You are not logged in.
Kika
Kikka
Mangojauhe goddamn.
[quote:9d520fc123="tigrushka"]Kilpailee kieltämättä Kikan (joka on vuorossa seuraavana ) kanssa paskimman Almodóvarin tittelistä.
[/quote:9d520fc123]
Berliininmunkissa on kaksi K:ta, Almodóvarin leffassa yksi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jeps, tänään on vuorossa tämä:
Nimeksi sopisi kyllä paremmin Kaka
[quote:3b8937e0fc="ginipoika"][quote:3b8937e0fc="börjeslandet"]
Toki myös maailman paras lopetus (spoilaa):
Alice Harford: "I do love you and you know there is something very important we need to do as soon as possible."
Dr. Bill Harford: "What's that?"
Alice Harford: "Fuck."[/quote:3b8937e0fc]
Itse vihasin ja vihaan vieläkin kyseistä lopetusta.[/quote:3b8937e0fc]
Taidat olla homo, eiq
en ole kolmekybänen emoboy
Mä katoin kans!
Katoin eilen Kuuraketin, koska se oli mun suosikki-Bondi pienenä (koska Rautahampaasta tuli kiltti ja koska Rautahammas oli mun idoli, koska sinkkivaijeri oli voittamatonta, mutta Rautahammas puri "sen" poikki) ja koska rupes riepomaan, kun en muista millon viimeks oon kattonu mitään elokuvaa kokonaan.
Mutta hei. Avaruusjelokuvia kattoessa tekee aina ihan hirveesti mieli testata painottomuutta. Onko jossain joku painottomuussimulaattori? Tai siis painoton tila, mitä saisi kuka vaan kokeilla? Oliko joskus Heurekassa? Voisin julistaa tän suurimmaksi unelmakseni.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kuuraketti vois olla yks parhaita bondeja mut se lopun avaruussekoilu pilaa koko leffan.
Katoin tos kans trierin epidemicin. Kyl se trier näköjään osaa paskaakin tehdä
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Joo Kuuraketin loppuavaruusjutut vetää sen kyllä niin vessaan, että ei mitään tolkkua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Collateralia tässä kattelen. Aika paskaa. Ajattelin vaan kerrankin katsoa "tälläsen leffan".
Ajattelin vaan kerrankin katsoa "tälläsen leffan".
Hasitan kohta vihaisen börjen?
Itse menen kohta kattelemaan Miss Universum 1929 tai jotaki sellasta dokkarifestarille. Kaikki leffat siellä ennen kuutta ilmaisia opiskelijoille, ihan jees
Mangojauhe goddamn.
[quote:5d3719fe49="kri"]Ajattelin vaan kerrankin katsoa "tälläsen leffan".
Hasitan kohta vihaisen börjen? [/quote:5d3719fe49]
no sitten voin etukäteen jo sanoa, että en oikein omistautunut tuon katselemiselle. Kyllästyin puolessavälissä ja rupesin spämmäämään.
katoin collateralin, tykkäsin. kyllä michael mann osaa.
Hmm, olipa huonosti tehty tuo Miss Universe 1929. Ääniraita etenkin taisi olla jokun kuuron käsialaa. Tarinakin karkaili ihan diibadaaban puolelle useaan otteeseen. Vanhat filminpätkät on silti aika hurmaavia aina.
No huomenna uusi yritys muiden leffojen kanssa. Jotakin taistelevia cholitoja ois ainaki tarkotus nähhä. Kuulostaa aika lupaavalta
Mangojauhe goddamn.
Once Upon a Time in America lauantaina diiviidiiltä. Ihmetyttää vaan miten oon päässyt näin pitkälle näkemättä tuota leffaa. Samaten ihmetyttää miten paskasti tuo elokuvan nimi on aikoinaan suomennettu.
Hsiao-Hsien Houn Dust in the wind tuossa lauantaina Orionissa. Oli kyllä mainio.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
katoin collateralin, tykkäsin. kyllä michael mann osaa.
Oli ihan ookoo.
"A repo man's always intense"
Once Upon a Time in America lauantaina diiviidiiltä. Ihmetyttää vaan miten oon päässyt näin pitkälle näkemättä tuota leffaa. Samaten ihmetyttää miten paskasti tuo elokuvan nimi on aikoinaan suomennettu.
eli miten?
painottomuussimulaattoriin (muussi? yäk!) liittyen oon kuullu, että heurekassa ois joku kuukävelysimulaattori.
[quote:30bd060dfa="Firon"]Once Upon a Time in America lauantaina diiviidiiltä. Ihmetyttää vaan miten oon päässyt näin pitkälle näkemättä tuota leffaa. Samaten ihmetyttää miten paskasti tuo elokuvan nimi on aikoinaan suomennettu.
eli miten?[/quote:30bd060dfa]
Oisko toi Suuri Gangsterisota sitten ollut tms.? Olipa kerran Amerikoissa suuri gangsterisota ois ollut ihan huippunimi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Suuri Gangsterisota ei mun mielestä oikein kuvaa tuon elokuvan tapahtumia. Nykyään on kyllä ihan hyvä että leffojen nimet jätetään usein kääntämättä, jos suora käännös suomeksi ei toimi.
Nykyään on kyllä ihan hyvä että leffojen nimet jätetään usein kääntämättä, jos suora käännös suomeksi ei toimi.
Tosi on. Muistissa ovat edelleen seuraavat kukkaset:
The Dead / Muistot
Couch Trip / Hemmo hortoilee
Shawshank Redemption / Rita Hayworth - avain pakoon
Foul Playn (Tyttö joka tiesi liikaa) jälkeen KAIKKI Goldie Hawn -leffat suomennettiin "Tyttö joka kävi intin/ paiski töitä/_ _ _"
Puhumattakaan kaikista "Hei, me lennetään/ nauretaan/ rokataan/ _ _ _" -leffoista.
Clerks II - 3/5
Bull Durham - 3/5
The Sting (1973) - 4/5
Midnight Cowboy - 3½/5
Rakastaa, ei rakasta.
Muistaakseni varsin mitäänsanomaton elokuva.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:55e4d41b41="kri"]Ajattelin vaan kerrankin katsoa "tälläsen leffan".
Hasitan kohta vihaisen börjen? [/quote:55e4d41b41]
Miksi suuttuisin jos joku katsoo elokuvan joka on aika lailla parhuutta?
en ole kolmekybänen emoboy