You are not logged in.
Hmm. En tykkää tuosta Innocencestä niin paljoo, mutta kyllähän tässä alkaa odotukset taas kasvaa. Toisaalta se keski-osan huutelu on tosi ihana. Oon kuunnella Vespertineä viime aikoina ja toivottavasti uudelle tulee kans virsiä
Mangojauhe goddamn.
Hmm. En tykkää tuosta Innocencestä niin paljoo, mutta kyllähän tässä alkaa odotukset taas kasvaa. Toisaalta se keski-osan huutelu on tosi ihana. Oon kuunnella Vespertineä viime aikoina ja toivottavasti uudelle tulee kans virsiä
On sellanen fiilis, että Volta on aika "rikkonainen" levy. Tarkoitan, että tunnelmat vaihtelee laidasta laitaan. Earth Intruders oli ilmeisesti se tarttuvin kappale koko levyltä, niin luki jossain.
Joo, ja mun Vespertine on hukassa. Kotelo löytyy, mutta cd:tä ei näy missään. Olisko jo toinen Vespertine, jonka onnistun hukkaamaan. Eka varastettiin Roskildessa 2002.
Earth Intrudersin video!!!
http://www.youtube.com/watch?v=FuhRlhaKX_0
Aika helkkarin hienoa jälkeä. Kukakohan ton nyt taas ohjas?
[quote:4374fb643f="leposi"]Earth Intrudersin video!!!
http://www.youtube.com/watch?v=FuhRlhaKX_0
Aika helkkarin hienoa jälkeä. Kukakohan ton nyt taas ohjas?
[/quote:4374fb643f]
Hieno on. Pitkästä aikaa olen innostunut Björkin uudesta levystä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä ja kiva haastattelu:
Englannin iTuneshan oli sitten päättänyt vuotaa koko levyn vahingossa! Vähän pätkii, mutta eiköhän sillä pärjää vinyylin julkaisuun asti...
Koskas muuten olisi tulossa vinyyliä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Se tulee silloin kuin cd tulee.
Kuuntelinpa kerran. Enpä tiedä pidänkö vai en. Ainakin Declare Independence on naurettava kalkkuna. Mitähän ihmettä sitä taas on ajateltu? Innocence on parempi kuin Earth Intruders. Muuten aika sillisalaattia. Ehkä tähän pääsee vielä sisälle? Olisihan tämä toisaalta ensimmäinen kerta kun petyn Björkin levyyn.
brian chippendalen panos on vaan tomien hakkaamista Dull Flamessa:
antony vierailu levyllä kun levyllä: alkaa menettämään tehoaan.
innocencessa ilmeisesti niitä paljon mainostettuja timabalandin biittejä:
vertebraen taustat kierrätetty suoraan drawing restraintilta:
i see who you are: elektrogamelania + min xia-fen
puolentoista kuuntelun kohdalla vaikuttaa aika epätasaiselta kokonaisuudessaan.
innocencessa ilmeisesti niitä paljon mainostettuja timabalandin biittejä:
En tiiä kenen biittejä siinä on, mutta Timbaland on ainakin Earth Intrudersin tuottanut. Onhan tolla levyllä Mark Bell myös mukana, et siltä tulee varmaan suurin osa taustoista. Paha sanoo ku ei oo levyy kädessä.
[quote:ee90291d03="mikkok"]innocencessa ilmeisesti niitä paljon mainostettuja timabalandin biittejä:
En tiiä kenen biittejä siinä on, mutta Timbaland on ainakin Earth Intrudersin tuottanut. Onhan tolla levyllä Mark Bell myös mukana, et siltä tulee varmaan suurin osa taustoista. Paha sanoo ku ei oo levyy kädessä.[/quote:ee90291d03]
"We did in three hours like seven songs, just totally improvised, nothing prepared. And then what happened afterwards, he went off and did the Justin Timberlake album and I think Nelly Furtado. So he sort of didn't have time to attend the aftermath, really, which turned out to be a blessing, because it meant I could noodle with the results for a year, and edit the fuck out of them, and add musicians like Konono and Chris Corsano and Brian and the other instruments. I think it's actually the first time that he's done that, that he's relaxed with giving his tracks or his material away and letting somebody else complete it."
eli ilmeisesti timbo on vaan tehny björkin kanssa aika raakileet, joista valmiit biisit sitten työstettiin... (koko haastattelu)
[quote:46a6d99448="mikkok"]
antony vierailu levyllä kun levyllä: alkaa menettämään tehoaan.
[/quote:46a6d99448]
Täysin sama. Matmoksen uusimmalla levyllä vierailu oli kyllä sellaista perseilyä, ettei paremmasta väliä. Kauhulla odotan tätä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pitäisköhän sitä tehdä ooooo-listat ja lopettaa isojen levy-yhtiöiden bändien kuuntelu, koska Björki vinyyli tulee maksamaan jotain 35. hahahahhahaahah
Pitää vielä illan mittaan katsoa, että josko sen saisi järkevään hintaa jostain ulkomailta tilattua. Mä en vaan tajuu tätä touhuu enää. Taidan kuitennii kaiken järjen mukaan tyytyä cd-levyyn. En ostanut sitä vielä. Vituttaa niin.
Pitäisköhän sitä tehdä ooooo-listat ja lopettaa isojen levy-yhtiöiden bändien kuuntelu, koska Björki vinyyli tulee maksamaan jotain 35. hahahahhahaahah
No jopas ollaan päästy merkittäviin mittoihin kusipäisyydessä.
En kyllä maksa noin vitusti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:fe4784efac="leposi"]Pitäisköhän sitä tehdä ooooo-listat ja lopettaa isojen levy-yhtiöiden bändien kuuntelu, koska Björki vinyyli tulee maksamaan jotain 35. hahahahhahaahah
No jopas ollaan päästy merkittäviin mittoihin kusipäisyydessä.
En kyllä maksa noin vitusti.[/quote:fe4784efac]
Mut oon aika varma, että ton saa esim. järkevään hintaan jostain Lontoosta tai muualta. Näin samalla tavalla kävi ton Medúllan kanssa, eli Suomessa hinta hivelee jotain 30 euroa, mut Lontoosta löyty ihan normaaliin hintaan. Mä en tajuu. Kertokaa joku jotain, jätän kaiken kohta, oikeesti. Siis yksi elämäni odotetuimmista levyistä tulee ja sitten niinku pitää vittu kikkailla tällä tavalla. Hermi. Okei, oon ihan vitun huoro homo ku tahdon vinyylin, mutta... Vittu oon kuulematta ens viikkoon ja ostan sit sen homo cd:n.
ps. levykaupassa soi se Anthonyn kanssa tehty biisi. Joo, vopite muuten olla, että se on Björkin paskin biisi ikinä. Thom York dueton mä vielä kestin, vaikka muuten vihaan Tomppaa. MÄ KUUNTELEN TOMPPAA OI PEIPI PEIPI
35 häh? Tuleeksiinä mukana Björkin munasolu koeputkessa? Voisin harkita, myyn levyn sit eteenpäin.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
35 häh? Tuleeksiinä mukana Björkin munasolu koeputkessa? Voisin harkita, myyn levyn sit eteenpäin.
Niin ne sano kaupassa. Kuulemma ihan yhtäkkiä oli tukkuhinta noussu, vaikka alussa piti olla jotain 10 euron sisäänostolla ja sit silali normaalilla hinnalla asiakkaille. Ihme touhuu. Kuulemma Magic Numbersien vinyyli menee vielä kalliimmaksi. MIETTIKÄÄ VITTU SITÄ. Alan ymmärtää ooooo-listalaisia.
[quote:c5017c8346="HUIG"]Tuleeksiinä mukana Björkin munasolu koeputkessa?
Niin ne sano kaupassa. Kuulemma ihan yhtäkkiä oli noussu, sisäänostolla ja sit silali asiakkaille.[/quote:c5017c8346]
Alan ymmärtää ooooo-listalaisia.
Pelottaa....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kummalliset kannet tässä voltassa, ainaki cd-versiossa. sisältöä en vielä ala kommentoimaan ku oon päässy toistaiseksi ekan biisin puoleen väliin.
Oli tosi hyvä keikka, vaikka vitutti kun tajusin pissillä ollessani et jaa, björk alko kun bajamaja hyppi Earth Intrudersin tahtiin... Ei tullut kauheesti uusia biisejä. Kai kaksi EA:n lisäksi, mutta muutoin kaikilta levyiltä soitettiin. Ja visuaalit taas
jos leposi haluat niin voin kattoo täältä onko vinyyyyyyyli halvempi? mikä on kipuhinta?
Mangojauhe goddamn.
jos leposi haluat niin voin kattoo täältä onko vinyyyyyyyli halvempi? mikä on kipuhinta?
Äh, ei sun tartte, et kuitenkaan saa sitä tänne ajoissa ja mä sit vaikka tilaan sen jostain, katsoos ny ku pääsee täältä duunista kotia ja hermi vähän lepää. Olisin mä sen varmaan 30 eurolla ostanu, mut ku ei sitä ees vielä saa täältä. Ihan sama.
Coachellan settilista:
01. Earth Intruders
02. Hunter
03. Unravel
04. Oceania
05. All Is Full Of Love
06. Pleasure Is All Mine
07. Jóga
08. Pagan Poetry
09. Bachelorette
10. Vökuró
11. Army Of Me
12. Innocence
13. Wanderlust
14. Hyperballad
15. Pluto
encore
16. Declare Independence
Joo, esim. Recordstoresta saa 18 punnalla tota tuplavinyylii. Mistä hitosta nää Turun/Suomen kaupat oikein tilaa tota levyy? Ei voi ymmärtää. Tosin 18 puntaa on kans aika monta rahaa ja postit siihen vielä päälle.
Hehe, One Little Indianilta saa jo normaaliin hintaa, eli £12,76. Pannan tilaten sieltä ja samalla vois ottaa jotain muuta, esim. kivoi sinkkua tms. Hymyttää jo. Kotona paan heti tilauksen.
Kiitos ja näkemiin.
(Tosin siellä sanotaan: The Volta Vinyl HAS be delayed. We will try and send this out as soon as possible.)
Onko toi Voltan vinyyli olevinaan jotenkin limited tai jotain, kun jotain ihme huhua kuiskivat korviini? Siis nuo kauriit.
varmaan yhtä limited ku ne muutkin vinyylit, joita kaikkia saa edelleen one little shopista...
varmaan yhtä limited ku ne muutkin vinyylit, joita kaikkia saa edelleen one little shopista...
Jpp. Mut Medúllan vinyyli on kyllä niin hieno että oioioi. Se kiiltää
Kohta mä tilaan Voltan.
Näin vähän arvelinkin. Eli ei tarvii hätäillä ton tilauksen kanssa, vaan kerkee tilata sen vielä kesäkuussakin..