You are not logged in.
En unohtanu ja rahat säästy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Muistin ja tienaan rahaa ku myyn lipun kalliimmalla eteenpäin eiq
Toissapäivänä oli just parin (ex)foorumilaisen kanssa puhetta, että vaikea arvioida kuinka suosittu Pixies on Suomessa. Ite en olettanut että liput menis noin nopeasti.
Muistin ja tienaan rahaa ku myyn lipun kalliimmalla eteenpäin eiq
Toissapäivänä oli just parin (ex)foorumilaisen kanssa puhetta, että vaikea arvioida kuinka suosittu Pixies on Suomessa. Ite en olettanut että liput menis noin nopeasti.
Ostikko yhen lipun vaan?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jaa nyt mulla ois korissa lippu paikalle jossa “mahdollinen näköeste“. Kertokaa nopee kandeeko ostaa.
how they run this show.
Firon wrote:Muistin ja tienaan rahaa ku myyn lipun kalliimmalla eteenpäin eiq
Ostikko yhen lipun vaan?
Joo.
Unohin. Taas säästy rahaa
sama
En jaksanu.
Tähän on tultu että nykyään tulee ihan hyvä fiilis kun unohtaa/skippaa keikkalippujen ostamisen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jätin tietoisesti väliin. Törkeä hinta ja muutenki kiima kadoksissa Pixiesin suhteen.
Varikset komentavat
19 vuotta tota keikkaa odotettiin ja nyt menee ohi kun en lukenut forkkaa ajoissa
tiistaina 13.8. lisäkeikka, liput myynnissä, kandee lukee forkkaa nopee
Kiitti Hande pari lippuu poistettu.
how they run this show.
K18-keikka. Tarkottaako toi sitä et katsomos saa juua kaliaa?
how they run this show.
K18-keikka. Tarkottaako toi sitä et katsomos saa juua kaliaa?
Saa juua ainakin istumokatsomossa.
Aah, hyvä homma.
Itelle kävi sillon torstaina niin, että en jaksanut nousta aamulla aikaisin, vaikka mulla itse asiassa vapaapäivä olikin, ja ajattelin, että tuskin se nyt heti loppuun myy ja ei se niin harmittava missaus ole vaikka myisikin. Sitten kuitenkin mua rupesi jurppimaan toi, etten hommanut lippua ajoissa, mut nyt tuli sitten nappastua tonne lisäkeikalle lippu, hyvä niin. Alkuperäiseen rajalliseen innostukseeni saattoi vaikuttaa se, että kesällä 2022 katsoin tuubista Pixiesin keikan jossain brittifestareilla, ja siellä he soittivat mielestäni aika innottomasti, en muistaakseni edes jaksanut katsoa koko keikkaa loppuun asti.
Toisaalta kun pläräsin lippukauppoja turhautuneena silloin torstaina, tulin tietoiseksi Fear Factoryn ja New Model Armyn tulevista Tavastian-keikoista, joten se hyvä puoli siinäkin oli. Tuli sitten hommattua liput niihinkin, vaikka etenkään Fear Factoryn nykyisestä livekunnosta ei mulla ole mitään hajua. No, loppu hyvin kaikki hyvin tän mun Pixiesin lippujen suhteen suhmuroinitini kanssa joka tapauksessa.
EDIT: Unohtu mainita, et mun piti ostaa puhelimella toi lippu, kun sekä Microsoft Edgellä että Google Chromella kävi niin, et heti lipun ostoskoriin laitettuani sivu päivittyi ja sit luki vain et "ostoskorisi on tyhjä". Kokeilin myös VPN pois päältä, mut sama homma kävi silti. En tiedä, onko mun asetuksissani jotain vikaa mutta ihme homma.
Last edited by Rubiconna (21.11.2023 17:55)
Pixiesissä miehistönvaihdos Euroopan-kiertueen alla, Kulttuuritaloon saapuu uudistunut yhtye
Pixies tiedottaa sosiaalisen median kanavissaan miehistönvaihdoksesta: orkesterin basisti Paz Lenchantin on päättänyt jättää yhtyeen kolmen albumin jälkeen. Lenchantin saapui orkesteriin Kim Shattuckin tilalle vuonna 2014.
Lechantinin tilalle on pestattu Emma Richardson, jonka työskentelyä on aiemmin kuultu Band of Skulls -yhtyeessä.
pixies goes drum'n'bass:
Pixies - Doolittle (album without guitars)
^muuten hyvä mutta vokaalit sais kans ottaa pois.
doolittle tänään 35 v.
Oisko kellään kiinnostusta ostaa kaks lippuu huomiselle keikalle? Oon vähän kipiänä. Tai si vaihtaa keskiviikolle?
how they run this show.
Oisko kellään kiinnostusta ostaa kaks lippuu huomiselle keikalle? Oon vähän kipiänä. Tai si vaihtaa keskiviikolle?
mites kävi? fansalen kautta kandee myydä jos ei muuten onnistu, siellähän itsekin myin lippuni koska
Jaa eipä oo halukkaita ilmaantunu. Pistänpä tonne fansaleen kiiitti vinkist.
how they run this show.
Aha myynti loppuu 4 h ennen tapahtuman alkua ja klo 18 alkaa. 13.56-14.00 oli myynnissä. Ei menny
Last edited by Hassuttelija (13.08.2024 14:09)
how they run this show.
no hemmetti
tapahtuman facebook-sivulla voi varmaan yrittää alennettuun hintaan tai en tiiö
Ihan ok keikka, ainakin mä olin ihan positiivisesti yllättynyt.
Wave of Mutilation kuultiin itse asiassa puoleentoista kertaan, ensin keikan alkupuolella nopeana versiona ja sitten sen loppupuolella hitaampana, tosin jälkimmäistä ei tosiaan soitettu kokonaan. Sinänsä sympaattista, että Beneath the Eyrieltä kuultiin edes jotain (vaikka noin periaatteessa keksin ko. levyltä parempiakin biisejä kuin Death Horizon). Jännä homma, ettei Debaseria soitettu, vaikka eipä kai siinäkään mitään. Noin muuten kuultiin mm. Motorway to Roswell , Vamos (jonka skebasoolon aikana Joey Santiago soitti kitaraa lippiksellään sekä myös kokonaan skebasta irti repäistyä piuhaa) ja keikkapaikkaan sopivasti Subbakultsa (anteeksi, oli pakko ). Head On on toki kuultu Sidewaysissä 2015 J&MC:n soittamana, mutta tuli sekin.
Lämppäri Big Special oli mun makuun aika ankea, vaikka saihan nekin yleisöä mukaan siihen meininkiinsä.
Tulihan tuonne sit lopulta mentyä, kun sen verran kuntoa oli. Vetäsin ananaslonkeron ja nachot siin keikkaa katsoessa
how they run this show.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hauskahan se oli nähdä vihdoin bändi, jota on tullut fanitettua rajusti sen 25 vuotta. Frank Blackin kiekuminen oli moitteetonta. Joey Santiagon kitarointi oli moitteetonta. Muut tyypit olivat aivan jees. Näillä on niin monta helvetin hyvää biisiä, että vaikea olisi huonoa keikkaa tehdä. Välispiikit ovat amatööreille. Suosikkeja eilen olivat Monkey Gone To Heaven ja Debaser.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Oli hieno keikka! Alku hieman säikäytti, kun ekat viisi biisiä eivät olleet mitään omia suosikkeja, mutta siitä eteenpäin olikin yhtä juhlaa. Itselle keikan kohokohtia olivat All Over the World, Debaser, Break My Body, Happening ja Where’s My Mind.