You are not logged in.
Turska vois kyllä noi läppänsä säästää johonkin muualle
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Juuh turska, tiiän että tykkäät julkisista nolailuleikeistä mutta jos säästäisit ne muualle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sori, se oli sellainen tosielämältä maistuva stoori, mistä ei kyllä kukaan pysty identifoimaan ketkä kyseessä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ näkyy jostain syystä vasta klikkauksen jälkeen, joten:
polttaaks tää röökiä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
polttaaks tää röökiä?
näin olen meemien perusteella ymmärtänyt
Make smoking cool again!
Tätä ei näemmä ollut vielä, tekispä Mac "dylanit" ja julkaisisi kokonaisen levyn Sinatraa, tai edes ep:n
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mac DeMarco -meemit best
Täähän on tulossa sidewaysiin
Parhaisiin meemeihin ei kyllästy ikinä
Parhaisiin meemeihin ei kyllästy ikinä
Tuorein levy, joka on instrumentaali(?) vaikuttaa ihan perehtymisen arvoiselta.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala rööki jorma rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Ai tältä on ilmestynyt 9 tuntia instrumentaalimusaa. Miksi?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ai tältä on ilmestynyt 9 tuntia instrumentaalimusaa. Miksi?
Because he can. Toiset artistit tekee duunii, toiset puhuu duunin tekemisestä.
jookcha wrote:Ai tältä on ilmestynyt 9 tuntia instrumentaalimusaa. Miksi?
Because he can. Toiset artistit tekee duunii, toiset puhuu duunin tekemisestä.
paljonkohan röökiä paloi tuota väsäillessä?
salad days -levy ilmestyi kuulemma tasan 10 vuotta sitten eilen