You are not logged in.
Pages: 1
Näin viime yönä unta, jossa olin Siouxsien rakastaja. Uni loppui siihen, että Siouxsie vaihtoi nuorempaan.
Juju on ainakin ihan hittimeininkiä alusta loppuun, tosin siinä on kai jonkin verran samoja biisejä kuin sinkkukokoelmalla. Miun lemppari on ehkä kuitenkin Kiss in the Dreamhouse, kun siinä on vähän outoiluakin ja Cascade on niin hieno biisi.
pitäis jostain luntata niitä levyjä mutta eka sinkkukokis ja ekat lp:t on kaikki hyviä, ehkä jonnekin 82 - 83 asti ihan huippua, ehkä vähän siitä ylikin. pitäis taas kuunnella kun jaksais...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jokseenkin yllättäen pidän tuosta varhaisvuosien Once Upon a Time -sinkkukokiksesta enemmän kuin omistamistani studiolevyistä Kaleidoscopesta tai Tinderboxista, vaikkeivät nekään huonoja ole missään tapauksessa. Nocturne-livevideo/levy on kans kiva.
This must be what jail / I will scratch
Scream on minusta huippu lätty. Vaatinee muutaman kuuntelun että se imasee. loistavia biisejä mm. metal postcard, nicotine stain, carcass.. jopa beatles koveri helter skelter taittuu ihan hyvin, vaikka ehkä levyn heikoin linkki onkin.
no ei kait siinä
Tähän bändiin olisi varmaankin syytä sivullekirjoittaneenkin tutustua...
Peel Sessiot näiltäkin jossain vaiheessa tulossa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nostetaan taas ylös! Hain muutaman biisin näytteeksi ja tykkäsin kovasti. Nyt vaan sitten sinkkukokista/studiolevyjä metsästämään...
Enpä muuten tienny, että Sid Vicious soitti "alkuperäisessä" kokoonpanossa. Eli se soitti näiden ekalla keikalla rumpuja. Bändi oli tosin tuolloin tarkoitettu vain sen keikan pituiseksi projektiksi.
<@DBGene> senkin karkki
näiden levyjähän ilmestynyt remastereina, mut taitaa käydä niinq curelle; ei vaan jaxa kaikkee haalia. vinyyliä löytyy kyllä hyllystä, pitäs taas joskus tempasta ja kaivaa "ne" esille.
Sainpas vihdoinkin hankittua sen Kaleidoscopen. Onhan se hyvä levy ja alkaakin sillä mahtavalla Happy Housella. Vähän spämmin puolelle taitaa siitä huolimatta tämä postaus jäädä...
<@DBGene> senkin karkki
Slicing Up Eyeballs Best of Siouxsie and the Banshees: Vote for your 25 favorite songs
en kyllä muista niin hyvin tuotantoa että osaisin valkata 25 parasta, ei oo tullu vuosiin kuunneltua, paitsi ehkä paria yksittäistä biisiä.
hong kong garden sijalla 5, arabian knights sijalla 10, olisin luullut että nuo olis top-2
Hyaena on ruvennu vähän kiinnostaan, pääosin tosin Robert Smithin takia
Kyl se taitaa tää Kaleidoscope olla paras tuotos, edelleen.
Tuanoi saatana.
Tinderbox on paras levy ja Cities in Dust paras biisi. Muillakin levyillä toki hetkensä.
Täysin väärä mielipide
Tänä vuonna olen kuunnellut harvinaisen paljon Siouxsie & the Bansheeshia. Jujua tietty enimmäkseen, mutta Hyæna (jolla Roberth Smith soittaa kitaraa) on noussut myös bändin parhaiden levyjen joukkoon.
At the BBC boksi on myös kova https://rateyourmusic.com/release/comp/ … t-the-bbc/
Lainasin kirjastosta näiden biografian kesällä, mutta hävitin sen mökkireissulla, eikä kirjastolla ole toista kopiota ja muutenkin kyseisen kirjan saatavuus on hyvin heikko
Lueskelin tossa John McGeochin kitaroinnista. Täytyypä pistää näiden tuotantoa vähän tarkempaan syyniin siltä kantilta. Onhan tää nyt pintapuolisesti tuttu joo.
Whilst with Siouxsie and the Banshees he created his own setup, involving a MXR flanger mounted on a mic stand which allowed him to hit a chord and sweep the flange knob in real time.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pages: 1