You are not logged in.
William Friedkin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
William Friedkin
RIP.
Ehkä kovin New Hollywood ohjaaja :salut: Live and Die in LA pitäs kattoa uusiks.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
RIP Erkin Koray
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Korayn kuolema kolahti
Free jazzin yksi merkittävimmistä Peter Brötzmann kuoli kesäkuun lopussa. Vaikuttavimmista live-esityksistä koskaan:
RIP Antti Raivio
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Säveltäjä Toto Cutugno on kuollut
Italialainen säveltäjä ja muusikko Salvatore ”Toto” Cutugno on kuollut.
Milanossa tänään kuollut Cutugno oli kuollessaan 80-vuotias.
Suomeksi laulettuja Cutugnon menestyssävelmiä ovat muun muassa Olen suomalainen, Etsin kunnes löydän sun ja Kuusamo.
RIP Roger Whittaker
Jussi Niemi
Musiikkitoimittaja Jussi Niemi on kuollut: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009875210.html
RIP
Brittinäyttelijä David McCallum on kuollut
kumma ettei jutussa mainita sitä legendaarisinta sarjaa, safiiri ja teräs, lisäksi näkymätön mies, RIP
RIP Pekka Ulmanen
RIP
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oho R.I.P. Mara.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
RIP Carla Bley
Matthew Perry
RIP Chandler
Fabossa sanovat että Esa Kotilainen on kuollut.
Fabossa sanovat että Esa Kotilainen on kuollut.
hezma wrote:Fabossa sanovat että Esa Kotilainen on kuollut.
RIP ja hattu päästä