You are not logged in.
Pages: 1
I will always love you (Love you)
I'll love you forever
Even when we're not together
I'll love you forever
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
On kyl ihan lätty tää How I'm Feeling Now missä forka Charli XCX -kiima
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sen yhden levyn kansi oli niin hieno että meinasin ostaa levyn vain sen takia. A. G. Cook on kai ollut mukana tän jutuissa mutta enpä ole vielä kuullut yhtään valuuttavaa biisiä tältä, ehkä pitäis yrittää kuunnella joskus
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Valuuttavaa? Vakuuttavaa siis, sanat valuvat väärin ja valuutatkin vähissä eiq mitäs
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sen yhden levyn kansi oli niin hieno että meinasin ostaa levyn vain sen takia.
siis tämä:
onko hyväkin lätty?
psychocandy wrote:Sen yhden levyn kansi oli niin hieno että meinasin ostaa levyn vain sen takia.
siis tämä:
onko hyväkin lätty?
suattaapi ollakin
I'll love you forever
Even when we're not together
I'll love you forever
myykää mulle tää cd
myykää mulle tää cd
Laitoin tilaukseen
Crash ei kuulostanut yhtä hyvältä mutta täytynee kuunnella lisää
näyte tulevalta BRAT-levyltä, ei huono
BRAT ensikuuntelussa, onhan tää "hyperpop"-soundi ehkä hieman kärsinyt inflaatiota, mutta hyviä biisejä ja lisäkuunteluiden mukana luultavasti vain paranee. Tykkään jopa tuosta pelkistetystä kannesta, tuleva klassikko?
BRAT ensikuuntelussa, onhan tää "hyperpop"-soundi ehkä hieman kärsinyt inflaatiota, mutta hyviä biisejä ja lisäkuunteluiden mukana luultavasti vain paranee. Tykkään jopa tuosta pelkistetystä kannesta, tuleva klassikko?
![]()
Fantano antoi kympin. Ensikuunteluilla ihan hyvältä kyl vaikuttanut, mutta en ole varma meneekö vuoden parhaisiin levyihin.
Last edited by Jophiest (11.06.2024 14:38)
neljä tähteä hesarissa: Charli XCX:n albumi on kuin itsetuntopilleri, jota kuunnellessa Helsinginkatukin tuntuu catwalkilta
^ olikohan kännykkäni "tekoäy" lukenut tuon hesarin otsikon kun arpoi von dutchin soimaan kun käppäilin äsken pitkin hesaria kuin catwalkilla
sen perään tulikin mothersien who are the brain police
Fantano anto täydet 10 tälle ryönälle.
Käärijänvihreä on nyt jäänyt toiseksi ”kakaranvihreälle”. Sävyero on miltei huomaamaton – tämän kesän puhutuin väri taittaa limenvihreästä inasen tummempaan, likaisempaan sävyyn.
Brittiartisti teki värisävystä meemin, joka täytti sosiaalisen median – Tästä on kyse
tänään muuten charlin synttärit, täyttää 32
mennyt ihan ohi charlin suomen visiitti 11 vuotta sitten
Brittitähti Suomessa: Minulla on pelottavia muistoja Joensuusta
En tajuu.
Kai toi Brat-levy täytyy vielä joskus tsekata, vaikkei mulla oikein odotuksia sen suhteen olekaan.
Keväällä 2021 tulin hommanneeksi hetken mielijohteesta Jukka Kittilän ja Jaakko Mikkolan kirjan Ruisrock 1970-2020 - tarinat, totuudet ja myytit, mutta pölyttymään hyllyynhän se jäi, kunnes just joku aika sitten tulin sen lukeneeksi. Siinä on juttua Charli XCX:n edesottamuksista Ruisrockissa 2017, joita muistelee hänen mukana ollut suomalainen artistikollegansa Alma. Omien keikkojensa jälkeen päätyivät minirantaan (en tiedä, mikä tämä on, olen ollut Ruisrockissa viimeksi 2004) soittamaan levyjä, missä teeskentelivät osaavansa DJ-hommat, vaikka oikeasti vain soittivat biisejä spotifysta. Sitten päätyivät johonkin turkulaiseen ruokakauppaan, missä ostivat siellä vastaan tulleille ihmisille kaiken, mitä nämä halusivat
Pages: 1