kaikki, mutta israel jakaa mielipiteet oikeiston ja vasemmiston välillä.
mitä helvettiä siellä tapahtuu
hollanti voittoon (jos ei diskata), muutenkin paras biisi
Viron kappale oli aika huikee mut se oli kantsuissa katsottu niin ei se välttämättä ollu niin huikee.
OIKEUSMURHA! JOOST KLEIN IS INNOCENT! EDEN GOLAN VITTUUN KISOISTA!
Viron kappale oli aika huikee mut se oli kantsuissa katsottu niin ei se välttämättä ollu niin huikee.
en tiedä mutta kuulemma jättävät kisat väliin protestina hollannin hyljäämiselle mitä tekee windows95man, onko sääntöjä?
Että semmoiset viisut sitten, Sveitsin Nemo oli ihan ansaittu voittaja josta ei jäänyt jossiteltavaa, Suomen viisuveto aika lailla täydellinen, meni paremmin kuin semeissä ja se riitti sitten sijalla 19, kun ammattiraadit ei luonnollisesti tajunneet hyvän päälle. Järjestelyt ja väliaikanumerot sun muut sujui hyvin, kaiken kaikkiaan hyvä ja viihdyttävä show, jos ei oteta huomioon että kansanmurhan kustannuksella.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Olen muuttanut näkemystäni siitä minkälaista kamaa euroviisuihin pitäisi Suomen lähettää. Hulluttelu ja erikoisuudet on ihan jees, mutta sillä ei pääse voittoon. Kappaleen pitää miellyttää ainakin osittain myös juryä. Päivänselvää oli, että tämä uunoturhapuro95 ei juryyn uppoa, ei biisi eikä esitys. Erikoisuuksilla voi hyvin kerätä yleisön suosiota, mutta jos voittoa halutaan niin se ei riitä. Montako viisuvoittajaa on, jotka ovat voittaneet vain "erikoisuudella"? Ehkä Lordi ja siinä se, ja kai siinäkin oli hyvä biisi kyseessä. Suomen tuleekin ensi vuonna panostaa enemmän kappaleeseen eikä hassutteluun.
Suomen yleisö antoi Israelille täydet pisteet – Asiantuntija: ”Ilman muuta poliittinen kampanja”
Euroviisufinaalipäivänä sosiaalisessa mediassa ja keskustelufoorumeilla käytiin kiivasta keskustelua Israelin äänestämisestä. Monet kannustivat äänestämään Israelin esitystä. Ajatus oli monin paikoin jotakuinkin se, että ääni Israelille on ääni vasemmistoa vastaan.
p.s.
Näkökulma: Euroviisuista tuli katastrofi – Suomen huono sijoitus on sivuseikka
ja: Näkökulma: Euroviisut meni rikki – Ja Israel saa aikuisvauvat tanssimaan pillinsä mukaan
95mania hehkutettiin John Oliverin uudessa jaksossa.
Huhuttu lista UMK-artisteista kiertää somessa – vuotivatko kilpailijat jälleen?
Listalla ovat muun muassa Abreu, Isac Elliot, Poets of the Fall sekä jo kertaalleen kilpailuun osallistunut Isaac Sene.
toivottavasti ei ole oikea lista
Muistakaa: ei paskaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?